Με αυτή την κίνηση επιχειρεί να καταγράψει, μία προς μία, τις «αντιφάσεις» στην υπόθεση της περιβόητης λίστας, καθώς και να αιτιολογήσει την επιχειρηματολογία της περί απόπειρας συγκάλυψης στην Προανακριτική Επιτροπή της Βουλής από τα τρία συγκυβερνώντα
κόμματα.
Το πλήρες κείμενο του non paper έχει ως εξής:
1. Oι μιντιακοί μηχανισμοί της διαπλοκής έχουν αποδυθεί σε μια αγωνιώδη προσπάθεια δημιουργίας παραπλανητικών εντυπώσεων σε βάρος του ΣΥΡΙΖΑ – ΕΚΜ, με προφανή σκοπό να αποσπάσουν την προσοχή της κοινής γνώμης από την πολιτική και ποινική ουσία της «λίστας Λαγκάρντ». Επιχειρούν με κινήσεις αντιπερισπασμού να εμφανίσουν διαφορές χειρισμού διαδικαστικού χαρακτήρα, ως δήθεν μεγάλες διαφωνίες του Σταύρου Κοντονή με την Ζωή Κωνσταντοπούλου.
2. Με αυτό το τέχνασμα επιχειρούν να σκεπάσουν την έντονη πια οσμή σκανδάλου, που αναδύεται από τις εργασίες της προανακριτικής Επιτροπής. Ενός σκανδάλου με δυο διαστάσεις, μια πολιτική και μια αυστηρά ποινική.
Α. Η Πολιτική Διάσταση της Λίστας Λαγκάρντ
3. Από τις μέχρι σήμερα καταθέσεις αναδεικνύεται με τα πιο μελανά χρώματα η ιδιοκτησιακή αντίληψη και η άκρατη κομματοκρατία, με την οποία ΠΑΣΟΚ και ΝΔ διαχειρίστηκαν τα δημόσια πράγματα. Υπουργοί, που δεν μιλούν μεταξύ τους, δημόσια έγγραφα και αρχεία, που οι Υπουργοί παίρνουν σπίτι τους (μαζί με τα αμυντικά σχέδια της χώρας), Πρωθυπουργοί που δεν είδαν, δεν άκουσαν, δεν ξέρουν, νομικοί σύμβουλοι του κράτους, που λειτουργούν εξωθεσμικά, αρχηγοί μυστικών υπηρεσιών, που συλλέγουν πληροφορίες μόνο μέσα από την ανάγνωση εφημερίδων, μετακλητοί υπάλληλοι με μοναδικό προσόν διορισμού την κοινή καταγωγή με τον εργοδότη τους, υφιστάμενοι που περιμένουν εντολές και προϊστάμενοι, που ποτέ δεν τις δίνουν, γραμματείς σε ακριβοπληρωμένες θέσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση και φυσικά κάπου εκεί ανάμεσα, εφοπλιστές, εκδότες, πολιτικοί, μεγαλο-επιχειρηματίες που τέσσερα (4) χρόνια μετά κανείς δεν έλεγξε. Με αυτό το μοντέλο διαχείρισης των δημοσίων πραγμάτων ΠΑΣΟΚ – ΝΔ επιμένουν να διεκδικούν ρόλο στην πολιτική ζωή της χώρας.
Β. Η Νομική Διάσταση της Λίστας Λαγκάρντ
(αα) Η σύνθεση της προανακριτικής Επιτροπής
Ο στόχος «προστασίας υψηλών προσώπων» υπηρετείται ως πρώτη προτεραιότητα σε τέτοιο βαθμό, που ακόμα και η επιλογή των βουλευτών μελών της Επιτροπής από τη ΝΔ ξεπερνά με την πιο χαρακτηριστική ευκολία το γεγονός ότι οι βουλευτές αυτοί – έστω έμμεσα – συνδέονται με πρόσωπα της λίστας.
Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Χρ. Μαρκογιαννάκης νομικός υπερασπιστής υπαλλήλου εφορίας, της οποίας συνεργοί – καταδικασθέντες ήδη όπως και η ίδια -περιλαμβάνονται στην λίστα.
Ο πρώην σύζυγος της συζύγου του Άδωνι Γεωργιάδη βρίσκεται στην λίστα.
Συγγενής ή συγγενείς του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη επίσης στην λίστα.
Η εκλεκτική σχέση του δικομματισμού, όμως, με τις ελβετικές τράπεζες δεν σταματά εκεί. Στην λίστα βρίσκονται επίσης
- η σύζυγος του πρώην «τσάρου» Γιάννου Παπαντωνίου
- περίπου όλοι οι κληρονόμοι του Μιχάλη Παπακωνσταντίνου
- Γιώργος Βουλγαράκης και Αικατερίνη Πελέκη
- εξ αγχιστείας συγγενείς του Μανώλη Κεφαλογιάννη
- ο νομικός σύμβουλος του Πρωθυπουργού Σ. Παπασταύρου (εκείνος βέβαια δηλώνει ότι η μόνη σχέση είναι αυτή του... πληρεξουσίου δικηγόρου και δεν γνωρίζει τίποτε άλλο για τους επενδυτές στο fund των 550 εκατ. ΕΥΡΩ !)
και ο κατάλογος περιλαμβάνει πολλούς ακόμα.
Είναι πραγματικά εύλογο να αναρωτιέται κανείς :
Μπορούσε ποτέ ο δικομματισμός να δικάσει και να καταδικάσει τον εαυτό του;
Μπορούσαν ποτέ άνθρωποι, που όλοι μαζί κατέθεταν αμύθητα ποσά στο εξωτερικό, να στραφούν ο ένας κατά του άλλου;
Η απάντηση είναι φυσικά όχι και εξηγεί την διαχρονική αδράνεια του κρατικού μηχανισμού να κάνει το ο,τιδήποτε για την διερεύνηση της υπόθεσης.
(ββ) Το άλλοθι των μυστικών υπηρεσιών
Τίποτε δεν μπορεί να αποκλείσει την παράλληλη εμπλοκή μυστικών υπηρεσιών σε αυτήν την υπόθεση. Αυτή η εμπλοκή, όμως, εάν υπήρξε, μόνο για να βοηθήσει την συγκάλυψη αναπτύχθηκε. Όμως, με προφανή σκοπό να συμμαζευτούν τα ασυμμάζευτα και να καλυφθούν οι ευθύνες, τα σοβαρά και έγκυρα έντυπα της διαπλοκής αναμασούν την μυθοπλασία περί δήθεν παράνομης λίστας, που αποτέλεσε προϊόν δήθεν δράσης μυστικών υπηρεσιών. Στην πραγματικότητα αποδείχθηκε πέρα από κάθε αμφιβολία ότι πρόκειται για παραμύθι χωρίς δράκο. Η λίστα Φαλτσιανί δεν αποτέλεσε προϊόν υποκλοπής, αλλά νόμιμης κατάσχεσης του ηλεκτρονικού υπολογιστή του Φαλτσιανί από τις γαλλικές αρχές !
Ο διοικητής της ΕΥΠ αυτά είπε. Πληροφορήθηκε την ύπαρξη της λίστας από τις εφημερίδες και όχι μέσα από κάποιο εξελιγμένο δίκτυο παρακολούθησης. Ανέθεσε σε υφισταμένους του να κάνουν απλά και μόνο ένα τηλεφώνημα στο Παρίσι. Οι γάλλοι ομόλογοί τους τούς ενημέρωσαν ότι στην Γαλλία το ζήτημα δεν το χειρίζονται οι μυστικές υπηρεσίες, αλλά φανερά και επίσημα οι υπηρεσίες του γαλλικού Υπουργείου Οικονομικών ! Tελικά, όπως προκύπτει από επιστολή του Γάλλου Υπουργού Οικονομικών Π. Μοσκοβισί, η λίστα ήρθε στην Ελλάδα με βάση την ελληνο-γαλλική συμφωνία συνεργασίας σε φορολογικά θέματα, που υπάρχει από το 1963, δηλ. πενήντα (50) χρόνια. Κι όμως όλοι μαζί, «χορεύουν» στον κακόηχο ρυθμό των αόριστων αναφορών, για μυστικές υπηρεσίες, ελπίζοντας ότι με αυτό θα βγούν λάδι. Αρχιτέκτονας της θεωρίας ο καθηγητής Βενιζέλος.
