Pages

Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Ο ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΟΥ 0,83%




Σ' έψαχνα να σε βρω Καζάκη και δε σ' εύρισκα πουθενά ... Ρε που βρίσκεται ο Καζάκης; Μήπως και δεν κατέβηκε ο Καζάκης; Που ΄ν' τος ρε παιδιά, ο Καζάκης; Τι έγινε το ΑΠΑΜ; Τελικά σε τράκαρα εκεί κοντά στ 0,86%!  Ούτε1% ρε Καζάκη, ούτε 1%! Ελπίζω τόσο εσύ κ. Καζάκη, όσο και οι μαχητικοί φίλοι σου να θυμόσαστε αυτά που πριν από ένα περίπου χρόνο σας έγραψα... Εύχομαι να τα ξανασκεφτείτε και να ξεκαβαλήσετε  από το τεράστιο καλάμι σας... Εύχομαι να σας κόψει να μαζέψετε τη χιλιομετρική σας γλώσσα...  Πάντα υπάρχει καιρός για τις ορθές λύσεις... Αρκεί να επικρατήσουν οι ορθές απόψεις. Αλλά όπως είπες κι εσύ κ. Καζάκη, «Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ  ΞΕΥΤΕΛΙΣΤΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ»

181 σχόλια:

  1. Α ρε Χαρουλη.Δεινον το γηρας,ου γαρ ερχεται μονο λενε.Τοσο σου κοβει τοσα λες.Σα δε ντρεπεσαι ανθελληνα συριζαιε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. NA ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΧΑΡΡΥ!!
    Πολιτικα διαφωνούμε (ο ΣΥΡΙΖΑ ΚΡΎΒΕΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΔΙΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ) αλλά τέτοιο ... ανεκδιήγητο ΑΕΡΓΟ άτομο να κάνει τόση ΖΗΜΙΑ στον τόπο σαν τον Καζακη δεν ξαναπέρασε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το καλσόν μη σχίσεις Χάρούλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γερασεσ χαρυ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευτυχώς που βρήκες συσσίτιο από το Μύριζα και έχεις να φας στα γερατειά σου Χαρούλη. Αλλιώς δεν ξέρω τι θα έκανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου φαίνεσαι αρκετά κόμπλεξαρισμένος και φαρμακόγλωσσος απέναντι σε όλους ... Απέναντι στον καθένα που κατά την γνώμη σου δεν αναγνωρίζει την μοναδικότητά σου για αρχηγός .. Αρχηγός τών πάντων καί όλων...

    Δείξε ότι είσαι γεννημένος για αρχηγός καί μάλιστα Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ και "κατέβα" στίς εκλογές γιά να δούμε απο το ύψος (ή βάθος) ποιανού αριθμού θά μας κοιτάς! Γιά να δούμε εάν είσαι ικανός εσύ ο πανεπιστήμων να το παίζης τιμητής των πάντων!... Γιά να δούμε εάν μερικές "αστείες" κρυαδούλες που παρήγαγες κατα την διάρκεια τής καριέρας σου σε νομιμοποιούν να κρίνης τούς πάντες καί τα πάντα αφ´ υψηλού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπορεί να μην συμβαδίζουν πολιτικά , αλλά αλήθειες άκουσα μόνο από τον Καζάκη , και από τον Καμμένο. Το ότι και οι 2 απέτυχαν σχετικά είναι απόδειξη ότι η πλύση εγκεφάλου από τα ΜΜΕ δουλεύει. Το ότι χαίρεσαι με τον Ομπάμα της Ελλάδος , την ψευδαίσθηση της αλλαγής που είναι ο Τσίπρας, δυστυχώς σημαίνει πως είτε πουλήθηκες , είτε δεν είχες ποτέ το μυαλό που πιστεύεις πως είχες. Το να χαίρεσαι με την δυστυχία κάποιου για να αισθανθείς σημαντικός σε έριξε στα μάτια μου όσο τίποτα άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ας κλείσει επιτέλους κάποιος το καπάκι από το σκουπιδοτενεκέ που πέταξε ο λαός τον Καζάκη και το γκρουπούσκουλό του. Βρωμάει και ζέχνει ύστερα από τις λυσσαλέες προσπάθειές του τόσο καιρό να διαλύσει οτιδήποτε προσπαθούσε να δημιουργηθεί και οτιδήποτε ερχόταν σε επαφή μαζί του! Κλείστε το καπάκι να ξεβρωμίσουμε από τον πιο πιστό υπηρετη του συστήματος τον χοντροκουμουνίσταρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναι, Χάρυ μου 0.83% πήρε και πολύ του ήταν. Με κάτι ρεμπεσκέδες σαν και του λόγου σου, τόσο θα συνεχίζει να παίρνει. Όταν άτομα σαν και του λόγου σου το μόνο που έχουν στο μυαλό τους είναι πώς να γλύψουν τους επερχόμενους για να πάρουν μια θέση, ένα αξίωμα τελοσπάντον (έστω και του κλητήρα) για να ικανοποιήσουν τα κόμπλεξ τους? τα ανικανοποίητα τους???? τόσο χαμηλότερα ποσοστά θα παίρνουν γραφικοί τύποι σαν και τον Καζάκη. Αν δεν ήταν ο συγκεκριμένος τύπος ακόμα ο ΣΥΡΙΖΑ θα κουνούσε το κεφάλι συγκαταβατικά όταν οι προδότες έλεγαν ότι τα δάνεια πάνε σε μισθούς και σε συντάξεις. Ο συγκεκριμένος τύπος είναι ανεβασμένος στα κάγκελα για τουλάχιστον 3 χρόνια και έχει γυρίσει την Ελλάδα πάνω-κάτω 3 φορές για να ενημερώσει τον κόσμο και να ανυψώσει το ηθικό του. Εσύ τι έχεις κάνει? Είσαι ανεβασμένος στο καλάμι και βαράς τα κουμπάκια του υπολογιστή σου. Και στην τελική τι έχεις κάνει ακόμα και καλλιτεχνικά? Πέρα από τον Τραμπάκουλα και τον Αρτέμη έσβησες στα δελφινάρια με επιθεωρήσεις δευτέρας και τρίτης διαλογής (εξού και τα ανικανοποίητα). Και όλο έρχεται στο μυαλό μου ο JR που φορώντας τα γυαλιά ηλίου μέσα στη νύχτα, κατεβαίνει με καμάρι τις σκάλες του χωριού, κολλάει το χιλιάρικο στο Jukebox και χορεύει Rasputin με «Ευρωπαικό αέρα» διακόπτοντας τον ήχο του κλαρίνου. Και τότε ήσουν εσύ που σαρκαζόσουν τους βλαχοέλληνες που το παίζουν εκμοντερνισμένοι Ευρωλιγούρηδες σε στυλ ΣΥΡΙΖΑ. Τελικά ο ρόλος του JR σε κυνηγάει από τότε. Αν έχεις άντερα ανέβασε το σχόλιο. Γεια σου Χάρυ Γκολάρα με τη Μερσεντές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκληρός στο σχόλιο φίλε αλλά έτσι είναι στη ζωή. "Μη κρίνεις για να μην κριθείς" Δημήτρη Τριανταφυλλίδη..

      Διαγραφή
  10. O Καζάκης είναι ιδεολόγος, τίμιος, αγωνιστής! Το κακό είναι ότι ενώ ο λόγος του είναι ενωτικός γενικώς και αορίστως, ταυτόχρονως επί του συγκεκριμένου έχει μια κακή κουβέντα για τον καθένα. Θυμίζει πολύ έντονα τον δογματισμό του κκε. Έτσι δεν γίνεται, δεν θα έρθει κανένας να σε κάνει αρχηγό. Ας προσπαθήσει να βρει τα κοινά που έχει με άλλους πολιτικούς φορείς, βοηθώντας στη πράξη την κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. O Καζάκης είναι ιδεολόγος, τίμιος, αγωνιστής! Το κακό είναι ότι ενώ ο λόγος του είναι ενωτικός γενικώς και αορίστως, ταυτόχρονως επί του συγκεκριμένου έχει μια κακή κουβέντα για τον καθένα. Θυμίζει πολύ έντονα τον δογματισμό του κκε. Έτσι δεν γίνεται, δεν θα έρθει κανένας να σε κάνει αρχηγό. Ας προσπαθήσει να βρει τα κοινά που έχει με άλλους πολιτικούς φορείς, βοηθώντας στη πράξη την κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αυτό είναι το μεγάλο του προσόν! Δεν τον παίρνει κανείς στα σοβαρά! Γιατί αν μελετήσει κανείς την ιστορία του, πίσω από τα χοντρά μαγουλάκια και την φάτσα λούτρινου αρκούδου κρύβεται ένας στυγνός στυλοβάτης του συστήματος ο οποίος έχει φροντίσει προσωπικά να διαλύσει κάθε υγειή προσπάθεια συνένωσης του λαού που επιχειρήθηκε από το 2010 και ύστερα! Εχει περάσει από παντού, έχει αφήσει πίσω του ερίπεια και έχει οδηγήσει στην αδρανοποίηση χιλιάδες ενεργούς πολίτες που μετά την πλατεία πίστεψαν τα ψέμματά του και επιχείρησαν να αγωνιστούν μέσα στο ΕΠΑΜ. Είναι ο χειρότερος εχθρός της πατρίδας! Προσέξτε τον και απομονώστε τον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δηλαδή το 21 % που πήρε η ΝΔ και την βρήκατε εύκολα στα αποτελέσματα σας ευχαρίστησε; Σύμφωνα με την δική σας λογική Τα ποσοστά ενός κόμματος χαρακτηρίζουν την ποιότητα του και την ορθή επιλογή των ψηφοφόρων του; Αν ΝΑΙ ΤΌΤΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!! Ας ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ Η ΝΔ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρε Χάρρυ, ξέρεις κάτι; Σε παρακολουθώ εδώ και καιρό να πετάς συνέχεια φανφάρες και έχει αρχίσει να με χαλάει άσχημα. Θα μου πεις ότι δικαιωμά σου είναι να λες ότι θες... Αλλά, όχι ρε Χάρρυ. Δεν είναι δικαιωμά σου το ότι αποφάσισες να ξεφτιλίσεις ένα σύμβολο: τον Χάρρυ Κλυν. Τον Χάρρυ Κλυν που μεγαλώσαμε μαζί του. Τον Χάρρυ Κλυν που ήταν το γέλιο και η παρηγοριά μας μέσα σε αυτή την άνοστη πολιτική σούπα που τρώγαμε στην μεταπολίτευση... Και τώρα που χρειαζόμαστε έναν Χάρρυ Κλυν περισσότερο από ποτέ άλλοτε, να μας εμψυχώσει με το αξεπέραστο πολιτικό του χιούμορ, και να μας αφυπνίσει με τις ευρηματικές του ατάκες, εσύ τον ξεφτιλίζεις... Έγινες κι εσύ Νταλάρας. Κατάντησες να μοιάζεις κούφιος και κλούβιος... Ντροπή ρε Χάρρυ... Δεν μπορεί ποτέ να είσαι έτσι. Κάπου μάλλον μπερδεύτηκες. Δεν ξέρεις ότι Κυβέρνηση και Αντιπολίτευση μας πουλάνε και μας ξεπουλάνε; Δεν ξέρεις ότι το ίδιο το Σύνταγμα μας κάνει υπήκοους και όχι Πολίτες, και η Αντιπολίτευση ποτέ δεν έκανε κάτι για αυτό, απλά περιμένει τη σειρά της για να συνεχίσει τη μάσα και την προδοσία;; Αν δεν το ξέρεις, κι αν έχεις κάνει τις πολιτικές σου επιλογές, την ύστατη στιγμή αποχώρησε και κράτα τις απόψεις σου για τον εαυτό σου... Μην ξεφτιλίζεις τον αγαπημένο μας Χάρρυ Κλυν, και πολύ περισσότερο, μην υποτιμάς αυτόν το λαό που σε δέχτηκε και σε αγκάλιασε στα χρόνια της αθωότητας του... Αυτά στα λέει ένας από τους Ε.ΠΑ.Μ.ίτες που σε θαύμαζαν, και που τώρα αγωνίζονται, όχι καβαλικεύοντας καλάμια, αλλά θυσιάζοντας πολλά από την προσωπική τους ζωή, για όλα αυτά που μας κλέβουν και που εσένα απ΄ ότι φαίνεται έπαψαν να σε αγγίζουν: την Αξιοπρέπεια, το Φιλότιμο και την Πατρίδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μιλώντας για μέτρο σε αυτά που λέμε Μάκη -και ναι, ως κωμικός που είσαι- θα πρέπει πρώτος και καλύτερος να ξέρεις το ποιά είναι τα στάδια από τα οποία περνάει κάθε ανατρεπτικό κίνημα:

    - Πρώτα σε αγνοούν
    - Μετά σε χλευάζουν
    - Αργότερα σε πολεμούν
    - Και τελικά τους κερδίζεις

    Με ανάλογα ποσοστά είχε ξεκινήσει και ο ΣΥΡΙΖΑ άλλωστε. Θυμάσε Μάκη; Πρόσεχε τη γλώσσα σου λοιπόν γιατί δεν είναι περίοδος να έχεις μεγάλο στόμα σε μικρό κεφάλι Μάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πήραν αέρα τα μυαλά σου Χάρρυ μου τώρα βλέπεις εξουσία από το ανεπαρκές ύψος των τεσσάρων μονάδων και στην κυριολεξία ξεσάλωσες .... χλευάζεις τον Καζάκη που οι περισσότεροι δεν ψηφίσαμε μπαίνοντας στη λογική της διασποράς της ψήφου ..... γνωρίζοντας επίσης στη κυριολεξία τι χαμούρες, τι φίδια κολοβά και τι καθάρματα κρύβει το διεθνιστικό και ανθελληνικό κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ ..... το 4% εμείς είμαστε Χάρρυ μου ... άνθρωποι εξαναγκασμένοι από τη λογική να διώξουμε το απόλυτο κακό με το μικρότερο κακό ... γιατί έτσι έστησαν το παιχνίδι τα αφεντικά με ΣΥΡΙΖΑ και χρυσή αυγή ... επομένως χάρρυ μου η τυχόν αλαζονεία του ΚΑΖΑΚΗ είναι πταίσμα μπροστά στη δική σου ανωριμότητα και μικρότητα .... γουστάρεις εξουσία πιο πολύ κι από τον ΚΑΖΑΚΗ .... ΚΙ ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το ποιός ξεφτελίζεται περισσότερο χάρρυ μου είναι ορατό σε μας και όχι σε εσένα ..... αλλά κάποιος πρέπει να σου το πει .... γι αυτό μην μας παρεξηγείς ... από ανάγκη ψηφίζουμε ΣΥΡΙΖΑ .... ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΘΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαρη γιατι σε ενοχλει ο Καζακης που γυριζει τρια χρονια τωρα ολη την ελλαδα και αφυπνιζει τον κοσμο;
    Σου χαλαει τη σουπα; εσυ τι εκανες; φιλας κατουρημενες ποδιες μπας και βρεις καμια ακρη;
    απλα δεν εισαι αξιος να πιανεις στο στομα σου τον Καζακη γιατι εισαι ενας παπαρας καναπεδατος.
    με τις υγειες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. O ΓΕΛΟΙΟΣ ΑΕΡΓΟΣ ΧΟΝΤΡΟΣ αρχηγός, ο άνθρωπος με το ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΠΤΥΧΙΟ οικονομολόγου που δεν έχει δουλέψει μέρα στην ζωή του ΔΕΝ αφυπνίζει αλλά κοιμίζει τον κόσμο.
    Αντί να κάθεται ο κόσμος στον καναπέ του σπιτιού του κάθεται στις καρέκλες των σινεμά, των στεκιών του ΕΠΑΜ και σε άλλα άβολα μέρη και ακούει τις δηθενιές του και τιις μαλακίες του. Ακτιβισμός ΕΠΑΜ ; ΜΗΔΕΝ! Όποια ιδέα θα μπορεούσε πραγματικά να βλάψει το καθεστώς απορρίφθηκε όταν κατέβηκε. Αυτός και η ηγεσία του ΕΠΑΜ (όλοι γελοίοι πρώην ΠΑΣΟΚάνθρωποι!!) απαγόρευσαν!! διαμαρτυρίες κατά των Γερμανικών αρχών κατοχής. Μόνο οι ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ τους λείπουν στους αγωνισταράδες!! Ακόμα και η (κλεμμένη) ιδέα για γενική πολιτική απεργία όπως την αποκαλούν αυτοί, που κατεβάζουν τώρα τελευταία, όταν η κατάσταση ήταν στην αρχή ακόμα και αναστρέψιμη ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ μετά βδελυγμίας από τους ίδιους γιατί φοβήθηκαν ότι θα ήταν αποτελεσματική!! Για τέτοια λαμόγια και τέτοιους δωσίλογους μιλάμε. Αυτός είναι ο Χαζάκης και ο ΚΥΠριώτης το πρωτοπαλίκαρό του που πανηγύριζε για τον ΓΑΠ ενώ μύριζαν ακόμα τα καμμένα πτώματα στην Μαρφίν! Ντροπή σας που έχετε ακόμα μούτρα και βγαίνετε και βρίζετε τον Χάρρυ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να πολεμήσεις κάποιον πρέπει πρώτα να τον γνωρίσεις. Εσύ δεν ασχολήθηκες ούτε με αυτό. Δεν θα ασχοληθώ να σε χρωματίσω κομματικά. Απλά λυπάμαι που υπάρχουν στην Χώρα μου ακόμη (70 χρόνια μετά) τέτοιοι άνθρωποι.

      Διαγραφή
  20. Χάρρυ, δηλαδή η Καλαμαρά να μην πάρει ποτέ πρωτάθλημα και να δίνει το παιχνίδι στον Ολυμπιακό. Ευ αγωνιζόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΙΠΕΣ, μην πτοείσαι από τα σχόλια των υποτακτικών είναι γεννημένοι να ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλα ρε παιδια με τοσους υποστηρικτές που εχει εδω μεσα ο Καζακης πως εγινε και πηρε τα αρχίδια μου στις εκλογές?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εδώ με πιάνουν τα γέλια ....... ποιός είναι πιό πολύ πασόκ? ?? Ο Καζάκης του 0,85 η ο Σύριζα με τούς Χρυσόγονους τούς Μηλιούς τούς Κρίτωνες Αρσένηδες ...... έχετε μεγάλη πλάκα όλοι εσείς οι υπερασπιστές του χάρρυ μας ..... που δεν είστε ..... καθόλου μα καθόλου κομματόσκυλα του Σύριζα .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. χαρουλη το νου σου...ροδα ειναι και γυριζει...και για σενα και για τα ζωα που σε διαβαζουν κι αισθανονται ελληνες....προσεχε καλα τον καζακη,,,, ειμαστε ακομα στην αρχη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν είστε στην αρχή. Στο τέλος είστε ρε ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΙ! ΥΓ 090 90 90 90 90 86. Πάρτε μας τηλέφωνο! Είμαστε τα ραέλια του ΕΠΑΜ και τα δίνουμε ΟΛΑ για τον "αγώνα" σφουγγαρίσματος στεκιού ΕΠΑΜ, διανομής φυλλαδίων αλά Ιεχωβάδες και λαμπαδηφοριών αλά Ες Ες και Χρυσά Αυγά! Ρε ουστ από δω ραέλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αυτό, το να μαλώνουν οι αριστεροί μεταξύ τους και οι δεξιοί να γαμάνε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Βασιλάκη πες αλεύρι, ο Γιώργος ο Πιλάλας σε γυρεύει. Δε ντρέπεσαι βρε ρεμάλι να πιάνεις στο στόμα σου το Καζάκη; Ουστ, βρωμερό σκουλίκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χάρρυ μου, μετά από αυτήν την αφ υψηλού αντιμετώπιση του ΚΑΖΑΚΗ ... από τα δυσθεώρητα ύψη του 4%... γίνονται σοβαρές σκέψεις και ζυμώσεις στο κόμμα να προταθείς ως επόμενος υπουργός πολιτισμού μια και το κοστούμι που πρόβαρες σήμερα βάζοντας στη θέση του τον αλαζόνα και υπερφίαλο ΚΑΖΑΚΗ έχει καταπλήξει όλους ακόμα και τους πιο καθυστερημένους μέσα στο κόμμα ....
    ΚΑΖΑΚΗ ΕΛΑ ΝΑ ΓΛΕΙΨΕΙΣ ΤΗΝ ΣΚΟΝΗ ΜΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΕΡΝΕΣΑΙ ΣΤΟ 0,83%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΧΑΡΡΥ ΜΟΥ .... ΗΔΗ ΠΗΡΑΜΕ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΓΕΥΣΗ .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΔΩΣΕ ΠΟΝΟ ΘΑΝΕ ΤΖΗΜΕΡΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ξέρω πως σε πόνεσα αλλά να να με συγχωρέσεις .... δεν μπορώ να συγκρατήσω τον ενθουσιασμό μου βλεποντας από τον Όλυμπο που μας ανέβασε η λαική ετυμηγορία .... τον Καζάκη να σέρνεται στα βάραθρα της λαικής ανυποληψίας ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ρε τραμπάκουλα είσαι τόσο βλάχος;
    Θέλεις να μας πείσεις ο τι ο Καζάκης ,Αεργος ασχετος και οτι λες οτι ειναι, θέλει το κακό μας και η Ζ. Κωνσταντοπουλου Νομικη συμβουλος του Βαρδυνογιαννη θέλει το καλό μας;και θες να σε πιστέψουμε;;; για πασόκους μας πέρασες;
    καλα κανεις και τα λες γιατι με τόσους πασοκους που εχει μαζεψει ο συριζα σιγουρα θα βρεις ανταποκριση στα λεγόμενα σου.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γκαζακης: Ενας χομπιστας μυθομανης συνομωσιολογος κατεβηκε στην πολιτικη... εγινε ολιγον τι γνωστος... και καποιοι πιστεψαν την μπαρουφολογια του και τον ψηφιζουν... Και τι εγινε??? Αλλοι εδω νομιζουν οτι αν ερθει ο Συριζα θα φανε λεφτα με την οκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ναι ... 0,86% !

    Τόσοι δεν τσίμπησαν στον διχαστικό ψευτοαριστερό, ψευτοπατριωτικό, ψευτοαντιμνημονιακό λόγο του καλού και αγαπημένου παιδιού της ΕΕ και των ΗΠΑ, του επερχόμενου και έτοιμου για όλα (...δώστα ΌΛΑ) Αλέξη, ή στα διχαστικά νεοναζιστικά, ψευτοπατριωτικά, λόγια της ΧΑ και του ΛΑΟΣ ή στα παραμύθια για success story, πλεονάσματα και σταθερότητες στην καταστοφή.

    Έχει πολύ ενδιαφέρον το γεγονός ότι η εμπάθεια σου Χάρρυ ασχολήθηκε με το ΕΠΑΜ και τον Καζάκη και όχι με το ΠΟΤΑΜΙ τις βδέλες, τα βατράχια και τα νερόφιδα που πέσαν από την ΕΛΙΑ του φασιστοΒενιζέλου!!!

    Όσο για όλα αυτά τα πρωτοπαλίκαρα που λοιδωρούν τους ΕΠΑΜίτες και το ΕΠΑΜ ελπίζω εκτός από το πληκτρολόγιο ... να έχουν βγει καμιά φορά και έξω στον πραγματικό κόσμο να πουν 2 κουβέντες για το τι πραγματικά κάνουν οι αποικιοκράτες και οι μπιστικοί τους αριστεροδεξιοί σε όλους μας !!!

    Ναι 0,86% σταθήκαμε όρθιοι, πολεμήσαμε με ότι μπορούσαμε απέναντι στον εχθρό ΟΛΩΝ ΜΑΣ και χάσαμε μια μάχη! ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ;;;

    Πήγατε πρώτη φορά με την Αριστερά των σαλονιών και του αφομοιωμένου λαμογοΠΑΣΟΚ ή μήπως προτιμήσατε την σταθερότητα της ΕΛΙΑΣ, του ΠΟΤΑΜΙΟΥ και την ΝεόΔουλης ιερόδουλης του Βερολίνου;;;;

    Το ΕΠΑΜ στον δρόμο ήτανε συνεχώς και όταν είχαν απαγορευτεί οι συγκεντρώσεις στην Αθήνα για την σύνοδο ανάληψης της προεδρίας της ΕΕ ... διαδήλωνε ολομόναχο στο κέντρο της Αθήνας ...

    Αυτό το 0,86% (που δεν επιτρέπει το ίδιο το σύστημα που τάχα υπηρετεί να γίνει 5% ή και 10%) που εσείς οι αγωνισταράδες έχετε όλοι τα καλύτερα λόγια να πείτε ...

    Σας ψάχναμε αλλά εσείς ήσασταν κάπου αλλού, μάλλον χύνατε τα δηλητήρια σας και την μικροψυχία σας με το πληκτρολόγιο σε twitter, facebook, pataria κλπ

    ΑΪ ΣΙΧΤΙΡ προσκυνημένοι και νενέκοι κάθε είδους!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. περιμενω να δω τις σκατοφατσες σας ηλιθιοι συριζαιοι...οταν δειτε τον τσιπρακο να συνεργαζεται με το πασοκ....και μην ξεχνατε...τωρα αρχιζει το παιχνιδι...εχετε πολυ πεινα κι αυτοκτονια μπροστα σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. χαρρουλη....να τα θυμασαι αυτα τα λογακια που ειπες...η ιστορια γραφεται...και θα μεινεις μαλακας σε κανα χρονο...κλοουν λεγαν και τον πεπε γκριλο καποιοι...κι εσυ εισαι ενας απλος γελοιος του συριζα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ας τον δουμε και τον τσιπρακο λοιπον...σας προτεινω εσας που τον επιλεξατε...τουλαχιστον να στειλετε τα παιδια σας εξωτερικο...τουλαχιστον να σωθουνε αυτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. εσυ να δεις χαρρυ πονο που εχεις να φας σε λιγο καιρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πάντα εκκαλύπτων ο χρόνος εις το φως άγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. τοτε ευαγγελε μουρελατο διαλεξε τα φιδια...καλος μαλακας και του λογου σου...χαχαχαχα...σοφη επιλογη...διαλεξες το νεο πασοκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ποιος σου είπε ρε ΤΡΙΜΑΛΑΚΑ ότι εγώ ψηφίζω ΣΥΡΙΖΑ;!!
    Δηλαδή όποιος δεν είναι καμμένος σαν κι εσένα να ψηφίζει ΕΠΑΜ του χοντρού άνευ βιογραφικού και του ΚΥΠριώτη παλαιοπασόκου πρασινοφρουρού και υποψήφιου στις δημοτικές του ΓΑΠ!!!πρέπει να είναι:
    1. ΣΥΡΙΖΑ
    2. ΝΔ
    3. ΠΑΣΟΚ.
    Δεν υπάρχουν άλλα κόμματα ρε ΤΕΛΕΜΕ;!!
    Τόσο μαλάκας όμως είσαι και τέτοιες μαλακίες πετάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Evangelos Mourelatos ΑΡΧΙΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΓΛΥΦΤΕΣ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ σαν και σένα μόνο ΚΚΕ ή Χ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Και εκεί έπεσες εξώ δωσίλογε Γερμονοτσολιά προσκυνημένε όμοιε με τον καζακη και τον ΚυΠριώτη τους αρχηγούς σου.
    Ούτε ΚΚΕ ούτε Αυγό είμαι!!!
    Μπες στη σπηλιά σου καθυστερημένο ραελι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ο Καζάκης λέει για Άμεση επιστροφή στην Δραχμή.
    Αυτό που θα καταλήξουμε αν δεν τιναχθεί στον αέρα το ευρώ από τους υπόλοιπους Ευρωπαίους.
    Ο Τσίπρας μιλάει για παραμονή στο ευρώ με τους δικούς μας όρους.
    Δεν μπορείς να βάλεις όρους σε ένα ιδιωτικό νόμισμα.
    Στο εθνικό νόμισμα μπορείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Εδω ο χαρρυ κλυν λεει το εξης απλο.
    ο καζακης με τη μακρυα του γλωσσα .
    εβριζε ολο τον κοσμο.
    εκανε εχθρους.
    να ενας λογος που εξευτιλιστικε εκλογικα.0,86% ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Evangelos Mourelatos, βαριές κουβέντες ξεστομίζεις... Αυτό το: "τέτοιο ... ανεκδιήγητο ΑΕΡΓΟ άτομο να κάνει τόση ΖΗΜΙΑ στον τόπο σαν τον Καζάκη δεν ξαναπέρασε!!", από που το κατάλαβες; Για να το λες κάτι θα ξέρεις εσύ. Δεν μπορεί ποτέ να είσαι τόσο αισχρός συκοφάντης, εντεταλμένος ή πανηλίθιος... Μας κάνεις λοιπόν την χάρη να μας πεις κι εμάς, από που πήρες πληροφορίες για το ότι ο Καζάκης είναι ΑΕΡΓΟΣ, τι εννοείς με το "ανεκδιήγητος", και ποια είναι η τόσο πρωτοφανούς μεγέθους ΖΗΜΙΑ που έκανε στον τόπο; Α, και τι εννοείς με το να χαρακτηρίζεις κάποιον: "δωσίλογε Γερμονοτσολιά προσκυνημένε όμοιε με τον Καζακη και τον ΚυΠριώτη τους αρχηγούς σου";;;;; Και στα ρωτάω όλα αυτά από πραγματικό ενδιαφέρον ρε φίλε, γιατί μου κάνει απορία το πως γίνεται να χαρακτηρίζεις έτσι τον Καζάκη και τους ανθρώπους που υποστηρίζουν τις απόψεις του, και από την άλλη τα καθεστωτικά ΜΜΕ και τα πουλημένα τομάρια της κομματοκρατίας (από Αριστερά μέχρι Δεξιά)να έχουν αυτόν και το ΕΠΑΜ στο παχύ τους άντερο;; Αν ήταν έτσι όπως τον περιγράφεις θα τον λάτρευαν, γιατί θα ήταν δικός τους άνθρωπος, και το ΕΠΑΜ θα γαμούσε με την μία τα Ποτάμια, τις Ελιές και τις Τσίπρες... Δώσε μας λοιπόν τα φώτα σου... Και σαν σοβαρός άνθρωπος που δείχνεις ότι είσαι, περιμένω από σένα στοιχεία και όχι τα σαχλά τρολαρίσματα που κυκλοφορούν διάφοροι συκοφάντες, εντεταλμένοι και πανηλίθιοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ε.ΠΑ.Μ. Πάτρας ο Ευάγγελος στο Twitter και ισχυρίζεται ότι Καζάκης είναι προσκυνημένος Γερμανοτσολιάς γιατί δεν έχει δημοσιοποιήσει πιστοποιήσεις για το επιπεδο σπουδών του! Πιστεύω μετά από αυτό δεν υπάρχει κανένας λόγος να ασχολούμαστε, δεν νομίζεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. προς επαμ πατρας
    δωσε μου το πρωσωπικο σου μεηλ να σου πω εγω τι κακο εκανε,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Έχω ξεσκιστεί στα γέλια όλα τα κομματόσκυλα γαβ γαβ του ΣΥΡΙΖΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΈΝΟΥ του ΧΑΡΡΥ ΜΑΣ έστησαν παρατηρητήρια και ασχολούνται με τον πεθαμένο ΚΑΖΑΚΗ μπας και το 0,83% τους βοηθήσει να ξεταβανιάσουν από το 4% που δεν θα ήταν 4% ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΕΡΡΕΑΝ ΣΑΜΑΡΑΣ και ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ .... ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΓΑΒ ΓΑΒ ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΣΥΡΙΖΑ ... ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΡΙΖΑ ,,,, ΚΑΙ ΤΟ 4% ΜΕ ΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ ΣΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ -10% ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΧΑΡΡΥ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΟΥ ..... ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ..... ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΜΕ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΟΝ ΑΝΤΕΝΝΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΙΝΩΑ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. O Καζάκης και ο Κυπριώτης ΕΓΓΡΑΦΩΣ απαγόρευσαν στα μέλη του ΕΠΑΜ να διαδηλώσουν κατά των Γερμανών πολιτικών. Εξ ου και το Γερμανοτσολιάδες. Η συζήτησή μου μαζί σας Ραέλια τελειώνει εδώ! 090 090 090 083 και ρουφήξτε το αυγό σας μέσα στις σπηλιές σας δειλά ΑΝΩΝΥΜΑ ποντίκια με IQ ραδικιού! Μου θέλετε και επανάσταση κότες που δεν τολμάτε να δημοσιοποιήσετε το όνομά σας. Ου να χαθείτε ρε Λάκηδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα σε γαμήσω θα καταλάβεις ότι στο Ε.ΠΑ.Μ. Έχουμε μία πούτσα να ηλίθιο πουστακι

      Διαγραφή
  53. ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΑ ΑΤΟΜΑ ΕΣΕΙΣ ΦΙΛΟΙ
    ΑΠΟ ΕΠΑΜ ΠΑΤΡΑΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ,ΓΙΑΤΙ
    ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ
    ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΦΤΥΝΟΥΝ,ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ
    ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΠΗΡΕ ΠΤΥΧΙΟ Ο
    κ.ΚΑΖΑΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΕΙ ΕΡΓΑΣΘΕΙ.ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ.ΒΛΕΠΩ ΤΟΣΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΑΛΛΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΔΗΛ π.χ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΑΣΟΕΕ
    ΤΜΗΜΑ ΤΑΔΕ ΤΟ 1988,ΕΧΕΙ ΕΡΓΑΣΘΕΙ ΠΡΩΤΑ ΣΤΟ Α ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΟ Β.ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ ΛΕΕΙ ΨΕΜΑΤΑ Η ΟΧΙ ΟΠΟΙΟΣ ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ.Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΛΕΝΕ ΑΛΛΑ ΨΕΜΑΤΑ.ΟΣΟ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΧΑΖΟΥΣ
    ΚΥΡΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΑΜ ΠΑΤΡΑΣ ΑΠΛΑ ΘΑ
    ΣΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΣΑΣ
    ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΤΣΤΑΣΗΣ.ΕΧΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΑΦΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ;ΑΝ ΟΧΙ(ΠΟΥ ΤΟ ΦΟΒΑΜΑΙ)ΑΠΛΑ ΚΡΥΒΕΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΣΑΣ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΧΥΔΑΙΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΔΙΑΛΟΓΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Γαβ γαβ γαβ σκυλάκια ....... χεστήκαμε για τον Καζάκη ...... Σύριζα ψηφίσαμε ..... αλλά με τα καραγκιοζιλίκια σας ..... γαβ .... αρφ ..... το πεθαμένο 4% θα το κάνετε - 15% ..... σκυλάκια του σύριζα ..... γαβ ..... γαβ ....... αρφ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Λοιπόν έχουμε και λέμε 4%+0,83 έχουμε το 5$ στη τσέπη .... εκλογές τώρα .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Με το να ψειρίζεις πεθαμένους όπως ο ΚΑΖΑΚΗΣ αποτελεί εκτός από μεγάλη ξεφτίλα .. για όσους το κάνουν ... και ένα συγκλονιστικό δείγμα εξαιρετικά χαμηλής ποιότητας ανθρώπων .... με εξαιρετικά χαμηλό πνευματικό και ηθικό επίπεδο ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Εχεις δίκιο,ποιός ασχολείται με το
    ανύπαρκτο χοντρό και κάτι λίγα βλήματα που είναι στο επαμ που ενώ έλεγε η αρχηχάρα πήρε χρήματα απο αγνωστο στο βανκούβερ,ότι του δώσαν
    ελικόπτερα κάποιος φίλος,ενω τον έβγαζαν ο τράγκας τα χωνιά, και πήρε τον πούλο,τώρα λεει δεν είχε προβολή και χρήματα.Καλά τα λές,γαβ,γαβ στους μαλάκες του επαμ,αυτοί πήγαν στα σκουπίδια,με το
    συριζα τι κάνουμε που βάλανε κάποιοι τις ελπίδες τους και το έφεραν πρώτο κομμα,αλλα αν πάρει την κυβέρνηση θα φανεί η γύμνια του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Γι αυτό τον ψηφίσαμε αγαπητέ μου για να φανεί η γύμνια του .... και ήδη με αυτά που κάνεις ... ήδη φαίνεται ..... εμείς απλώς διασκεδάζουμε βλέποντας διάφορα κομματόσκυλα με πολύ χαμηλό iQ να ψειρίζουν πεθαμένους .... και να κάνουν προσθέσεις 4%+0,83 ισούται με ένα φάσκελο .... εκλογές τώρα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Evangelos Mourelatos μεγάλη η χάρη σου που ασχολούμαστε μαζί σου. Θα πρέπει πρώτα να μας δώσεις CV και journal papers για τους δικούς σου μπροστάρηδες (ή αυτούς που θεωρείς αξιόλογους). Επίσης να μας πεις για πόσα κιλά πτυχία μετράει η αγάπη για την πατρίδα.
    (λες και δεν ζούμε όλοι το αποτέλεσμα των πολιτικών επιλογών των δήθεν σπουδαγμένων)
    Η ουσία είναι ότι δεν έχετε να αντιπροβάλλεται κανένα επιχείρημα για όλα όσα πρεσβεύει ο Καζάκης, εκτός από το γεγονός ότι δεν γνωρίζεται κάτι για τις σπουδές του και διαρκώς να εκτοξεύετε λασπολογίες εις βάρος του. Προσωπικά θεωρώ ότι λιγότερο θα έπρεπε να ασχολούμαστε για το επίπεδο σπουδών του Καζάκη, αλλά να κρίνουμε αν όντως όλα όσα έχει πει κρύβουν αλήθειες και κατά πόσο μπορεί να βοηθήσει να βγει η χώρα από το αδιέξοδο.
    Τέλος, θα λάβετε τις απαντήσεις που θέλετε λίαν συντόμως (αν θελήσει ο Καζάκης να ασχοληθεί με κάτι ξεπουλημένα τομάρια σας και σας)

    Μετά τιμής
    Επαμεινώνδας Παραστρατίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Προσωπικά δεν γνωρίζω που ακριβώς έχει σπουδάσει ο Καζάκης. Ούτε σε ποιες εταιρείες έχει εργαστεί με ονόματα και διευθύνσεις. Με αφορμή όμως τα όσα έχει πει και τα όσα έχει γράψει (βιβλία, αρθρογραφία) και πάντα σε σχέση με την καταστροφή που βιώνω στον περίγυρό μου, στην ζωή μου και στην χώρα γενικότερα, έχω ψάξει, μελετήσει, ερευνήσει, διασταυρώσει τα πάντα (κατά το δυνατόν). Και αυτά που λέει ο Καζάκης και αυτά που λένε όλοι οι άλλοι… Τα συμπεράσματα μου μέχρι τώρα είναι απλά και ξεκάθαρα: έχουμε ένα πολιτικό σύστημα που δεν μας εξασφαλίζει ούτε τα στοιχειώδη δικαιώματα ως Πολίτες, απέναντι σε μια συμμορία που μας ξεπουλάει και μας αφανίζει, μεθοδικά και οργανωμένα, και με μια Αντιπολίτευση που καταδέχεται ένα Σύνταγμα που της περιορίζει κάθε δυνατότητα παρέμβασης στο απειροελάχιστο. Δηλ, αν ψηφίσουμε να μας κυβερνήσει ένα κόμμα που, ενώ υποσχέθηκε άλλα, στην πορεία αποδειχθεί αλλότριο, δοσίλογο, ανίκανο, καταστροφικό, η Αντιπολίτευση το μόνο που μπορεί να κάνει είναι το να ζητάει Εκλογές… Και μέχρι να έρθουν οι Εκλογές, η Κυβέρνηση πριονίζει κάθε θεμέλιο Οικονομίας, Κοινωνικής συνοχής, ύπαρξης Δημοκρατίας… Η Συνταγματική Ασυλία των Πολιτικών, δεν επιτρέπει ούτε την ανάκληση τους, ούτε την εισαγγελική παρέμβαση, ούτε δίνει διέξοδο στην οργή της Κοινωνίας με την επιβολή Δικαιοσύνης… Μόνη διέξοδος είναι η αναμονή για τις επόμενες Εκλογές, οι οποίες όταν έρθουν, ουσιαστικά έρχονται μόνο και μόνο για να νομιμοποιήσουν τα Πολιτικά εγκλήματα που διεπράχθησαν, αφού κανείς δεν πρόκειται να λογοδοτήσει σε κανέναν, και οι ηθικοί αυτουργοί του Εγκλήματος στην καλύτερη περίπτωση θα πάνε σπιτάκι τους να φάνε τα κλεμμένα με την ησυχία τους. Και μετά από τις Εκλογές, πάμε πάλι από την αρχή, με την σκυτάλη στους επόμενους… Αντί λοιπόν να αναλωνόμαστε σε πετροπόλεμους σαν τον παραπάνω, δεν θα ήταν πιο σοφό, ειδικά σε αυτές τις κρίσιμες ώρες, να αναζητήσουμε τις αλήθειες, να ανταλλάξουμε πληροφορίες, εμπειρίες και γνώσεις, και να βγάλουμε συμπεράσματα για το ποιες τελικά είναι οι λύσεις και πως μπορούμε να τις διεκδικήσουμε ως Κοινωνία; Για τους ανθρώπους που επέλεξαν να αγωνιστούν με το ΕΠΑΜ, ο Καζάκης είναι απλώς ένας αγωνιστής μέσα σε πολλούς, όπου ο καθένας συνεισφέρει με τον τρόπο που μπορεί καλύτερα, και το ΕΠΑΜ είναι το βήμα για επικοινωνία και οργάνωση… Τα τυχόν λάθη, είναι λάθη απειρίας, και όχι δόλου, και μας δίνουν την εμπειρία που χρειαζόμαστε για να γινόμαστε καλύτεροι. Και ως κίνημα αλλά κυρίως ως άνθρωποι και Πολίτες…
    Ανδρέας Καραβιώτης... Μέλος του ΕΠΑΜ Πάτρας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΑΠΛΑ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΓΑΤΑΚΙΑ:
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zYZnzh1S_p4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΒΡΕ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ ΤΟΥ ΕΠΑΜ ΤΣΙΜΠΗΣΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΜΟΥΡΕΛΑΤΟ .... ΚΑΙ ΑΠΟΛΟΓΕΙΣΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΡΟΥΛΗ ΓΑΒ ΓΑΒ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΖΑΚΗ .... Ο ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΕΝΑ ΚΟΥΚΟΥΤΣΙ ΜΥΑΛΟ ...... ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΑΝΟΗΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΕΘΕΜΕΝΩΝ .... Ο ΑΝΟΗΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΒΛΑΚΑΣ ΤΣΙΜΠΑΝΕ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΓΩΙΣΤΙΚΗ ΕΠΑΡΣΗ ΤΟΥΣ .... ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ... ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ..... ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΒΛΑΚΕΣ ΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΟΥΝ .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΓΑΒ ΓΑΒ ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. 4%+0,83=5% .... ΕΔΏ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΚΛΟΓΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Και για του λόγου το αληθές:
    Η ΚΡΑΥΓΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ: https://www.youtube.com/watch?v=8DixvNLnsFQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΩΝΣΤΑΣ ΚΑΙ ΜΑΚΡΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΕΛΤΕΣ ...... ΡΟΥΛΗΔΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ .... ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΑ ΥΨΗΛΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΑΣ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΜΕ ΕΠΕΙΣΕ Η ΚΑΤΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΩΝΣΤΑΣ .... ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΣΑΜΑΡΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΜΕ ΕΠΕΙΣΕ Η ΚΑΤΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΩΝΣΤΑΣ .... ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΣΑΜΑΡΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Το πρόβλημα του Καζάκη είναι ότι δεν έχει αφήσει από την αρχή της ίδρυσης του ΕΠΑΜ να γίνει καμιά συνεργασία. Με τον άλφα ή βήτα τρόπο τα βάζει με όλους, έχει για τους πάντες κάτι κακό να πει. Και δεν μιλάμε για όσα έχει κάνει παλιά, ούτε για την ανοησία να τα βάλει με θρύλους σαν τον Γλέζο για την ελληνική κοινωνία, που του έδωσε 400.000 ψήφους. Μιλάμε για ΤΩΡΑ ! Στην εκπομπή Σπόρ FM Λάρισας, την 27η Μαϊου, δυο μέρες μετά τις εκλογές, βγήκε και μίλησε ενάντια στους ΑΝΕΛ. Τον τρόπο θα τον δείτε παρακάτω. Επίσης χωρίς να υπολογίσει τα απλά μέλη του ΚΚΕ και την αγάπη τους για το κόμμα τους,βγήκε και είπε ότι το κόμμα τους είναι το alter ego της Χρυσής Αυγής! Για τον Σύριζα, που έστω με αυτές τις θέσεις που παίρνει στα εθνικά θέματα, πήρε ένα 4% παραπάνω γιατί ο Λαός μας αποφάσισε να δώσει, έστω και μια προειδοποίηση στις δυνάμεις Κατοχής τι τις περιμένει στο άμεσο μέλλον ψηφίζοντάς τον, μιλά με τον τρόπο που θα δείτε παρακάτω. Μπορούν τα απλά μέλη του ΕΠΑΜ που πάσχισαν γι΄αυτό το 0,83% να μας πουν πως θα γίνει το Μέτωπο και με ποιούς τελικά; Μπορούν να τον ρωτήσουν όταν λέει Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο τι εννοεί; Ότι το Μέτωπο είναι ο ίδιος; Έτσι γίνονται οι συνεργασίες; Και μετά έχουμε και το θράσος να λέμε ότι ζητήσαμε συνεργασίες και κανείς δεν ανταποκρίνεται; Όταν κάποιος ζητά κάτι τέτοιο προσέχει τι λέει. Άλλο η κριτική και άλλο αυτό που γίνεται. Το ΕΠΑΜ είχε χιλιάδες μέλη και τα έχασε στα τρία χρόνια ύπαρξής του. Πολλά απ΄αυτά προσπάθησαν να πουν αυτά τα πράγματα και έπεσαν θύματα των επιθέσεών του και αποχώρησαν αηδιασμένα. Μήπως τα εναπομείναντα πρέπει να κάνουν κάτι για να δούμε τι απάντηση θα πάρουν; Παρακολουθήστε την συνέντευξη και βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματα: http://www.youtube.com/watch?v=24UokCFbz5U

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Πες τα Χρυσόστομε!! Είναι δυνατόν με αυτό το λέσι που έχουν για αρχηγό να πετύχουν συνεργασία με οποιονδήποτε; Ο καραγκιόζης έλεγε όταν ξεκίνησε το ΕΠΑΜ ότι είναι Μέτωπο και ότι δεν θα γίνει ποτέ κόμμα γιατί η ίδρυση νέων κομμάτων εξυπηρετεί το καθεστώς και διαιρεί το λαό. Εκεί εννοείται ότι εγώ συμφωνώ. και τι πήγε κι έκανε μετά; Μετέτρεψε το Μέτωπο σε Κόμμα!! Τέτοια ψέματα και τέτοια ανακολουθία λόγων ΕΡΓΩΝ από το πιόνι της Μέρκελ! Ο Καζάκης έχει πει χιλιάδες σωστά πράγματα και έχει στο ενεργητικό του 100δες ορθές αναλύσεις παρά το γεγονός ότι είναι ένας αργόσχολος χωρίς πτυχίο. Αλλά η ανακολουθία ΛΟΓΩΝ και ΕΡΓΩΝ που επέδειξε είναι ΜΟΝΑΔΙΚΗ στο είδος της! Π.χ. είμαι κατά του ΓαλλοΓερμανικού άξονα και της Ε.Ε. αλλά όταν πάνε τα απλά μέλη να διαδηλώσουν έξω από την Γερμανική Πρεσβεία πέφτει απαγόρευση κκαι εκτοξεύονται απειλές από Καζάκη και Κυπριώτη! Για αυτό και φύγανε σχεδόν όλα τα μέλη και για αυτο τον φτύνει όλη η κοινωνία! Γιατί είναι ένας βαλτός ΔΗΘΕΝ "αγωνιστής" που καταστρέφει το Κίνημα ΑΠΟ ΜΕΣΑ! Ο Εφιάλτης ΕΠΑΜίτες ήταν ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ από τον Ξέρξη! Και ο λαός δεν ξεχνά.. Τους προδότες τους @@μά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Μην γράφεις άλλα ΕΠΑΜ Πάτρας. ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ!! Διαβάζοντας την απάντησή σου σε ότι γράφτηκε πιο πάνω καταλαβαίνουν (όσοι δεν είναι τελειωμένοι Ραελιανοί) ότι βρίσκεις προφάσεις ΕΝ ΑΜΑΡΤΙΑΙΣ!!
    Τους δώσαμε οδηγίες για να μην κατέβουν για να .. ξεκουραστούν ..... ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! Οϋτε μωρά παιδιά δεν πιστεύουν αυτές τις χαζομάρες ρε Γερμανοτσολιάδες!!!
    Είχαμε πει ότι δεν θα γίνουμε κόμμα ποτέ και θα είμαστε Ενιαίο Λαικό Μέτωπο αλλά επειδή τα κακά κόμματα δεν μπήκαν στο Μέτωπο.. γίναμε και εμείς κακό κόμμα με συνεταίρο τον Παπαθεμελή!!!
    Όσο για τους λόγους που χάσατε τις εκλογές είναι γνωστοί:
    ΡΏΤΑ ΓΎΡΩ ΣΟΥ. ΓΕΛΟΙΟΥΣ ΣΑΣ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ, ΓΡΑΦΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ! ΕΧΟΥΝ ΑΔΙΚΟ?!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Βλέπω τα έσβησες τα σχόλια Ραελιανέ!! Σε μαζέψανε ή μαζεύτηκες μόνος σου; Χαχαχαχαχαχα.
    Ντροπή σας ρε. Είστε το άλλο άκρο της Ελληνικής κοινωνίας.,
    Το ένα είναι οι συνειδητοί συνοδοιπόροι του ΣΑΠΙΟΥ καθεστώτος.
    Το άλλο είστε εσείς: Το στηρίζετε λόγω της μαλακίας που σας δέρνει στο κεφάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ο Χάρρυ έδωσε καλή πάσα για τρολοκρατία!!! Κι επειδή αρχίζει να καταντάει γελοίο το θέμα, ξεκαθαρίζω κάποια πράγματα, και άντε γεια.. Λοιπόν: Πρώτον: Το ΕΠΑΜ έγινε κόμμα, για να μπει πιο δυναμικά στο κάδρο και να ενημερώσει τον κόσμο για την οικονομική επίθεση που δεχόταν η χώρα, και αφού είχε ζητήσει από όλα τα αντιμνημονιακά κόμματα να κάνουν κοινό μέτωπο απέναντι σε αυτά που υπέγραψαν οι κυβερνήσεις ΓΑΠ και Παπαδήμου. Όλοι έκαναν τις τρίπλες τους και τελικά έμεινε με τον Παπαθεμελή μπουκάλα. Εκεί φάνηκε και το "Αντιμνημονιακό" ταπεραμέντο όλων...
    Δεύτερον: Το ΕΠΑΜ μπορεί να μην συμμετείχε οργανωμένα στην διαδήλωση, κατά την επίσκεψη του Σόιμπλε, αλλά πολλά μέλη του, ήσαν εκεί παρόντες με τις σημαίες τους... Όσοι ήσαν εκεί, είδαν και ξέρουν. Ο λόγος που δόθηκε εντολή να μην κατέβουν οργανωμένα ήταν το ότι, αφού ανακοίνωσαν και τα άλλα κόμματα ότι δεν θα κατέβουν, αποφασίστηκε να μην μπουν και τα μέλη του ΕΠΑΜ σε αυτή τη διαδικασία, καθότι οι περισσότεροι εκείνες τις μέρες ήταν εξαντλημένοι από ολοήμερες δράσεις αλληλεγγύης και ενημέρωσης. Τελικά κάποια από τα άλλα κόμματα κατέβηκαν, αλλά και οι ΕΠΑΜίτες ήταν παρόντες, παρά τις οδηγίες και παρά την κόπωση. Όπως είναι παρόντες και σε και σε κάθε άλλο κοινωνικό Αγώνα και διαδηλώσεις κατά Μάρκελ και λοιπών Κατοχικών «αξιοματούχων»…
    Τρίτον: Οι λόγοι για τους οποίους το ΕΠΑΜ έχασε κόσμο και πήγε χάλια στις Ευρωεκλογές, είναι αντίστοιχοι με τους λόγους για τους οποίους κατάφεραν όλα τα άλλα ανεγκέφαλα ή δοσίλογα, ανάλογα με την περίπτωση, κόμματα να μοιράσουν μεταξύ τους την τράπουλα: ΜΜΕ, τρομοκρατία, άγνοια… Αυτά… Άντε, γεια λοιπόν και Καλή Τρολοσυνέχεια….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Όχι ρε τρόλε... Δεν έσβησα... Απλώς είχα ορθογραφικά λάθη και είπα να τα διορθώσω... Τραγούδα ελεύθερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. '...ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΗΛΙΘΙΕ...'

    http://kinisienergoipolites.blogspot.gr/2014/05/blog-post_9747.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ξέρεις τι καταντά γελοίο φίλε ΕΠΑΜ
    Πάτρας;Οτι ο κατα τα άλλα λαλίστατος
    αρχηγός σου το έχει βουλώσει σε κάθε
    σωστή παρατήρηση όπως αυτή του Χάρρυ
    (γιατί δεν τολμά ξέροντας ότι θα γίνει ρεζίλι) και ότι κάτι ανόητοι σαν εσένα κάνουν το χαζό όταν τους λένε γιατί δε ρωτάνε τον χοντρό
    γιατί λέει ψέματα και κάνει τον οικονομολόγο.Ενας άνθρωπος που έχει τόσο μεγάλο κόμπλεξ,που λέει πως έτρωγε χημικά την ώρα που κατέβαζε τις νουγκατίνες θα σώσει την χώρα;Καραβιώτη άντε να δεις αν κουνάνε οι βάρκες και μετά λέγε ότι θες.Οταν μάθεις για τον μπούλη να μας το πεις(και άν γράψεις σφύρα μου).Μέχρι τότε άντε γειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΤΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ ΣΕ ΜΑΡΑΝΑΝ ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΟΥ.ΕΔΩ ΓΕΛΑΝΕ ΟΣΟΙ ΞΕΡΟΥΝ
    ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΖΑΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΤΡΟΛΑΡΟΥΝ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ(ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ)ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΧΑΖΟ.ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙΣ,ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΒΑΛΑΛ ΜΕ ΤΟΣΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΕΒΕΝΤΗ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΣΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ,ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ακόμα και μούφα πτυχία να έχει ο Καζάκης και να σας λέει ψέμματα ρε ΑΘΕΟΦΟΒΟΙ, πρέπει σώνει και καλά οι προθέσεις του να είναι κακες? Γιατί δεν κοιτάτε πέρα από την μύτη σας? Δεν βλέπετε τι συμβαίνει γύρω σας? Εδώ και 4 χρόνια προσπαθεί ο κακόμοιρος (γιατί είναι κακόμοιρος σε αυτή τη χώρα που ζεί) να σας μάθει τι σημαίνει ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟΣ. Μιλάμε για τα απολύτως απαραίτητα, για πράγματα που μας κάνουν σαν ανθρώπους να ξεχωρίζουμε από τα ζώα. ΠΩΣ πέστε μου ΠΩΣ να κάνει συνεργασίες όταν ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ έχει γυρίσει την πλάτη στο ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ? Δηλαδή πως μπορεί να μεταφράσει κάποιος το γεγονός ότι οι μισοί Έλληνες δεν πάνε καν να ψηφίσουν? Γιατί να πρέπει ο Καζάκης να αρχίσει να κάνει κωλοτούμπες όπως όλοι οι υπόλοιποι? ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΙΨΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και εσείς κοιμάστε βαθιάαααα..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ....συνεχίζοντας έχω να δώσω συγχαρητήρια στον Καζάκη. Μπράβο του γιατί τα ψέμματα που έχει πει είναι απείρως αθώα σε σχέση με το ψέμα που μας ραντίζουν καθημερινά από όλες τις πλευρές. Ακόμα και αν είναι οικονομολόγος χωρίς πτυχίο του αξίζουν χίλια μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ..και να μην ξεχνάτε, το ΕΠΑΜ δεν είναι ο ΚΑΖΑΚΗΣ. Το ΕΠΑΜ είμαστε όλοι εμείς που θέλουμε το καλό της Ελλάδας... μην το ξεχνάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ...ανεξαρτήτως χρώματος, πολιτικών πεποιθήσεων... γιαυτό λοιπόν κόψτε το χλευασμό γιατί κοροϊδεύεται το Ελληνικό λαό στο μεγαλύτερο σύνολο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Τιέχει πει ρε νούμερα του επαμ ο Καζάκης.Μόνο άσχετοι και αδιάβαστοι μπορεί να τον πέρνουν σοβαρά.Μέση παιδεία να έχει κάποιος γελά με το χυλό που σερβίρει σε βλήματα ο χάζακας.Με αναλύσεις καφενείου,με
    οικονομικές γνώσεις που γελάνε και μαθητές ακόμα;Γιαυτό ένας σοβαρός άνθρωπος δεν υπάρχει κοντά του.Κάτι
    βαθυπασόκοιπρωην γλύφτες και κυπατζιδες που δεν ξέρουν να γραψουν δυο αράδες.Που ούτε για σχολική επιτροπή δεν είναι άξιοι και βρήκαν ένα περίπτερο για να παίζουν.Σε κάτι ζώα σαν εσάς μπορεί να φαντάζει φωστήρας.Οσο για την Ελλάδα,για την πάρτη του την γύρναγε γιατί νομιζε ο κομπλεξικός ότι έτσι θα γίνει κατι.Αυτό που δεν κατάφερε στη ζωή του.Αφου τον τάϊζαν άλλοι τον επαγγελματία τεμπέλη,γύρναγε.Δεν πειράζει τουλάχιστον γελάει όποιος τον ξέρει,αυτον και τα νούμερα που είναι δίπλα του.Κατά τα άλλα εσείς να λέτε το παραμύθι ότι ο Μητσάρας απο το πουθενά φώτισε τη σκέψη μας για να κάνουμε πλάκα.Κουβαλάει ο φουκαράς το κόμπλεξ του μικροαστού που δεν κατάφερε τίποτα στην ζωή του και τώρα ψάχνει να κάνει καριέρα.Οτι και να γράφετε κάτι λίγοι που του έχουν μείνει έχουν καταλάβει όλοι,ο κοσμος το έχει τούμπανο και σεις κρυφό καμάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Όσο για τον αυτοσεβασμό έναι λέξη άγνωστη στον Χάζακα.Επειδή έχει κόμπλεξ κρατά δίπλα του μόνο γλύφτες και άσχετους για να είναι αρχηγάρα.Η χυδαίος τρόπος του είναι γνωστός στα λίγα χρόνια της καριέρας του.Γεμάτο από σχετικούς διαλόγους και γεγονότα το διαδύκτιο.
    Χέστικε με τον Χάρρυ που να τολμίσει να απαντήσει.Βάζει κάτι νούμερα σαν εσας να τρολάρετε.Γιατί ξέρει πολύ καλά τι έχει γίνει.Και θα γίνει ξεφτίλα.Αυτός είναι ο τύπος.Σε κάτι φουκαράδες στου πυρίνες έκανε τον μάγκα.Στον Χάρρυ κλανομεντόλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. "Με αναλύσεις καφενείου" λέει ο παραπάνω τύπος! Δικέ μου εσύ σίγουρα ξέρεις να χειρίζεσαι τον λόγο καλά, περιμένω να αναρτήσεις τις δικές σου (ψυχιατρικές) αναλύσεις να γελάσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ρούλη μετά από αυτήν την καταιγιστική τεκμηρίωση και στοιχειοθέτηση που στην κυριολεξία ΨΕΙΡΊΖΕΙ τον ήδη ξαπλωμένο ΚΑΖΑΚΗ ΠΑΡΑΛΑΜΒΆΝΕΙΣ από τα χέρια του μελλοντικού υπουργού πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟΣΤΑΥΡΟ ΑΝΔΡΕΙΑΣ και κατόπιν προτάσεως του ιδίου ανακηρύσεσαι υφυπουργός ..... πόσα είπαμε είναι τα κουκιά???? 4%+0,83%=ένα φάσκελο ..... εκλογές τώρα .... ξεταβανιάσαμε ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Δεν χρειάζονται δικές μου,γιατι δεν είμαι ψώνιο.Χιλιάδες αναλύσεις υπάρχουν όπως και βιβλία που έχουν γράψει άτομα που δεν είναι κατά φαντασία επιστήμονες.Αλλά δεν είναι θέμα επιστήμης η πολιτική που θα θέλαμε σαν λαιϊκές δυνάμεις,αλλά ήθους,δημοκρατίας και επαναστατικής αγωγής,κάτι που πέρα από τους Σαμαροβενιζέλους δνε έχει μαλλον και μεγάλη μερίδα της κοινωνίας.Έτσι μαζί με τα σάπια προϊόντα της κεντρικής σκηνής βγάζει και τα υποπροϊόντα τυπου Καζάκη και των ελάχιστων ανόητων που σαν φανατισμένοι εναντίον του 666 τρέχουν μόνοι τους και έρχοντε δεύτεροι μετά τους κυνηγούς που είχαν μεγάλη προβολή απο τα ΜΜΕ,χρήματα και κάθε σχετικό εφόδιο.Αλήθεια στο κόμμα αυτό ποιός είναι ο Γ.Γ. Ο χάζακας μας είπε ότι θέλει να γίνει ψαράς με τους φίλους του(να τρώει τα ψάρια ενοεί,αν δεν βουλιάξει η βαρκα απο τα βάρος του πνεύματος του και όχι μόνο).
    Με τους κυνηγούς θα τα βρεί ή θα τον πάρουν στο κυνήγι όπως κάθε άλλος που ήρθε σε επαφή μαζί του.
    Μετά είναι και πιό μεγάλη κίνηση αυτό το κομμα απο το ταμ-ταμ,θα δεχθεί η αρχηγάρα να είναι νούμερο δυο.Χλωμό το βλέπω.Καλή συνέχεια στο περίπτερο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΞΕΣΚΙΣΤΕΙ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ ..... ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΩ ΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΤΩΝ ΕΝΘΕΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΕΙΘΕ .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΑΓΟΡΙΝΕΣ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΤΑ ΓΥΡΕΥΕΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΣΑΣ .... ΕΓΩ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΩ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΠΙΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΣΚΙΣΕ ΕΝΑΣ ΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΦΑΡΜΑΚΟΒΙΟΜΗΧΑΝΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΦΟ.ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΧΑΖΑΚΑ ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΑΝΕ ΤΟ ΧΩΝΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΑΝΑΝ.ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΚΑΛΑ Η ΨΑΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΦΕΓΓΑΡΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΑΜΕ.ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ Ο ΗΛΙΟΣ.ΑΣΕ ΜΗ ΦΕΥΓΕΙΣ ΑΚΙΜΑ,ΕΤΣΙ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο Γ.Γ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑ ΑΛΛΑ ΕΦΕΡΕ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΜΟΥΤΣΑΤΣΟΥ ΠΟΥ ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΔΕΙΞΕΙ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΤΗΣ
    ΗΡΘΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ.ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΥΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ "ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ".ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ,Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ.ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΦΙΛΕ ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ.ΑΝ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ,ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΧΡΗΜΑ ΜΕ ΟΥΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Νηστικόπιτες παιδιά, σήμερα και για τα επόμενα 60 χρόνια το μενού έχει νηστικόπιτες. Ραγιάδες που είσαστε μιά ζωή, συνηθίσατε.

    Ένας ελεύθερος ξενιτεμένος από Καναδά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Δηλαδή τι του έλεγες πριν ένα χρόνο και τώρα δεν το λές. Να μην πάει με τον Παπαθεμελή; Τώρα πάντως μόνο λάσπη ρίχνεις. Κρύε παλιομαλάκα. Άτεχνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ακόμα εδώ είσαι Ρούλη? ? Ακόμα εδώ είσαι σουργελάτο? ..... Συνεχίζετε εσύ κι ο Χαρούλης να αυτοεξευτελίζεστε στα μάτια του ..... λαού .... ποιού λαού βρε αριστερά δίποδα? ? Λαός δεν υπάρχει ...... μόνο ατομικότιτες που κατανοούν και συνασπίζονται ...... είτε αποχαυνόνονται από διάφορα όπια αριστερής και δεξιάς προελεύσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Τι έγινε μωρή πικραμένη ΕΠΑΜίτισσα του παταριού; Ακόμα ανώνυμα ποστάρεις μωρή κότα; Δεν σου έφτασαν Η ΞΕΦΤΙΛΑ και ΤΟ ΤΡΟΜΠΟΝΙ το συνεχόμενο 4 χρόνια τώρα; Θες και άλλα μωρή μαζόχα; Πήγαινε γλείψε τώρα τον κώλο του παιδοβούβαλου να στανιάρεις ΠΑΛΙΟΦΑΣΙΣΤΑ! Και μην ξεχάσεις να βάλεις και ένα αναμμένο πυρσό στον κώλο σου για να κάνεις λαμπαδηφορία μαζί με τον Κυπριώτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ακόμα εδώ είσαι Ρούλη? ? Ακόμα εδώ είσαι σουργελάτο? ..... Συνεχίζετε εσύ κι ο Χαρούλης να αυτοεξευτελίζεστε στα μάτια του ..... λαού .... ποιού λαού βρε αριστερά δίποδα? ? Λαός δεν υπάρχει ...... μόνοι ατομικότιτες που κατανοούν και συνασπίζονται ...... είτε αποχαυνόνονται από διάφορα όπια αριστερής και δεξιάς προελεύσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΚΙ ΕΓΏ ΤΟ ΕΠΑΜ ΨΗΦΙΣΑ ...ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΕΝΟ ΤΟ ΧΑΡΤΙ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΡΩΜΕΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΓΛΥΦΤΗ ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ. ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΛΛΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΖΑΚΗ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ...
    ΠΑΝΤΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΣ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΡΩΣΩΠΟΛΑΤΡΕΙΑ ΣΤΟ ΠΡΌΣΩΠΟ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΚΑΖΑΚΗ:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ακριβώς φίλε! Ο νέος Πολ Ποτ! Το τυπάκι ο Χαζάκης είναι ο νέος Στάλιν σε καρικατούρα όμως! Τον έχουν για Θεό! Έναν αγράμματο βλάκα.
    Το επίπεδο αυτής της όντως ανομοιογενούς ομάδας ανθρώπων φαίνεται εδώ μέσα:

    Ένα μάτσο βλάκες. Ο κατιμάς της Ελληνικής κοινωνίας. Κάτι ξοφλημένοι 50ρηδες και κάτι τελειωμένες 40ρες που ψάχνουν να βρουν νόημα στην άδεια ζωή τους και ελπίδα στο πρόσωπο ενός σωτήρα, του λατρεμένου μας παιδοβούβαλου που ανάθεμα αν ξέρει τι θα πει μεροκάματο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Επαμ δεν ήμουν ούτε είμαι ..... όταν βλέπω όμως στημένα τσουτσέκια που ψειρίζουν πεθαμένους με εντελώς προφανή και στον πιο βλάκα κίνητρα τότε παίρνω το μέρος του ΚΑΖΑΚΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΣΟΥΡΓΕΛΑΤΟ ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΖΑΚΗΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ .... ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΕΣ .... ΤΥΠΟΥ ΧΑΡΟΥΛΗ ΚΑΙ ΣΟΥΡΓΕΛΑΤΟΥ ... ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ... ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΑΝΕΒΑΣΑΜΕ ΗΔΗ ΕΜΕΙΣ .... ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΦΑΣΗ .... ΟΠΩΣ ΚΑΛΗ ΩΡΑ Η ΤΩΡΙΝΗ .... ΠΟΥ ΜΥΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΜΙΛΙΑ .... ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ .... ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΣΥΡΙΖΑ ΑΠΟ ΑΝΑΓΚΗ ΕΝΩ ΔΕΝ ΗΜΑΣΤΑΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Κάνεις λάθος φίλε. Τα κίνητρα όσων μπαίνουν εδώ μέσα και ΞΕΒΡΑΚΩΝΟΥΝ τιν χοντρόκαι την παρέα του δεν είναι πολιτικά ή οικονομικά.
    Είναι ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ.
    Ο τύπος πίκρανε και προσέβαλλε πολύ κόσμο για να ικανοποιήσει την αρχομανία του και το εγώ του.
    Κυριολεκτικά ρήμαξε ότι είχε απομείνει απο το Κίνημα των Πλατειών.
    Οι Αγανακτισμένοι της Ισπανίας μετεξελίχθηκαν στους Podemos και μπήκαν στην ευρωβουλή. Κάτι προσπαθούν να κάνουν. Μιλάμε για ανθρώπους αξιόλογους με τους οποίους, ακόμα και αν διαφωνείς ιδεολογικά,μπορείς να αναπτύξεις διάλογο και να συνεργαστείς στο πλαίσιο αμοιβαίου αλληλοσεβασμού και κατανόησης. Αυτός ο ταραμάς ο Καζάκης μάζεψε τον κόσμο από την Πλατεία τον έκλεισε σε καφενέδες, σινεμά και στέκια και προσπάθησε να δημιουργήσει cult religion στο πρόσωπό του! Ε με όσους Μογγόλους μπόρεσε να το κάνει το πέτυχε!! Είναι προφανές. Πόσοι είναι αυτοί; 500 με 1000 σε όλη την Ελλάδα. Οι υπόλοιποι 40.000 που τον ψήφισαν δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με το ΕΠΑΜ ως κόμμα και οργάνωση και ψήφισαν όπως θα ψήφιζαν κυνηγούς ή κάτι άλλο για αντίδραση στην Κυβέρνηση. Οι άνθρωποι που ήθελαν να παλέψουν έφυγαν από το ΕΠΑΜ και είτε ιδιωτεύουν είτε προσπαθούν μέσα από άλλες συλλογικότητες. Η Πολυδιάσπαση και ο αφανισμός του Κινήματος των Πλατειών οφειλεται κατά 90% στο ΣΤΗΜΕΝΟ από το σύστημα παιδοβούβαλο, την πρακτοράρα τον Καζάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ρε φίλε - υπερβάλεις, δεν είναι έτσι και μην αδικείς κανέναν. Ειρηνικές Καζακικές "επαναστάσεις", με αποτελέσματα - χωρίς συνεργασίες, δεν γίνονται πουθενά στον πλανήτη. Έτσι γίνεται με την πολιτική. Εκτός κι αν δεν έχεις ιδέα, το πως και γιατί παλεύεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΒΕΒΑΙΑ ΑΝΕΒΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΕΛΟΙΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΝΟΥΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ .... ΤΑ ΠΕΡΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΛΑΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ ... ΟΙ ΝΟΗΜΟΝΕΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ .... ΠΟΙΟΙ ΕΝΤΕΛΕΙ ΑΥΤΟΕΞΕΥΤΕΛΙΖΟΝΤΑΙ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Καλημέρα σας...
    Καλή συνέχεια κι απόψε συνέλληνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. "Οι άνθρωποι που ήθελαν να παλέψουν έφυγαν από το ΕΠΑΜ και είτε ιδιωτεύουν είτε προσπαθούν μέσα από άλλες συλλογικότητες"

    Πλάκα μας κάνεις..μιλάς λες και ήταν ποτέ περισσότεροι..ΣΟΒΑΡΕΨΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Το θέμα έχει εξαντληθεί .... στημένο ήταν .... αλλά μάλλον κακό σου έκανε .... η επισκεψιμότητα κι ο χαβαλές ... θα εκφυλιστούν σε αδιαφορία ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΣΟΥΡΓΕΛΑΤΟ ΣΥΜΑΖΕΨΟΥ ΕΙΣΑΙ ΗΔΗ ΠΟΛΥ ΓΡΑΦΙΚΟΣ .... ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΙ ΤΡΟΛΑΡΙΣΜΑ ΕΙΣΑΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Εδώ μέσα αξίζει να μπαίνεις μόνο για να διαβάζεις την Πικραμένη του Παταριού να βρίζει τον Χάρη Κλυν και τον Μουρελάτο χαχαχαχαχα.
    Έχει πάθει υστερία που της μαύρισαν για πολλοστή φορά τον Πολ Ποτ της, το λατρεμένο παιδοβουβαλο που έχει βγάλει ρόζους στον κώλο απο το καθησιό!!!
    Αυτή είναι όμως παίδες η πλειοψηφία των Νεοελλήνων. Τέτοια άτομα. Για αυτό δεν έχει πια ελπίδα ο τόπος να σωθεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΣΟΥΡΓΕΛΑΤΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΡΟΧΑΛΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΦΑΕΙ ΕΧΕΙΣ ΓΙΝΕΙ ΧΟΝΤΡΟΠΕΤΣΟΣ .... ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΒΑΥΚΑΛΙΖΕΣΑΙ .... ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΤΡΟΛΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΕΒΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ... ΑΛΗΘΕΙΑ .... ΠΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΑΝΤΕ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ..ΜΕ ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ. ΚΟΥΡΑΔΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΘΕΛΕΤΑΙ ΜΙΑ ΣΚΑΦΗ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ ΝΑ ΧΟΡΤΑΣΤΕ..ΠΑΝΙΒΛΑΚΕΣ. ΚΩΛΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΡΩΜΙΟΙ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ΠΩ ΠΩ ΣΟΥΡΓΕΛΑΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ .... ΤΩΡΑ ΜΟΛΙΣ ΜΟΥ ΕΔΕΙΞΕΣ .... ΤΟΝ ΒΑΘΥΤΕΡΟ ΨΥΧΙΚΟ ΣΟΥ ΚΟΣΜΟ ... ΣΕ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. H Πικραμένη του παταριού συνεχίζει να δίνει ρεσιτάλ. Μπαίνουν και διάφοροι άλλοι και λένε διάφορα.. Αυτή νομίζει ότι μιλάει με άλλον και τον βρίζει. Μιλάμε θα γραφτεί ιστορία εδώ μέσα χαχαχαχα. Είναι και πρόσφατο το άνοιγμα του γκρόβερ της στις εκλογές και τσούζει ακόμα.. Οπότε με τόσα νεύρα θα δώσει ρέστα χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΟΙ ΚΟΥΡΑΔΕΣ ΚΡΥΦΟ-ΒΟΡΕΙΟΚΟΡΕΑΤΕΣ ΕΠΙ ΤΟ ΕΡΓΟ - ΣΤΟ ΚΚΕ ΞΑΝΑ ΓΡΗΓΟΡΑ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΣΥΡΥΖΑΙΕ ΓΙΑΤΙ ΚΛΑΙΣ..ΚΑΙ ΚΛΑΝΕΙΣ
    ΑΣΥΣΤΟΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Μπράβο ρε παιδιά, διαβάζω τα σχόλια και έχω πεθάνει στα γέλια! Η αλήθεια είναι ότι έχουμε πήξει στα σοβαρά πολιτικά πρόσωπα 'αυτό τον τόπο - με αυτούς ξέρεις εσύ, που έχουν κάνει πολλά μεροκάματα στη ζωή τους - και δεν χωρά ο Καζάκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Καλέ πώς δεν χωράει;
    Μήπως εννοείς λόγω μεγέθους;
    Αν είναι έτσι πάμε πάσο!
    Αλλά εννοείς να ενταχθεί το παιδοβούβαλο στην χορεία των άεργων αγραμματων που μας κυβερνούν, διαφωνώ μαζί σου, Ταιριαζει γαντι με τους υπολοιπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Πολλοί να καταπιάνονται από την εμφάνιση του Καζάκη, λες και κάνουμε καλλιστεία! χαχαχα από εκεί καταλαβαίνει κάποιος πόσο υψηλό επίπεδο συζήτησης γίνεται εδώ μέσα.... Βρε κορίτσια δεν έχω ακούσει καμιά σας να μας λέει για το αντίπαλο δέος του Καζάκη. Πως τον ονειρεύεστε τον ιδανικό άνδρα? Να μοιάζει σε ποιόν? Στον Κασιδιάρη μήπως? Στον Τσίπρα? Να τους καλέσουμε όλους μαζί λέω γω να την μετρήσουν να δούμε ποιος την έχει μεγαλύτερη! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ΡΕ ΑΝΏΝΥΜΕ ΑΛΚΟΟΛΙΚΕ ΤΙ ΛΕΜΕ ΤΟΣΗ ΩΡΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΟΒΟΥΒΑΛΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΕ ΞΕΣΤΡΑΒΩΣΕΙ ΕΝΩ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΣΕ ΣΤΡΑΒΩΣΟΥΝ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Θα ήθελα να προσπαθήσω άλλη μια φορά να επανέλθει η κουβέντα στο πολιτικό επίπεδο. Το να βριζόμαστε δεν έχει νόημα. Είναι σωστή η παρατήρηση ότι το Κίνημα των Πλατειών εγκλωβίστηκε σε μορφώματα όπως το ΕΠΑΜ. Οι άνθρωποι που το ίδρυσαν δεν κατέφεραν να μαζέψουν τον αχαλίνωτο χαρακτήρα του Καζάκη. Κάθε φορά που ζόριζαν τα πράγματα γι΄αυτόν, απειλούσε ότι θα φύγει. (Όσοι έχουν περάσει από τις γραμμές του το γνωρίζουν καλά αυτό). Δυστυχώς δεν βρέθηκαν κάποιοι εκείνη την στιγμή να του πουν: "Φύγε τώρα" ! Μόνο έτσι μπορούσε να σωθεί κάτι. Στο 1ο Συνέδριο δημιούργησε πρωτοφανή κρίση με τους διαφωνούντες και με το Καταστατικό (αγνόησε όλα τα σχέδια καταστατικών των συναγωνιστών και επέβαλε το δικό του), Χάριν της ενότητας όσοι μπορούσαν να του αντιπαρατεθούν τον κάλυψαν με την σιωπή τους. Βλέπετε ήταν το 1ο Συνέδριο. Το ΕΠΑΜ ίσως είχε διαλυθεί από τότε αν αυτοί που μπορούσαν αντιδρούσαν δυναμικά. Έδωσαν όμως την ευκαιρία να μεγαλώσει ένα Κίνημα μόλις ενός χρόνου. Κι εκεί ο άνθρωπος αντί να καταλάβει και να ευγνωμονεί τέτοιους αγωνιστές, ξεσάλωσε. Όντας ματαιόδοξος και αρχομανής νόμιζε ότι αφού του πέρασε την μία θα του περνά πάντα. Βοήθησε και ο ορισμένος περίγυρος σ΄αυτό κολακεύοντάς τον ή στην καλύτερη περίπτωση δείχνοντας ανοχή. Οι κρίσεις διαδέχονταν η μια την άλλη. Διαγραφές, σπέκουλα, συκοφαντίες, πρακτορολογίες για όποιον διαφωνούσε στην ημερήσια διάταξη. Τα μέλη σιγά-σιγά αποχωρούσαν. Στο 2ο Συνέδριο ο αριθμός των μελών είχε μειωθεί στο 1/4. Συγχρόνως μια συγκεκριμένη ομάδα είχε "δέσει" για τα καλά. Το ένα λάθος έφερνε το άλλο σαν χιονοστιβάδα. Πολλοί προσπάθησαν να τον περιορίσουν. Έγινε αυτό που λέει κάποιος παραπάνω: τους διέλυσε τον συναισθηματικό τους κόσμο από την ίντριγκα, την αδικία, την ψευτιά. Μεγάλο ποσοστό μελών ψήφισε να μην κατέβει το ΕΠΑΜ στις ευρωεκλογές, να ετοιμαστεί όπου μπορεί και να κατεβάσει υποψήφιους στην αυτοδιοίκηση, μια που μιλούσαμε για "δουλειά στις γειτονιές" και στις ευρωεκλογές να ψηφίσουν τα μέλη κατά συνείδηση αντιμνημονιακούς χώρους. Με την δουλειά και τις συνεργασίες που θα είχε κάνει στους δήμους όλης της χώρας και τις συμπάθειες που θα είχε αποκτήσει με την ενωτική του τακτική και με τις ανάλογες συνεργασίες θα μπορούσε να κατέβει στις εθνικές εκλογές και να πάρει μαζί με άλλους ένα ποσοστό που θα έκανε τους πάντες να ακούσουν την φωνή του. Θα είχε με ένα σμπάρο δυο τριγόνια. Αναγνωρισιμότητα στις γειτονιές, πιθανόν εκλεγμένους στους δήμους και θα έβαζε και τα θεμέλια της μετωπικής πολιτικής. Όχι μόνο αυτό δεν έκανε, κατέβηκε τελικά και το χειρότερο μετά τα αποτελέσματα στην ανακοίνωσή της η Π.Γ. δεν μπαίνει στο κόπο ούτε να κάνει μια στοιχειώδη αυτοκριτική.Με απόλυτα αλαζονικό ύφος τονίζει ότι όλοι φταίνε: ο Λαός, τα άλλα σχήματα, ο Χ΄΄πετρής, ΟΛΟΙ εκτός από το ίδιο το ΕΠΑΜ. Όλα τα μικρά κόμματα "καταποντίστηκαν" ! Του διαφεύγει ότι οι Κυνηγοί πήραν πιο πολύ από το ίδιο. Η Ανταρσύα λίγο πιο λίγο από το ίδιο. Τι να πει κανείς για όλα αυτά. Δυστυχώς δεν είναι μόνο ότι δεν κατάφερε το ΕΠΑΜ να κάνει κάτι αλλά ότι ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΠΟΙΕΙ και τα λάθη του. Αυτό είναι το χειρότερο απ΄όλα. Η έλλειψη αυτογνωσίας, αυτοκριτικής διάθεσης. Γι΄αυτό μην αμφιβάλλετε ότι δεν θα έχει πια κανένα μέλλον.
    Για του λόγου το αληθές διαβάστε την απόφαση της Π.Γ. για το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών και κρίνετε: http://epam-patras.net/2014/05/29/%CF%84%CE%BF-%CE%B5%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CF%83%CE%BC%CE%B1-%CE%BA%CE%B9-%CE%B5%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CF%82/#more-24756

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Μια πολύ χρήσιμη παρατήρηση:
    Είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να γίνει σοβαρός πολιτικός διάλογος με τους εναπομείναντες ΕΠΑΜιτες. Οι λόγοι προφανείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΑΣ ΜΠΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΖΑΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟ Φ/Β ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΔΟΥΝ ΤΗΝ ΣΙΓΗ ΙΧΘΥΟΣ ΠΟΥ ΤΗΡΕΙ. Ο ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΣ ΚΑΙ ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΖΑΚΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΣΧΟΛΙΟ. ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΟΝ ΛΙΒΑΝΙΖΟΥΝ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ, ΑΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΑ ΧΩΝΟΥΝ Δ Ε Ν ΑΠΑΝΤΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΛΙΓΟΥΛΑΚΙ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ. ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΧΕΙ ΞΕΣΠΑΣΕΙ ΑΠΟ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΑ ΜΕΛΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΧΝΟΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ; ΕΛΑ ΜΟΥ ΝΤΕ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΑΣ ΜΠΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΖΑΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟ Φ/Β ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΔΟΥΝ ΤΗΝ ΣΙΓΗ ΙΧΘΥΟΣ ΠΟΥ ΤΗΡΕΙ. Ο ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΣ ΚΑΙ ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΖΑΚΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΣΧΟΛΙΟ. ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΟΝ ΛΙΒΑΝΙΖΟΥΝ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ, ΑΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΑ ΧΩΝΟΥΝ Δ Ε Ν ΑΠΑΝΤΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΛΙΓΟΥΛΑΚΙ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ. ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΧΕΙ ΞΕΣΠΑΣΕΙ ΑΠΟ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΑ ΜΕΛΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΧΝΟΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ; ΕΛΑ ΜΟΥ ΝΤΕ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Να είχε ο Καζάκης το σπρώξιμο που είχε το ΠΟΤΑΜΙ θα σου έλεγα ποιος θα ήταν κυβέρνηση τώρα. Όποιος θέλει να καταλάβει, θα καταλάβει. Όλα τα άλλα είναι παραμύθια της χαλιμάς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Σουργελάτο πάλι εδώ? ?? Πόσο κατεβάζεις τη σημαία?? Πλρώνεσαι με την ώρα η με το κομμάτι ...... βλέπω να μου ανοίγονται ορίζοντες γιατί ...... αν κρίνω από εσένα που έβαλε ο χάρρυ να ανεβάζεις την επισκεψιμότητα ..... κινείσαι από χαμηλά έως πολύ μέτρια επίπεδα .... έγω μπορώ να ξεπεράσω τα 2000 χιτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Ναι μωρή υστερικιά πικραμένη Κοντσίτα Βουρστ του ΕΠΑΜ και του Παταριού: Μπορείς να ξεπεράσεις τα 2000 χιτ πάνω στον κόλο σου χαχαχαχαχα. ΥΓ Ακόμα να το χωνέψεις το 080 ε; Βαρύ ήταν; Πάρε μια σόδα θα σου κάνει καλό Ραέλι!! Στο στομάχι.. γιατί από εγκέφαλο .. δεν έχεις αχαχαχχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Ακου Σουργελάτο όπως σε βλέπω είσαι πραγματικός πατριώτης ....... έξω το λαμόγιο ο Καζάκης ηθέση χήρεψε ..... αναλαβέ το εσύ κι εμείς θα σε ψηφίσουμε ........το κόμμα χρειάζεται έναν παθιασμένο σαν κι εσένα ...... δίκαια είναιη αγανάκτηση σου ........ προχώρα εσύ μπροστά ........ κι από πίσω σου εμείς .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Να τον χαίρεστε τον αρχηγό σας τον παιδοβούβαλο. Η θέση του είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να χηρέψει. Τετοιους μαλάκες μόνο αυτός μπορεί να διοικήσει!!! Τετοια μελη εχει πια το ΠΑΠΑΜ τετοιος αρχηγός τους ταιριάζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Θα το ονομάσουμε Σουργελάπαμ ..... και θα αναλάβεις εσύ αρχηγός ....... εμείς σταθεροί και ακλόνητοι από πίσω σου θα σε στηρίζουμε ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Κοιτα δεν λεω ταιριαστο το όνομα σουργελαπαμ. Με τοσα σουργελα εκεί μέσα σας παει γαντι.
    Προτείνω όμως καλύτερο για να πάρετε και ψήφους αφού είναι και της μόδας:
    Πείτε το Κοντσίτα Λουκάνικο (κάτι σαν το Ποτάμι δηλάδή) και βάλτε εσενα αρχηγό. Θα κάνετε λουκανικοφορίες αντί για νεοναζιστικές λαμπαδηφορίες και ο αρχηγός (προτείνω εσένα γιατί έχεις τα προσόντα) αντί για λουκάνικο θα κρατάει ένα φτερό για ξεσκόνισμα χαχαχαχαχα. ΥΓ Πρέπει να πόνεσε πολύ το 080 ε; Δεν πειράζει .. Την επόμενη φορά θα το συνηθίσεις.. 2η φορά ήταν μόνο χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Πρέπει να ήταν κουραστική η μέρα Σουργελάτο από το πρωί που πήγα στη δουλειά και το βράδυ που γύρισα εδώ πάλι σε βρίσκω ....... κάνεις κι υπερωρίες? ?? Το αφεντικό τις πληρώνει η είναι μαύρες? ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Αμάν ρε Χάρρυ πρόσεξε εκεί ψηλά που είσαι να μην πέσεις από το καλάμι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Conchita πόσα πληρώνετε μηνιαία συνδρομή εσύ και τα αλλα Ραελοια στον προαγωγό σας τον Χαζακη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Κοίτα να σου πληρώνει τίποτα ο Χάρρυ ..... να μην ξημεροβραδιάζεσε τζάμπα ....... να σου πληρώνει καμιά συνδρομή ........ κρίμα ένα τέτοιο παληκάρι σαν και σένα Σουργελάτο μου ..... να το δουλεύουν τζάμπα .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Πικραμενη κοντσίτα μου.. Τόσες θυσίες, τόσα κουπόνια ΕΠΑΜ, τόσα Χωνιά που αγόρασες (εφημερίδες εννοώ, να ήταν παγωτά τουλάχιστον να τα γλειφες, τουλάχιστον θα βγαζες και γούστα) τόσες ώρες που είχες τον κώλο σου στα αβολα στασίδια να ακούς ενα βουβάλι να λεει πίπες, όλα πήγαν χαμενα. Τωρα σβηνεις τον πόνο σου βριζοντας την μοίρα, το κακό το ριζικό σου, τους κακούς που σε σαμποταραν, μα ποτε μα ποτε τον ανυπαρκτο εγκεφαλό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Αυτά εσύ τα έκανες σουργελάτο μου όχι εγώ .....εσύ γνωρίζεις όπως λες πράγματα και καταστάσεις στο Επάμ , εγώ προσωπικά ουδεμία σχέση έχω με όλα αυτά .....και δεν με αφορούν ..... απλούστατα ασχολούμαι από ανθρώπινο ενδιαφέρον για την περίπτωση σου .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Τι συγκινητικό! Η Κοντσίτα του ΕΠΑΜ δηλώνει ότι δεν είναι ΕΠΑΜ! Απλά ερωτευτηκε ενα παραστρατημένο αγόρι που κατα συμπτωση ξεμπροστιαζει το παιδοβούβαλο, και θελει να το βαλει στον ίσιο δρόμο της.. ανωμαλίας χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Λεβεντιές, η εντολή να τρολλάρετε για να μην συζητηθούν τα πολιτικά ζητήματα που τίθενται ήλθε άνωθεν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ΚΑΛΑ ΑΓΟΡΙΝΑ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΝΤΙΠ ΓΙΑ ΝΤΙΠ ..... ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ .... ΜΕ ΤΟΝ ΣΟΥΡΓΕΛΑΤΟ ???? Η ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΝ ΧΑΡΡΥ ΜΠΕΛΑΦΟΝΤΕ ???? ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΑΝΩΘΕΝ ... ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΣΟΥΡΓΕΛΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΥΡΟΒΟΛΗΜΕΝΟΣ ..... Η ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΓΚΑΟ .... Η ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΧΑΡΟΥΛΗ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΤΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΖΑΚΗ .... ΔΡΥΟΣ ΠΕΣΟΥΣΗΣ .... ΤΟ ΚΑΘΕ ΓΚΑΟ ΞΥΛΕΥΕΤΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Η Κοντσίτα πήρε εντολή για τρολάρισμα απο το αρχιτρολ του ΕΠΑΜ τον χοντροΚαζάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΤΟ ΒΛΗΜΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ .... ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Κοντσίτα μου μην με αφηνεις!! Γιατί φεύγεις από την παρέα μας;!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Χουλιγκάνικες "πολιτικές" συζητήσεις του κώλου... Θα μας πει κανένας του Σύριζα κάτι για το χρέος, για το ευρώ, για την κατεχόμενη πατρίδα, για την τιμωρία των ενόχων; Θα μιλήσετε ποτέ για την ουσία της πολιτικής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Όταν ο Χρυσόγονος δήλωνε ότι η ψήφος στον Ευάγγελο Βενιζέλο είναι ψήφος υπέρ της Δημοκρατίας

    Ευρωβουλευτής με τον ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται ότι εκλέγεται ο συνταγματολόγος Κώστας Χρυσόγονος μετά από μια μακρά περίοδο παρουσίας του σε εκατοντάδες τηλεοπτικά πάνελ τα οποία διψούσαν για ευέλικτους συνταγματολόγους στα χρόνια της κρίσης.

    Αν και δεν άγγιζε τα στάνταρ γραφικότητας του Γιώργου Κατρούγκαλος, ο κ. Χρυσόγονος ήταν πάντα εκεί για να δώσει μια εκδοχή αντισυνταγματικότητας σε οποιοδήποτε μέτρο που προέβλεπε το Μνημόνιο κι αυτό φαίνεται ότι...
    επιβραβεύτηκε από τους πολίτες.

    Πριν πάντως γίνει φλογερός κήρυκας κατά του Μνημονίου, ο κ. Χρυσόγονος ήταν γνωστός στον χώρο της Κεντροαριστεράς ως προσωπικός φίλος και θερμός υποστηρικτής του Ευάγγελου Βενιζέλου, με τον οποίο εξάλλου υπήρξαν και συνάδελφοι.

    Στις 5 Νοεμβρίου του 2007, κάτι που ονομαζόταν «Κίνηση Δικηγόρων Υποστήριξης της Υποψηφιότητας του Ευάγγελου Βενιζέλου» διοργάνωσε μια εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη με καλεσμένο τον σημερινό πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ την οποία συντόνισε και παρουσίασε ο Κώστας Χρυσόγονος ο οποίος έκανε και μια σύντομη εισήγηση.

    Τι είπε; Απολαύστε:

    Φίλες και φίλοι, την 11η Νοεμβρίου η ψήφος στον Ευάγγελο Βενιζέλο δεν είναι απλά ψήφος στον υποψήφιο που υπερτερεί καταφανώς σε μόρφωση και πνευματική καλλιέργεια, σε επικοινωνιακή ικανότητα και χάρισμα, σε ηγετική ικανότητα και τελικά σε ικανότητα προσέλκυσης ψηφοφόρων εκτός του στενού και ολοένα συρρικνούμενου κομματικού ακροατηρίου.

    Την 11η Νοεμβρίου η ψήφος στον Ευάγγελο Βενιζέλο είναι ψήφος υπέρ του δημόσιου χαρακτήρα της πολιτικής και κατά της μετάλλαξής της σε ιδιωτική υπόθεση ολιγάριθμων πολιτικών δυναστειών.

    Την 11η Νοεμβρίου δηλαδή η ψήφος στον Ευάγγελο Βενιζέλο είναι ψήφος υπέρ της δημοκρατίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Χάρρυ, ο Καζάκης μπορεί να είναι απόλυτος και ξεροκέφαλος δεν είναι όμως κωλοτούμπας.
    Θυμάσαι τι έλεγες πριν 2 χρόνια για την ανάγκη επιστροφής στο εθνικό νόμισμα;

    http://harryklynn.blogspot.gr/2012/04/blog-post_2844.html

    Και μάλιστα χαρακτήριζες ηλίθιους όσους δεν μπορούν να αντιληφθούν την αναγκαιότητα να «απαλλαγούμε από το βραχνά της Ευρωζώνης».
    Τι έγινε ξαφνικά και βρέθηκες αγκαλίτσα με τον Τσίπρα που επιμένει στην παραμονή στο ευρώ;
    Μήπως σου ‘ταξε Υπουργιλίκι; Θα μου πεις βέβαια πως ο καθένας έχει δικαίωμα να αναθεωρεί τις απόψεις του.
    Σωστό. Θα πρέπει όμως πριν το κάνει (ή έστω και μετά) να παρουσιάσει με επιχειρήματα
    τους λόγους αλλαγής της στάσης του απέναντι σε ένα τόσο σοβαρό θέμα.
    Διαφορετικά, έχουμε κάθε δικαίωμα να υποθέσουμε ότι η αλλαγή στάσης έγινε για λόγους ιδιοτέλειας
    (για να κολλήσεις στο ΣΥΡΙΖΑ) ή ότι μπήκες και συ στο club των ηλίθιων (σύμφωνα με τα δικά σου γραφόμενα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Αληθεια Χάρρυ Ρεζίλη, τί εγινε και άλλαξες γνωμη για το ευρώ και ταυτίζεσαι με τον Τσιπρανδρεου; Είναι πολλα τα ευρώ Χάρρυ, ή απλώς Αλτσχαιμερ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Άξιο σημείο παρατήρησης: ο λαλίστατος Καζάκης που δεν δέχεται μύγα στο σπαθί του, δεν απαντά σε κανένα κριτικό σχόλιο που δέχεται στην σελίδα του. Τον φτύνουν και νομίζει ότι ψιχαλίζει ! Αντιθέτως απαντούν ανώνυμα πολύ επιθετικά τα "μέλη". Εδώ κι αν πρέπει να μιλάμε για "alter ego" και ο νοών νοείτο.Ας σκεφτούν τα πραγματικά μέλη τι σημαίνει αυτό. Ας σκεφτούν και ας πράξουν ανάλογα. Δική του είναι η σελίδα, μόνος λαμβάνει, μόνος ξέρει, μόνος απαντά κατά το δοκούν. Πιθανόν μόνος βρίζει και πιθανόν ενίοτε "μόνος" τον βρίζουν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. O Καζάκης πάσχει από Ηροστράτειο σύνδρομο. Αυτό τα λέει ΟΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Που είναι ο τεράστιος ρήτορας, ο ογκόλιθος της πολιτικής, αυτός που λέει συνέχεια για τις Κονσίτες και τα σούργελα, που είναι να μας δώσει τα φώτα του με τις τρολιές του?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Μόλις έφυγε η Κοντσίτα έχασα το ενδιαφέρον μου να ασχολούμαι με τα ΣΟΥΡΓΕΛΑ του ΕΠΑΜ. Φέρτε μας την πικραμένη Κοντσίτα του Παταριού πίσωωωωωωωωωωωωωωωω χαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Σε λίγο προβλέπω νέα κωλοτούμπα Χάρρυ μου εκ μέρους σου, όπως αυτή που έχεις κάνεις ήδη με το ευρώ:

    http://harryklynn.blogspot.gr/2012/04/blog-post_2844.html

    Στο λέω γιατί η Ρεπούση γλυκοκοιτάζει, απ’ ότι φαίνεται προς το ΣΥΡΙΖΑ. Να δω αν θα αναρωτιέσαι μετά γιατί πάτωσε ο ΣΥΡΙΖΑ:

    http://www.koutipandoras.gr/article/114982/repoysi-tha-eprepe-na-synergastei-i-dimar-me-ton-syriza-video

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Τα σε διατεταγμένη υπηρεσία ελάχιστα νούμερα από τους λίγους που έχουν μείνει στο ΑΠΑΜ αν θέλουν να δούνε ποιός είναι κωλοτούμπας ας
    θυμηθούν τον χοντρό αρχηγό τους και το τι έγινε όταν δήθεν την μια μέρα δεν ήταν υποψήφιος και την άλλη το έπαιρνε πίσω στο δεύτερο "συνεδριο". Αυτό μαζί με τα κάθε λίγο γελοία παραμύθια οπως π.χ. όλοι στην ερτ είναι μαζί μας(δεν ήταν τελικά κανεις πέρα απο έναν που υπήρχε πριν τα γεγονότα),μαζί με το ψάρεμα σε ότι ακροδεξιό υπήρχε όπως τους απόστρατους και μετά σε μέτωπα σαν του ΜΑΧ που άρχιζαν και τέλειωναν την ίδια μέρα αφού κανείς δεν μπορεί να είναι μαζί με έναν κομπλεξικό τύπο και κάτι γλύφτες γύρω του.Ο Χάρρυ δεν είναι ανόητος και όταν ο Χαζάκης έβαζε τον "γιατρό" για να έρθει σε επαφή μαζί του και να τον χρησιμοποιήσει δεν ήταν Μουτσάτσου ούτε Λαδικού που δεν είχαν ιδέα.Ας δούνε που πήγαν τα προτάγματα από την ανακοίνωση με τον Παπαθεμελή μέχρι κάθε τι που έχει κάνει αυτό που απέμεινε από το ΕΠΑΜ ,όταν είχε στη αρχή του μερικούς σοβαρούς ανθρώπους που εφυγαν όταν είδαν την βρωμία και την κοροϊδία.Στα λεξικά κωλοτούμπας = Καζάκης.Κατά τα άλλα κλανομεντόλ η αρχηγάρα να απαντήσει στον Χάρρυ.Μόνο οι κοντσίτες του.Το ξέρουμε καλά το έργο.Ειναι το μόνο που κάνει με επιτυχία το ΑΠΑΜ γιατί πάντα γελάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. ΑΠΑΠΑΜ κατέντησαν!!

    Είναι χαρακτηριστικό της "ανδρείας" του Καζάκη το γεγονός ότι ΟΠΟΤΕ κάποιος τον ΦΤΥΝΕΙ επώνυμα αυτός παριστάνει ότι βρέχει και στέλνει καμιά 10ρια Ραελιανές ΑΝΩΝΥΜΕΣ Κοντσίτες να τον υπερασπιστούν.
    Βέβαια η έλλειψη επιχειρημάτων εκ μέρους τους, οδηγεί σε παρεκτροπές και ύβρεις. Σε αυτό το μπλογκ ο Μουρελάτος έγινε Σουργελάτος (επειδή δεν ήξεραν τι άλλο να του προσάψουν του άλλαξαν το όνομα οι ΧΑΧΟΛΟΙ!!) και ο Χάρυ Κλυν Ρούλης (μια απο τα ίδια) και ΔΗΘΕΝ εξωνημένος ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ!!!
    Οι άνθρωποι είναι επικίνδυνα φαιδροί προσωπολάτρες και αυτό που σώζει αυτόν τον τόπο από μια νέα ΜΑΣΤΙΓΑ, ίδια και χειρότερη απο την ΠΑΣΟΚοΝΔ, είναι η πηχτη βλακεία τους και ο εξαιρετικά μικρός αριθμός τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Αυτή είναι η εικόνα του ΑΠΑΜ,ΤΑΜ-ΤΑΜ
    και είναι γνωστή σε όσους έστω και για λίγο πέρασαν από αυτό.Επειδή όμως με την βοήθεια κάποιων σκοτεινών κύκλων,βρήκαν χρήμα και προβολή ώστε να τους ψηφίσουν για διαμαρτυρία κάποιοι που είδαν απλά τον χοντρο στην τηλεόραση,όπως είδαν την Σπυράκη ή την Καϊλή,έχουν τώρα το θράσος να λένε ότι θα καλέσουν σε διάλογο άλλες δυνάμεις στον χώρο αυτών που παλεύουν ενάντια στην
    καταστροφική πολιτική της Ε.Ε και
    των υπεθνικών τοκογλύφων.Θα έχει μεγάλη πλάκα ή ξεφτίλα που θα πάθουν και σε αυτό πρέπει να ενώσουμε όλοι όσοι ξέρουμε τις φωνές μας για να μην κάνει άλλο κακό ο γελοίος αυτός πρακτορίσκος και ο χυδαίος περιγυρός του,μαζί με λίγες δεκάδες ανόητους και μια ντουζίνα κυρακατίνες που νομίζουν ότι είαι στελέχη κόμματος την ώρα που αποτελούν νεροκουβαλητές του "προφήτη" και βλήματα στα κανόνια του απόστρατου στρατηγού.Kαι κάτι τελευταίο,ψάξτε τις αφίσες που γέμισε (μαύρο χρήμα γαρ)το σύμπαν.Αν βρείτε λέξη για άμεση έξοδο απο Ε.Ε.γράψτε μου μου.Οτι του λένε οι ντόπιοι νταβατζίδες.
    Ας έχουμε το νου μας λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Kάτι ακόμα.Επειδή βλέπω τις κοντσίτες να γράφουν δήθεν πόσο πονάνε που ο Χάρρυ που "λάτρεψαν", στα παιδικά τους χρόνια,έγινε "κακός άνθρωπος" γιατί είπε αυτό που όλοι εκτός απο τα βλήματα του ΑΠΑΠΑΠΑΜ έχουν καταλάβει, θέλω να τους πω ότι επειδή εμείς βλέπαμε τον Χάρρυ και όχι το φεγγάρι σαν αυτούς τότε,όπως τώρα βλέπουμε το πρόβλημα και όχι την καράφλα του χοντρού(θα τους θυμίζει το φεγγάρι που έβλεπαν),να πάνε για κατούρημα.Και να ξέρουν όπως έλεγε στα αναψυκτήρια των λαϊκών περιοχών ο Χάρρυ,πως όσο και να την τινάξουν η τελευταία σταγόνα θα πέσει στο σόβρακο.Για χέσιμο δεν έλεγε,έπρεπε να περιμένω πολλά χρόνια για να το δω με το ΑΠΑΜ.Σας ευχαριστούμε που μας κάνετε να γελάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. ΝΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΟΙ ΚΟΝΤΣΙΤΕΣ:
    1)Ο"οικονομολόγος-αναλυτής Γ.Γ." του
    ΑΠΑΜ θα κάνει σεμινάρια το καλοκαιράκι.Το άνευ πτυχίου τούβλο θα βγάλει τώρα και λάσπη μεταξύ πέντε δέκα που θα πάνε να ακούσουν τον "δάσκαλο".
    2)Ο ΚΥΠριώτης θα πάει για μπανάκια έχει βρει και το τραγούδι του Πορτοκάλογλου "το καλοκαιράκι".
    3)Ο οργανωτικός πανήβλακας και γλύφτης Αθανασιάδης που δεν ξέρει να γράψει δυο αράδες,κάτι άκουσε για το εκκρεμές του Φουκώ και την βλακεία και το γράφει κάθε φορά που θέλει να πει ότι κάποιος είναι βλάκας.Τώρα το ξαναέγραψε για τον Χάρρυ.Το βιβλίο φυσικά (όπως και κανένα άλλο)δεν το έχει διαβάσει ποτέ.Κάτι για να μετρήσουν τα αρχίδια τους καλούσε- απειλούσε τα μέλη του ΑΠΑΜ το βράδυ που έφαγαν την σφαλιάρα και το πρωϊ τα κατέβασε.Μέχρι εκεί φθάνει το νούμερο.Ας δει και το ΛΕΞΙΚΌ ΤΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ των Καριέρ και Μπεστέλ στην αρχή της δεκαετίας του 60 μιας και ειναι "μελετηρός".Στήν αρχή στο Α γράφει Αθανασιάδης.Ρε τα σούργελα.Εκτός απο παλιοχαρακτήρες πάνε να κάνουν οι αναλφάβητοι και τους" μορφωμένους".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Επειδή ο προηγούμενος φίλος στο σχόλιο του, ανέφερε κάτι αόριστο σχετικά με τον κο Αθανασιάδη, ας το κάνουμε λίγο πιο συγκεκριμένο, έτσι ώστε να γνωρίζουν οι ΕΠΑΜιτες ποιος είναι ο συντονιστής του ΟΓ τους.
    Έγραψε λοιπόν στο facebook, αμέσως μετά τη φάπα της 25ης Μαΐου.
    "Να δω τους σκατιάριδες που θα ψάχνουν άλλοθι για να την κάνουν σαν τα ποντίκια
    Να δω αυτούς που ειρωνευόντουσαν τους άλλους οτι δεν εχουν πίστη στον αγώνα
    Εδω μετράμε τις καρδιές μας εδω μετράμε την ακεραιότητα μας εδω μετράμε τα αρχίδια μας χέστες."
    Λίγες ώρες μετά το κατέβασε, προφανώς είχε ξεμεθύσει!!!
    Κι' επειδή είναι ανούσιο ν' ασχολούμαστε με ημίβλακες τύπου Αθανασιάδη, ο οποίος παρεμπιπτόντως παραμένει ακόμη στη θέση του συντονιστή, να τον χαίρεστε, θα ήθελα μια απάντηση απ' οποιονδήποτε ΕΠΑΜιτη.
    Μήπως μπορείτε να μας πείτε μια εταιρία στην οποία έχει εργαστεί, έχει κολλήσει ένσημα δηλαδή ο αρχηγός σας; Μια!!!
    Την απάντηση, θα τη βρείτε μαζί με το πτυχίο ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥ που ποτέ δεν απέκτησε!
    Βλάκες το πήρατε χαμπάρι πως μείνατε λιγότεροι από πεντακόσιοι;
    Ξυπνάτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Προτιμούμε να ακούμε αλήθειες έστω του πεζοδρομίου, παρά αλήθειες με κοστούμια! Το δούλεμα των κοστουμιών μόνο τα κομματόσκυλα του ΣΥΡΙΖΑ μπορούν να το αντέξουν! Το κόμπλεξ απέναντι στον Καζάκη είναι άπειρο όσο και η βλακεία σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Ποιο κόμπλεξ βρε Ραελιανό κατακάθι; χαχαχαχαχαχαχα.

    Πόσο ταραμάς είσαι να νομίζεις ότι άνθρωποι σαν κι εμάς θα έχουμε κόμπλεξ απέναντι στον χοντρό βλάκα χωρίς πτυχίο που μεταφράζει λανθασμένα και με κομμουνιστικό τρόπο το zerohedge και σας σερβίρει τα άρθρα ΑΛΛΩΝ για απόλυτη σοφία!

    Είστε τελειωμένοι ρεεεεεεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Aκριβώς αλήθειες του πεζοδρομίου.Όχι
    της εργασίας και της λαϊκής σοφίας, αλλά αυτές που λέει ο κάθε χοντρομπουχέσας ψευτοεπιστήμονας-προφήτης στην πιάτσα που κάνει στο πεζοδρόμιο που εκδίδεται.Οι "εκδότες" του σε χωνιά ,νινιά κλπ.
    οι πωλητές τους(Τράγκας & ΣΙΑ) φροντίζουν να τον πλασάρουν από τα ΜΜΕ σαν "σπουδαίο οικονομολόγο,ενώ ξέρουν ότι το τούβλο δεν έχει καταφέρει τίποτα στη ζωή του παρά να τον ταϊζουν άλλοι(σε κάθε επίπεδο), για να γελοιοποιήσουν κάθε προσπάθεια από τα κάτω με νούμερα σαν τον Χάζακα που αποτελεί τον ορισμό του κομπλεξικού λόγω εξωτερικής και εσωτερικής μορφής.Όσο για τα κουστουμάκια που έβαλαν ο ΚΥΠριώτης(τριμπλόκομπη γραβάτα η στρατηγάρα)και το παιδοβούβαλο(με κουστουμάκι τύπου Τσιπραντρέου),όταν βγάζανε φωτο τα βλήματα στην παλαιά βουλή (σαν τις κυβερνήσεις των πουλημένων),δεν είναι αρκετά.Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά,ούτε οι παπαριές,τα ψέματα,η ρουφιανιά το γλύψιμο και όλα όσα αποτελούν "αξίες" του "μετώπου", αφορούν την κοινωνία.Αυτά είναι "κουβαδάκια" για να παίζουν κάποιοι ελάχιστοι αφελείς και να πετούν λάσπη μια πάρέα από παλιοχαρακτήρες που είναι ή παρέα του Χαζάκη και αποτελούν τους μόνιμους συνεργάτες του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. Πέρασα κι' εγώ για κάποιο διάστημα από το "μέτωπο" της συμφοράς (όπως και χιλιάδες άλλοι που μόλις αντιλήφθηκαν τι πραγματικά συμβαίνει εκεί έφυγαν), έζησα από πολύ κοντά πράγματα και καταστάσεις καθώς υπήρξα και μέλος του ΕΣΣ κι' έχω να πω το εξής σε σχέση με τα σχόλια των δήθεν επαμιτών.
    Ο Καζάκης έχει "δημιουργήσει" ειδική ομάδα (ας μην αναφέρω ονόματα) η οποία όπου δει ανάρτηση για το ΕΠΑΜ σχολιάζει, υπέρ η κατά ανάλογα με το κείμενο, κλικάρει στο επαμ σεισάχθεια προκειμένου αυτό να εμφανίζει μεγάλη επισκεψιμότητα και οτιδήποτε άλλο, για να βρίσκεται στην επικαιρότητα.
    Κάπου κάπου τσιμπάνε και μερικοί "αθώοι" καλή ώρα ΕΠΑΜ Πάτρας και το παιχνίδι συνεχίζεται.
    Μην ασχολείστε λοιπόν μαζί τους, μην απαντάτε στα σχόλια τους, αγνοήστε τους, περιφρονήστε τους.
    Άλλωστε είναι τόσοι λίγοι, τόσο σε ποσότητα όσο κυρίως και σε ποιότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  161. Νέα Άρθρα

    1.- Δ. Κυπριώτης: Στον αμαρτωλό βωμό του χρέους ξεπουλάνε τα πάντα!
    2.- Κ. Γιαννιώτης: Τέλος οι βωμοί και οι εστίες

    Οι γνωστοί για τον λεκτικό τους πλούτο αρθρογράφοι
    του ΕΠΑΜ,αναλύουν τα γεγονότα και φωτίζουν την
    σκέψη μας.Ένα ακόμη δείγμα της ελεύθερης κατάθεσης
    απόψεων που υπάρχει μέσα στις τάξεις των χιλιάδων μελών
    του μοναδικού φορέα πάλης που υπάρχει στην πατρίδα μας,
    είναι το γεγονός ότι ο στρατηγός κ. ΚΥΠριώτης αναφέρει ότι
    υπάρχουν βωμοί ενώ αντίθετα ο δημοδιδάσκαλος κ. ΓΙΑΝνιώτης
    δεν το αποδέχεται.Παρά την διαφωνία τους επί του σοβαρού αυτού
    θέματος,συνεχίζουν ακούραστα να είναι κάθε λεπτό δίπλα στον
    μεγάλο ηγέτη Γ.Γ. του μετώπου οικονομολόγο-αναλυτή-προφήτη
    Δημήτριο Καζάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Αφού καθύβρισε όλο τον κόσμο την άλλη ημέρα των εκλογών, σήμερα σε άρθρο του ο πολιτικός απατεωνίσκος Καζάκης ζητά συνεργασίες. Με ποιον αφού όλους τους έχει στολίσει; ΑΠΟΜΟΝΩΣΤΕ ΤΟΝ ΤΩΡΑ. Όπου και αν μπει, με όποιον κι αν προσπαθήσει θα τα ανακατέψει όλα. Είναι το ποιον του ανθρώπου. Και μια συμβουλή: Όσο είναι νωρίς φύγετε όσοι αγνοί και καθαροί έχετε μείνει. Η σωτηρία της ψυχής είναι πολύ μεγάλο πράγμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. Χάρρυ δεν ήξερα τον καζακη με τα σχόλια που διαβάζω θα το ψάξω μαλλον αξίζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. Ψάξτο φίλε μου, αν και δεν είμαι ο Χάρρυ, ψάξε βαθειά από το Σύνταγμα που έβρισε όλους τους οικονομολόγους που βρέθηκε -με ευθύνη αγωνιστών- να συνομιλεί, ψάξε τι έκανε πριν στα Εξάρχεια, ψάξε πως ξεπάστρεψε ακόμα και τους καλύτερους συνεργάτες και φίλους του και την οργάνωση του Περιστερίου τον Δεκέμβρη του 2012, ψάξε πως είπε για τον Καμμένο ότι τον χρημάτισε, ψάξε τι είπε για τον Γλέζο, ψάξε τι έκανε με το Καταστατικό στο 1ο Συνέδριο, ψάξε πως διέλυε κάθε ενωτική προσπάθεια των μελών του με άλλους φορείς σε Κρήτη, Θεσσαλονίκη, ψάξε πως διέλυσε τις Δυτικές οργανώσεις, ψάξε πως έδιωξε στην Ξάνθη άνθρωπο που είχε μεγαλειώδεις σχέσεις με τους Πομάκους, ψάξε με ποιο τρόπο αντιμετώπισε πυρήνα από τα Βόρεια που είχε άποψη, ψάξε πως ο Τράγκας για να κόψει ψήφους από τον Σύριζα τον πρόβαλε στις τελευταίες εκλογές, ψάξε πως συνεχίζει να βρίζει τους πάντες ακόμα και σήμερα και ΑΝ δεν βρεις κάτι περίεργο τότε πες ότι ΑΞΙΖΕΙ και ότι δεν είναι όλα αυτά τουλάχιστον ΑΞΙΟΠΕΡΙΕΡΓΑ και ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΑ. Μέχρι τότε άσε όσους ξέρουν να μη ΨΑΧΝΟΥΝ ! Να ΞΕΡΟΥΝ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. Ολόκληρο επιτελείο να βρίζει τον Καζάκη!!! Μωρέ μπράβο! Για να βρίζουν κάποιον που πήρε 0,86% οι πάσης φύσεως μπράβοι κάτι θα αξίζει δεν μπορεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. Βρε απατεώνες του Σύριζα, μιλάτε εσείς που όποιον σαβουροπασόκο βρείτε τον "ξεπλένετε"; Υπάρχει μεγαλύτερο πλυντήριο από το Σύριζα; Απατεώνες ε απατεώνες!! Ου να μου χαθείτε σκουλήκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. Δεν είμαστε ΣΥΡΙΖΑΙοι ρε γελοίο ραελιανό σκουλήκι!
    Πρώην ΕΠΑΜίτες είμαστε που μας ΕΔΙΩΞΕ το γελοίο γουρούνι ο αρχηγός σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΚΑΖΑΚΗ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΩ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΨΕ ΣΤΗΝ GOLDMAN SACKS ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ''ΤΡΕΜΟΥΝ ΟΛΟΙ'' ΤΑ ΓΥΡΙΖΕΙ:
    Ανώνυμος9 Ιουνίου 2014 - 3:39 μ.μ.
    Κύριε Καζάκη αληθεύει ότι υπήρξαμε εργαζόμενος της Goldman Sacks και αν ναι σε ποιον τομέα? Έχει τύχει να το ακούσω από 2-3 πλευρές χωρίς εσείς να έχετε πάρει κάποια θέση στο συγκεκριμένο θέμα . Γενικότερα πιστεύω ότι θα έπρεπε να γνωρίσει λίγο καλύτερα ο κόσμος το βιογραφικό σας
    Ευχαριστώ

    Απάντηση
    Απαντήσεις

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ10 Ιουνίου 2014 - 8:29 π.μ.
    Πρώτο: Δεν δούλεψα ποτέ για την Goldman Sacks. Δεν έτυχε. Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με όποιον δούλεψε για αυτά τα τέρατα, αλλά τα πολεμάει, ζητώντας να πτωχεύσουν. Όπως κάνω εγώ. Αν ήμουν άνθρωπος της Goldman Sachs, τότε δεν θα ζητούσα την διαγραφή όλων των χρεών και την πτώχευση όλων των μεγάλων "συστημικών" τραπεζών. Αντίθετα, θα ήμουν ένας πολύ καλά αμοιβώμενος σύμβουλος σε κάποια από τα επιτελεία των κομμάτων εξουσίας, ή της κυβέρνησης. Θέλει πολύ νιονιό να το αντιληφθεί αυτό κανείς.
    Όσο για το βιογραφικό μου, υπάρχει σ' αυτό το blog. Δεν ζητώ να με προλάβει κανείς και επομένως δεν πρόκειται να αναρτήσω ποτέ αναλυτικό CV. Όποιος δεν έχει την απαραίτητη παιδεία, αλλά και την προσωπική αξιοπρέπεια να εκτιμήσει ποιος είμαι από αυτά που λέω, γράφω και κάνω, τότε δεν πειράζει.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΔΕΝ ΧΩΡΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ. ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ''ΗΘΟΣ'' ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ''ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ'' ΑΝΘΡΩΠΟΥ-ΨΩΝΙΟΥ:

    Ανώνυμος10 Ιουνίου 2014 - 8:53 μ.μ.
    Σε καμία περίπτωση δεν είπα ότι είστε άνθρωπος της Goldman Sachs. Ούτε ότι είναι απαραίτητα κακό για κάποιον να έχει δουλέψει σε κάποια από αυτές τις τράπεζες. Απλά ήταν μια προσωπική απορία στην προσπάθεια μου να σας γνωρίσω καλύτερα. Επιτρέψτε μου να διαφωνήσω μαζί σας σε αυτό που αναφέρετε ότι δεν χρειάζεται να αναρτήσετε υλικό γιατί δεν περιμένετε να σας προσλάβει κάποιος. Κατά την άποψη μου είναι πολύ σημαντικό ο κόσμος να γνωρίζει όσα περισσότερα γίνεται για εσάς ώστε να μην δίνεται το δικαίωμα σε κανέναν να αμφισβητεί τις γνώσεις σας, το ήθος σας αλλά και την ειδικότητα σας.
    π.χ. Κώνστας, Ασημακοπούλου και άλλα γελοία υποκείμενα που ενώ στην ουσία δεν έχουν κανένα λογικό επειχήρημα για να σας αντιμετωπίσουν, καταφέρνουν μέσω ηλίθιων επιθέσεων να υποβαθμίσουν την βαρύτητα του λόγου σας απλά και μόνο γιατί αυτοί είναι γνωστοί στον κόσμο ενώ εσείς όχι.Γιατί ακόμα κύριε Καζάκη δεν έχετε την αναγνωρισιμότητα που θα έπρεπε να έχετε. Για παράδειγμα, εγώ ασχολούμαι εδώ και κάποιους μήνες με το ΕΠΑΜ όμως πριν από αυτόν τον καιρό δεν είχα την παραμικρή ιδέα τι σημαίνει ΕΠΑΜ και Καζάκης. Ούτε οι γονείς μου, ούτε οι φίλοι μου, ούτε κανένας γνωστός μου δεν ήξερε τίποτα για εσάς και αν δεν ήμουν εγώ να τους αναφέρω 2-3 πράγματα θα περνούσαν οι εκλογές και ακόμα δεν θα ήξεραν το παραμικρό για εσάς. Για αυτό σας ανέφερα ότι είναι καλό ο κόσμος να ξέρει το βιογραφικό σας.
    Καλό σας βράδυ!!


    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ11 Ιουνίου 2014 - 8:45 π.μ.
    Ότι χρειάζεται να γνωρίζει κανείς για μένα, το γνωρίζει ήδη από πρώτο χέρι. Δεν καταλαβαίνω γιατί η εξειδικευμένη αναφορά σε ποιές π.χ. επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα έχω δουλέψει, είναι κάτι που θα αλλάξει το οτιδήποτε. Η αντιμωτώπιση του κάθε Κώνστα δεν γίνεται με βιογραφικά. Κι ο λόγος είναι απλός. Διότι όλα τα ανθρωπάρια, αυτοί οι κανίβαλοι της πολιτικής και της οικονομίας διαθέτουν εντυπωσιακά εκ πρώτης όψεως βιογραφικά. Για κάποιον που δεν ξέρει τι κρύβεται πίσω από την καθηγητική έδρα οικονομετρίας του Γκίκα Χαρδούβελη, επί παραδείγματι, μπορεί να φανταστεί ότι πρόκειται για βαρβάτο οικονομολόγο. Εδώ ο Σαμαράς αν και αστοιχείωτος, όπως κι ο Γ. Παπανδρέου έχουν περάσει από το Χάρβαντ. Όχι, εγώ προσωπικά δεν θα ήθελα να τους αντιμετωπίσω με όρους βιογραφικού και να ενισχύσω τον εντυπωσιασμό του κόσμου. Εγώ μιλώ και γράφω συγκεκριμένα. Όποιος μπορεί ας απαντήσει. Το γεγονός ότι είμαι ο φόβος και ο τρόμος του κάθε παπαγάλου και πολιτευτή μου αρκεί.
    Το γεγονός ότι δεν είμαι γνωστός, ή δεν έχω την αναγνωρισιμότητα σ' όλο τον κόσμο είναι αλήθεια. Όμως αυτό δεν μπορεί να κατακτηθεί με κανέναν άλλο τρόπο εκτός από τη δουλειά που κάνουμε το ΕΠΑΜ κι εγώ. Κανένα από τα ΜΜΕ, ή τους γνωστούς της ενημέρωσης δεν πρόκειται να κάνουν εκπομπές διαλόγου τέτοιες που να αναδείξουν όσους έχουν επιχειρήματα και γνώσεις. Ο καθένας τους έχει προσωπική ατζέντα και υπηρετεί τον εκμαυλισμό της συνείδησης του φιλοθεάμωνος κοινού. Ακόμη κι αυτοί που καταφέρονται πρωί και βράδυ εναντίον της κατοχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. Ο αγωνιστής του 0 (μηδέν) εις το πηλίκιον!!! Προσέξτε ήθος, μετριοφροσύνη και υψηλή νοημοσύνη:

    "...Το γεγονός ότι είμαι ο φόβος και ο τρόμος του κάθε παπαγάλου και πολιτευτή μου αρκεί..."

    Και φανταστείτε έναν μεγάλο άνδρα της ελληνικής ιστορίας να μιλά έτσι για την αφεντομουτσουνάρα του. Κατά τα άλλα αυτό το άτομο "αυτομορφώνει". Η παρακμή σε όλο της το μεγαλείο!!! Κάποιος να τον μαζέψει. Στο Δαφνί τον βλέπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. Ρε πρώην ΕΠΑΜίτες, αρχηγίσκοι της δεκάρας, σας πονάει ακόμη ο κώλος από τις κλωτσιές και βρήκατε καταφύγιο στον Σύριζα, όπως όλοι οι κομπλεξικοί και οι απατεώνες; Τι έχετε να πείτε για τον Σύριζα; Γιατί μόνο τον Καζάκη ξέρετε να βρίζετε, για την "αρχηγάρα" τον Αλέξη μούγκα! Φαίνεται μυριστήκατε ψητό εξουσία και χρήμα αλλά όταν θα σας φτύσουν και από κει, δεν θα ξέρετε πού να πάτε! Γιατί τέτοια ρεμάλια σαν και του λόγου σας δεν τα θέλουν πουθενά!! Μα πουθενά, βαρίδια της κοινωνίας!!! Ου να μου χαθείτε ξεφτίλες! Φτου και πάλι φτου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. Ρε απατεώνα, εσύ που αναδημοσιεύεις από το μπλογκ του Καζάκη, τι νομίζεις ότι κάνεις; Πω πω τον κακόμοιρο τον Καζάκη, του έκανες τα μούτρα κρέας! Βρε ζώον, βρε βόδι (κρίμα στα βόδια δηλαδή)γνωρίζεις ελληνικά, καταλαβαίνεις τι διαβάζεις; Τι απέδειξες, ότι είναι απατεώνας ο Καζάκης ή ότι είναι τρελός; Χα χα χα χα!!! Γελάσαμε και σήμερα... Άντε ρε κολοπαίδι πρακτορίσκε της δεκάρας πήγαινε να εισπράξεις τώρα τον μισθό σου ξέπλυμα της κοινωνίας και μετά κοιμήσου στον απόπατό σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. Χαρούλη είσαι και πολύ μεγάλος ξεφτίλας!! Άντε τώρα να σε δω που σε λίγο θα φτύνεις τον "αρχηγό" σου!! Γιατί μπορεί τώρα να μυρίστηκες ψητό και εξουσία αλλά όταν θα φτύνεις εκεί που έγλυφες θα με θυμηθείς. Γιατί υπάρχει μια σοφή παροιμία: "Της κοντής ψ...λής της φταίνε οι τρίχες" Και εσύ που δεν ξέρεις τι σου φταίει ασχολείσαι με τρίχες! Δηλαδή για το ότι ο Σύριζα κόλλησε στο 26% μετά από τέτοιο ξεπούλημα της χώρας σου φταίει ο Καζάκης!! Πρέπει να ντρέπεσαι γι' αυτό! Βγάζεις ένα κόμπλεξ απέναντι στον Καζάκη λες και σ' αυτόν οφείλεται το "κόλλημα" του Σύριζα και όχι στο ότι προσκυνάει το ευρώ! Δηλαδή παραδέχεσαι έμμεσα ότι ο Καζάκης έχει τόση δύναμη που μπορεί να επηρεάσει το εκλογικό αποτέλεσμα και τις προτιμήσεις του κόσμου! Και μόνο γι' αυτό θα άξιζε να τον ακούσει κανείς, ενώ εσύ είσαι για φτύσιμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. Ημίβλακα χούλιγκαν του ανεπάγγελτου και άνευ πτυχίου "σωτήρα", όλες αυτές τις μπούρδες που ξεστομίζεις τις έμαθες στα σεμινάρια του ΓΓ;
    Πες του ν' αφήσει τα σεμινάρια μες στο κατακαλόκαιρο γιατί έτσι κι' αλλιώς έχετε βαρέσει μπιέλα και να κάνει το συνέδριο, πέρασε χρόνος από το προηγούμενο.
    Κι' αν δεν έχετε λεφτά να τηλεφωνήσει στο φίλο του απ' το Βανκούβερ!
    Η κάντε το στα γραφεία του κόμματος, τόσοι που απομείνατε χωράτε μια χαρά.
    Three and the koukos band καταντήσατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. Το Εθνικό Συντονιστικό Συμβούλιο του ΕΠΑΜ που έγινε το σαββατοκύριακο, αφού "άκουσε", "συζήτησε" και "μελέτησε" αποφάσισε ότι το Συνέδριο πάει στις καλένδες. Το Σεπτέμβρη και θα δούμε ! Οι λόγοι; "Είμαστε κουρασμένοι", "λεφτά δεν υπάρχουν". Και δημιουργείται το εύλογο ερώτημα: αν προκηρυχθούν εθνικές εκλογές, ποιος θα πάρει την απόφαση αν δεν έχει γίνει Συνέδριο; Οι πυρήνες; Και πως θα γίνει αυτό; Όπως την προηγούμενη φορά στις αυτοδιοικητικές και στις ευρωεκλογές που προηγήθηκε κείμενο της Π.Γ. που "ωθούσε" στην απόφαση για συμμετοχή στις ευρωεκλογές με τα γνωστά αποτελέσματα; Τέτοιες σταλινικές μέθοδοι έχουν κοντοπρόθεσμα αποτελέσματα. Ας σκεφτούν όσοι έχουν απομείνει σ΄αυτό το τόσο αξιοθρήνητο πια μόρφωμα που τους έχουν οδηγήσει. Και ας αποφασίσουν τι θα κάνουν. Το επιχείρημα "ναι καταλαβαίνω αλλά πες μου τι άλλο υπάρχει να πάω" δεν ευσταθεί. Εκεί αν μείνουν πραγματικά δεν μπορούν πια να κάνουν τίποτα. Φεύγοντας θα σκεφτούν καλύτερα, θα αισθανθούν εμπιστοσύνη στην κρίση τους και θα ψάξουν ξανά. Τον στόχο τους βέβαια οι σφετεριστές της έννοιας του Μετώπου τον πέτυχαν μέχρι στιγμής.Απογοήτευσαν χιλιάδες απλούς ανθρώπους που μπήκαν για πρώτη φορά στον αγώνα εξαιτίας των μνημονίων. Δεν πειράζει όμως. Θα τα καταφέρουμε πάλι γιατί η ζωή έχει την δική της πορεία και θα μας οδηγήσει μόνη της στο αναγκαίο. Ότι πρέπει να γίνει θα γίνει. Το ΕΠΑΜ δεν μπορεί πια να παίξει κανένα ρόλο, ότι κι αν κάνει, ότι κι αν πει. Κανείς δεν εμπιστεύεται πια τον αξικοθρήνητο Καζάκη και την κλίκα του. Με κανέναν δεν θα μπορέσει να μιλήσει και θα το δει αυτό πολύ σύντομα. Μόνος του οδήγησε το ΕΠΑΜ σ΄αυτή την απομόνωση. Και όπως είπα και παραπάνω ίσως και επί τούτου. Όσο πιο γρήγορα το καταλάβουν οι εναπομείναντες αγνοί αγωνιστές τόσο καλύτερα. Αφήστε τους μόνους τους, είναι ο μόνος τρόπος για να προχωρήσουμε μπροστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. Αν κάνουν συνέδριο χρειάζονται τα εξής:
    α) Ικανοποιητικός αριθμός συνέδρων, για να μη γίνουν ρόμπα πανελλαδικά, γι' ακόμη μια φορά. Δεν υπάρχουν.
    β) Ν' αλλάξει το άθλιο καταστατικό τους, που όποιος το διαβάσει γελάει με τα χάλια τους.
    γ) Να μη θέσουν ξανά υποψηφιότητα όλα αυτά τα παρτάλια που συμπλήρωσαν δυο θητείες μεταξύ των οποίων και ο μαϊμού ΓΓ. Εκεί έχει να πέσει το γέλιο της αρκούδας, όταν το συνέδριο θ' "αποφασίσει" να ξαναμπούν οι ίδιοι "ικανότατοι συναγωνιστές", χαχαχαχα
    δ) Λεφτά οπωσδήποτε. Για συνέδριο δεν έχουν, για γραφεία όμως βρήκαν, για διεθνή καραγκιοζιλίκια βρήκαν, για ευρωεκλογές βρήκαν. Ε ρε δούλεμα που πέφτει! Α ξέχασα ο φίλος απ' το Βανκούβερ χαχαχαχαχαχα

    Ξυπνάτε ηλίθιοι, σας δουλεύει ψιλό γαζί ο χοντρός και η αυλή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. Γιατί τόση κακία για τον κ. Δημήτριο Καζάκη,αυτόν τον μεγάλο επιστήμονα,τον λαμπρό πολιτικό ηγέτη,τον σωτήρα του έθνους;Aυτόν που έχει γυρίσει όλη την Ελλάδα για να δώσει τα φώτα του.Γιατί;Ξέρετε άραγε πόσα μπιφτέκια έχει φάει,πόσες κόκα κόλες έχει πιεί στα γεύματα εργασίας μετά τις ομιλίες του;Πόσους ύπνους έχει ρίξει όταν τον κουβαλάνε.Έχει δώσει αγώνες τρώγοντας πάστες όταν οι άλλοι έτρωγαν τα χημικά και τόσα άλλα που ούτε στον ύπνο σας δεν έχετε κάνει.Είναι σαν τον μπακαλόγατο ο μόνος μορφωμένος και λογιστικά καταρτισμένος,που τον τρέμουν όλοι.Είναι "απόφοιτος της ΑΣΣΟΕ"που μπήκε όπως είπε με την τρίτη φορά,όχι σαν κάτι λαμόγια που μπαίνουν με την πρώτη.Και δεν πέταξε τα όπλα για να φύγει και να γίνει πτυχιούχος,αλλά αφού κάθησε χρόνια για να τα μάθει καλά, άφησε την φοίτηση και έτσι έγινε απόφοιτος.Δεν ήταν δυνατόν ο δάσκαλος να πάει να δώσει εξετάσεις στα καθηγητάκια.Μόνιμος φοιτητής,"Γ.Γ",άεργος και όλα τα σχετικά.Άρα τι λόγο έχουν τα συνέδρια.Μόνιμος-Αυτομόρφωτος-Αυτοϊκανοποιούμενος.Αυτός είναι ο Δημήτριος Κάζάκης και όποιος έχει το βάρος ας ανέβει στην ζυγαριά μαζί του,αλλιώς ας μην μιλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή