τοῦ σπαθιοῦ τὴν τρομερή,
σὲ γνωρίζω ἀπὸ τὴν ὄψη,
που μὲ βία μετράει τὴ γῆ.
Ἀπ᾿ τὰ κόκαλα βγαλμένη
τῶν Ἑλλήνων τὰ ἱερά,
καὶ σὰν πρῶτα ἀνδρειωμένη,
χαῖρε, ὢ χαῖρε, Ἐλευθεριά!
Ἀπ᾿ τὰ κόκαλα βγαλμένη
τῶν Ἑλλήνων τὰ ἱερά,
καὶ σὰν πρῶτα ἀνδρειωμένη,
χαῖρε, ὢ χαῖρε, Ἐλευθεριά!
Κι αν ακόμα εκείνη η ''βία'' του τρίτου στίχου παρερμηνευθεί ως ''βιασύνη'' απ' τους γκαιμπελίσκους που μετέτρεψαν την ''βία-βιασύνη'' του Καβάφη, σε σκέτη βία... οι δύο πρώτοι στίχοι δεν επιδέχονται καμία παρερμηνεία!
Γιατί, για τί άλλο θα μπορούσε η ελευθερία να χρησιμοποιήσει την τρομερή εκείνη κόψη του σπαθιού, αν όχι για να ''πάρει'' τα κεφάλια των εχθρών και δυναστών του έθνους;
Ή από ποιά σώματα ελλήνων προέρχονται τα κόκαλα τα ιερά, παρά από αυτά που έπεσαν σε βίαιο, θανατερό απελευθερωτικό αγώνα;
Δεν καταδικάζεται άρα, απ' τον ίδιο τον Εθνικό μας Ύμνο, η βία που προκαλείται για να κερδηθεί η ελευθερία του λαού και η ανεξαρτησία του έθνους!
Απαγορεύστε λοιπόν κυβερνητικά ανδρείκελα τον Εθνικό μας Ύμνο, αν τολμάτε!
Ή, ισχυριστείτε ότι έχουμε πλήρη ανεξαρτησία σαν χώρα και ελευθερία σαν λαός!
Το τέλος κάθε κατακτητή ή δυνάστη αυτού του έθνους, έχει καθοριστεί από την ίδια την Ιστορία..
Από Ουδέν Σχόλιον, μέσω "Το Γρέκι"
ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΞΕΡΙΖΩΜΟ ΧΑΡΡΥ
ΑπάντησηΔιαγραφή