(γγ) Η κατάθεση Βενιζέλου
Με μέριμνα του Χρ. Μαρκογιαννάκη ο Βενιζέλος έρχεται να καταθέσει μέσα σε συνθήκες προστασίας από κάθε κακοτοπιά. Η τακτική, που έγινε φανερή από την πρώτη στιγμή της κατάθεσης προέβλεπε τεχνητή πολιτική ένταση, ώστε οι ερωτήσεις για τα στοιχεία της υπόθεσης να μεταφέρονται στην πολιτική αντιπαράθεση και στην καταγγελία μιας δήθεν πολιτικής σκευωρίας εις βάρος του. Για την προετοιμασία του κλίματος είχαν φροντίσει πολλοί. Μεταξύ αυτών φιλικές εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας είχαν φροντίσει όχι μόνο να δημοσιοποιούν συστηματικά σημαντικά έγγραφα της προδικασίας, αλλά και να συντάσσουν γνωμοδοτήσεις - συμβουλές προς φοροφυγάδες, ώστε να αποφύγουν τον έλεγχο του ΣΔΟΕ, γνωμοδοτήσεις ταυτισμένες με τη θεωρία Βενιζέλου. Πριν καλά - καλά ξεκινήσει η κατάθεση Βενιζέλου, σε μια σχεδόν προαναγγελθείσα ταύτιση στρατηγικής ΠΑΣΟΚ - ΧΑ, δημιουργείται τεχνητή ένταση με τον Κασιδιάρη, η οποία αποπροσανατολίζει το έργο της Επιτροπής.
Η συνέχεια είναι γνωστή : με μια πρωτοφανή, αήθη και σεξιστική επίθεση κατά της Ζωής Κωνσταντοπούλου (ποιός μπορεί να ξεχάσει την πρωτοφανή επίδειξη φαλλοκρατισμού από τον συνταγματολόγο «σας εύχομαι να κυοφορήσετε») ο Βενιζέλος επιχειρεί να αποφύγει τις απαντήσεις. Παρόλα αυτά, οι επίμονες ερωτήσεις του ΣΥΡΙΖΑ - ΕΚΜ κατάφεραν να αναδείξουν τις προσωπικές του ευθύνες. Συγκεκριμένα :
- η συνδυαστική ανάγνωση των καταθέσεων Διώτη - Βενιζέλου - Μπέλμπα καταδεικνύει ότι στις 8/7/2011 το usb ανοίγει στο Υπουργείο Οικονομικών. Στην ιστοσελίδα της εφημερίδας ΤΟ ΒΗΜΑ και ώρα 17.13 αναρτάται δημοσίευμα, σύμφωνα με το οποίο είναι σε εξέλιξη συνάντηση Παπανδρέου - Βενιζέλου με συμμετοχή Διώτη. Ανεξάρτητα από το εάν έγινε μία ή περισσότερες συναντήσεις, το βέβαιο είναι ότι στις 8/7/2011 Βενιζέλος και Διώτης βρίσκονται και οι δυο στη Βουλή. Λίγες ώρες μετά το usb ανοίγει στον ίδιο Η/Υ, που άνοιγε την περίοδο που Υπουργός Οικονομικών ήταν ο Γ. Παπακωνσταντίνου με όνομα χρήση «windows user»
Ο Βενιζέλος και η Μπέλμπα επιχείρησαν να μεταθέσουν τον χρόνο της συνάντησης κάπου κοντά στον Δεκαπενταύγουστο. Ωστόσο, η Μπέλμπα είναι απόλυτα σαφής στην κατάθεσή της. Μόνο ο δικός της υπολογιστής χρησιμοποιούσε το όνομα χρήστη user sofia, όλοι οι υπόλοιποι υπολογιστές του Υπουργείου Οικονομικών και της Αντιπροεδρίας είχαν σκέτο user. Ένας τέτοιος υπολογιστής με σκέτο user όνομα χρήστη ανοίγει το στικάκι στις 8.7.2011, δηλ. σε χρόνο που ο Παπακωνσταντίνου έχει αποχωρήσει από το Υπουργείο Οικονομικών και σε αυτό (αλλά και στο κτήριο της Αντιπροεδρίας) στην οδό Ζαλόκωστα έχει εγκατασταθεί ο Βενιζέλος και οι γραμματείς του.
- ο Βενιζέλος ισχυρίστηκε ότι ο Διώτης όφειλε να είχε «διαφυλάξει» στο αρχείο του ΣΔΟΕ το περίφημο στικάκι. Ο ίδιος, όμως, δεν φρόντισε ποτέ να κάνει το ίδιο στο αρχείο του Υπουργείου Οικονομικών. Αντίθετα, το παρέδωσε στην Μπέλμπα και εκείνη το έβαλε σε ένα κουτί με παρουσιάσεις (!) το οποίο ο Βενιζέλος πήρε μαζί του όταν παρέδωσε το Υπουργείο στο Σαχινίδη. Το αποτέλεσμα ήταν οι υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών να περιέλθουν σε οριστική αδυναμία να ελέγξουν το περιεχόμενο της λίστας.
- ο Βενιζέλος δεν δίνει ποτέ εντολή ελέγχου στον Διώτη για τα ονόματα, που περιέχονται στην λίστα. Δίνει, όμως, έγγραφες εντολές για άλλα ονόματα, oι οποίες διαβιβάστηκαν στην Επιτροπή. Όσο για την απάντηση στο ερώτημα εάν ήταν απαραίτητη η εντολή Βενιζέλου για την πρόοδο του ελέγχου, η απάντηση είναι απλή : ο Ειδικός Γραμματέας ΣΔΟΕ είναι κομματική – κυβερνητική επιλογή, δηλ. διορίζεται και παύεται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών. Όταν ένα τέτοιο πρόσωπο ανοίγει την λίστα και βλέπει σε αυτήν εκτός από πολλές εγγραφές με το επίθετο «Παπανδρέου», την σύζυγο του Γ. Παπαντωνίου, τις ξαδέλφες του Γ. Παπακων/νου και σωρεία άλλων πολιτικών προσώπων είναι λογικό ότι μόνο με μία προϋπόθεση προχωρά στον έλεγχο : εφόσον λάβει εντολή από τον Πολιτικό του Προϊστάμενο, δηλ. στην συγκεκριμένη περίπτωση τον Βενίζέλο. Ο Βενιζέλος εκείνη την εποχή «ρίχνει γέφυρες» για να γίνει Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και προφανώς δεν επιθυμεί να συγκρουστεί με τους μελλοντικούς υποστηρικτές του.
- ο Βενιζέλος συμμετέχει σε σωρεία συσκέψεων της Εθνικής Επιτροπής κατά της Φοροδιαφυγής, στην οποία επίσης συμμετείχαν ο Οικονομικός Εισαγγελέας Πεπόνης και ο Πρόεδρος της Αρχής για το ξέπλυμα χρήματος Νικολούδης. Σε αντίθεση με τον Παπακων/νου, που συζητά έστω ακροθιγώς το θέμα με τον Νικολούδη, ο Βενιζέλος δεν το συζητά ποτέ και με κανέναν. Δεν συμβουλεύεται τους Εισαγγελείς (προφανώς εκείνη την εποχή είναι απασχολημένος με την κατάργησή τους), δεν συμβουλεύεται το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους (ούτε καν τον «εξωθεσμικό», όπως ο ίδιος εξήγησε, νομικό σύμβουλο Τάσο Μπάνο), δεν ρωτά κανέναν υπηρεσιακό παράγοντα του Υπουργείου Οικονομικών, δεν ρωτά τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και φυσικά δεν συζητά το θέμα ποτέ με τον Γάλλο ομόλογό του.
- ο Βενιζέλος, όταν καταθέτει έχοντας πλέον γνώση της πραγματογνωμοσύνης, αλλάζει την κατάθεσή του σχετικά με την ώρα επιστροφής του στην Ελλάδα την 1.10.2012. Ενώ αρχικά είναι σίγουρος ότι επέστρεψε το πρωί, μετά την πραγματογνωμοσύνη (η οποία κατέδειξε ότι η λίστα άνοιξε από την συνεργάτιδά του Μπέλμπα στις 13.45) αποφάσισε να καταθέσει ότι επέστρεψε το βράδυ. Αυτά για την αξιοπιστία του μάρτυρα !
- ο Βενιζέλος στην αρχή της κατάθεσής του επαναλαμβάνει τον ισχυρισμό ότι το στικάκι Βαξεβάνη είναι το ίδιο με αυτό που είχε ο Διώτης. Όμως, κατόπιν αντιπαραβολής των ισχυρισμών Βενιζέλου με τα πορίσματα της πραγματογνωμοσύνης άρχισε να τα μπερδεύει, παρά το γεγονός ότι είχε διατυπώσει τον ισχυρισμό αυτό με τουλάχιστον περίεργη αυτοεπιβεβαιωτική επιμονή
- η Μπέλμπα ισχυρίστηκε ότι άνοιξε την λίστα Λαγκάρντ, προκειμένου να βεβαιωθεί ότι είναι όντως αυτή, πριν την παραδώσει. Δεν κατάφερε, όμως, να εξηγήσει πώς θα αναγνώριζε μια λίστα, την οποία δεν είχε ξαναδεί ποτέ πριν ! Και πως μάλιστα κατάφερε να την αναγνωρίσει … με μια ματιά !
- ο συνταγματολόγος Βενιζέλος φαίνεται να έχει «ξεχάσει» επιλεκτικά βασικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου. Δεν θυμάται την δυνατότητα του ΣΔΟΕ και της Αρχής για το Ξέπλυμα να υπερβαίνουν οποιασδήποτε μορφής απόρρητο. Δεν θυμάται την ελληνο-γαλλική σύμβαση φορολογικής συνεργασίας του 1963, που δίνει την δυνατότητα νόμιμης χορήγησης των στοιχείων. Και, όμως, εάν είχε ρωτήσει έστω την αρμόδια Διευθύντρια του ΥΠ.ΟΙΚ. Σμαράγδα Πιτένη, η οποία κατέθεσε στην επιτροπή αναλυτικό υπόμνημα με το θεσμικό πλαίσιο, που επιτρέπει την νόμιμη λήψη της λίστας, οι απορίες του θα είχαν λυθεί.
(δδ) ο μυστηριώδης κύριος Μυωνή
Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ - ΕΚΜ έχουν υποδείξει στην Επιτροπή τον ακριβή τρόπο, με τον οποίο είναι δυνατός ο εντοπισμός των φυσικών προσώπων, που συμμετείχαν στο fund του κυρίου Μυωνή των 550 εκατ. ΕΥΡΩ. Σε σχετική ερώτηση μάλιστα του Σταύρου Κοντονή προς το μάρτυρα Σταύρο Παπασταύρου ο τελευταίος – ως αρμόδιος και γνώστης -το επιβεβαίωσε. Η διερεύνηση μπορεί να προχωρήσει και τα ονόματα μπορεί να αποκαλυφθούν αρκεί να το θέλουν όλα τα μέλη της Επιτροπής. Οι βουλευτές, όμως, της ΝΔ και ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ δεν φαίνεται να ενδιαφέρονται και πάρα πολύ. Ο ΣΥΡΙΖΑ - ΕΚΜ όμως θα επιμείνει.
Σε τέτοιους και σε πολλούς άλλους λόγους ο καθείς καταλαβαίνει ότι οφείλονται οι επιχειρήσεις αντιπερισπασμού των δυνάμεων της διαπλοκής.
ΟΧΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙΑ ΟΔΗΓΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΥΣΟΥΛΑΣ ΠΑΠΑΓΑΛΙΣΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΟΥΣΙΑ ΛΙΣΤΟΜΑΧΙΑ.
ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΚΑΡΧΑΡΙΑΣ ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΗΓΕ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΝΟΜΙΜΩΣ ΚΑΙ ΝΤΟΡΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ.
ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΣΥΝΑΦΘΕΙ ΔΑΝΕΙΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ (ΛΕΝΕ) ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΕΙ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ, ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΦΑΚΙΡΙΚΑ ΚΟΛΠΑ, ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ ΑΠΟ 130 ΔΙΣ ΕΓΙΝΕ 300 ΔΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΚΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2015, ΠΑΝΩ ΑΠΟ 500 ΔΙΣ!!!!
ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΒΙΑΙΗ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΚΑΡΧΑΡΙΩΝ.
ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΧΑΡΙΕΣ ΦΤΙΝΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ, ΕΦΤΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ -ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΣΚΛΑΒΩΝ- ΣΕ ΣΧΕΔΟΝ 1.400.000 ΑΤΟΜΑ.
ΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΧΩΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ, ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΛΟΥΝ ΣΑΜΑΡΑΣ, ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, ΚΟΥΒΕΛΗΣ ΚΑΙ ΤΣΙΠΡΑΣ, ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΤΟΥΣ. ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ.
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΠΛΗΝ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή