Σάββατο 1 Μαρτίου 2008

BLOG

Aυτό το post αναρτήθηκε πριν από ένα χρόνο (Φεβρουάριο του 2007)
Τώρα που "ασθμαίνοντες" και "αραχτοί" ανακάλυψαν την αξία της επικοινωνίας, τον ελεύθερο λόγο, τη δημοκρατία των ιδεών και το φόβο της παρεκτροπής... το ξαναφέρνω στη βιτρίνα... Όλο και κάποιος περαστικός θα σταματήσει να χαζέψει... Και ύστερα, παρέα με τους δικούς του φόβους και τις δικές του ενοχές, θα συνεχίσει το δρόμο του...

Ανακατασκευάζω, θεωρώ, εκτιμώ, εξοστρακίζομαι, υποκύπτω.
Ανθρώπινη πληγή αιμάσσουσα .
Σκέψη επιθανάτιος αιμορραγούσα …
Η θεωρεία των αποσπασμάτων που ακροβατεί, η ενδοφλέβια αμφιβολία που μετεξελίσσεται σε διαμαρτυρία και ύστερα εκπορνεύεται και ασχημονεί…
Την ανθρώπινη αξιοπρέπεια εξυμνώ, στην έννοια της ελευθερίας υποκλίνομαι εξ ονόματος της ιδιάζουσας αυτοπροβολής, εξ ονόματος της άγνοιας και του φόβου της απόρριψης.
Καμία λειτουργία σκέψης και σπουδής δε με συνοδεύει, κανείς στοχασμός δε με ακολουθεί.
Πορεύομαι την οδό της κάθαρσης αυτοεκδιδόμενος, κατευθύνομαι προς την αδιέξοδο της άρνησης με βεβαιότητα και έπαρση και χωρίς αντίλογο κανένα εντοιχίζω την ένδεια της ύπαρξής μου σε χώρους μύχιους, σε δαιδαλώδεις ατραπούς αυτοπαρηγορίας και επαίνων.
Με γνωρίζεις, με αποδέχεσαι.Θεωρείς ύψιστο αγαθό τον τακτικισμό της επικοινωνίας. Στον ίδιο πυρήνα με εμένα συνυπάρχεις, στην ίδια φθορά προσώπων και πραγμάτων εγκαταλείπεσαι. Δεν έχει τέλος σ’ αυτό το πανηγύρι…
Οι πάγκοι των μεταπρατών υπερχειλίζουν εμπορευμάτων. Θα πάρει χρόνια να καταναλώσουμε τις προσφερόμενες έννοιες της δημοκρατίας και της ελευθερίας του λόγου…
Θα πάρει χρόνια να επανακτήσουμε ότι έχουμε απωλέσει…Θα πάρει χρόνια να κορεσθεί η διαμαρτυρία μας…

Θα πάρει χρόνια να μετεξελιχτεί η αυτοδικαίωσή μας σε λόγο.

2 σχόλια:

Θ. Βοριάς είπε...

(Ο Μιχάλης είμαι του παρακάτω κειμένου):
Ρε Βασίλη, προχθές με γκαντέμιασες με τα χιόνια και τις αλυσίδες, σήμερα μου την έπεσε η Ασφάλεια γιατί, λέει ο Αστυνόμος, μπήκα και διάβασα εκείνο το blog το... πως διάολο το λένε ΠΕΣ, ΠΡΕΣ... κι ακόμα να ξεμπερδέψω ρε φιλαράκι.
Τι τα ήθελα εγώ τα blog, μαλώνω κάθε τόσο και με την κυρά που νομίζει πως ψαρεύω γκομενάκια.

Α! Να μη ξεχάσω Bill, λίγο πριν με συλλάβουν είχα αγοράσει αλυσίδες, τις έχω μαζί μου στο κρατητήριο. Δεν πετάγεσαο να τις πάρεις στο σπίτι να μη χαθούνε, να μου φέρεις και κανένα τσιγάρο; Marlboro Light Βασίλη!

Ανώνυμος είπε...

areshops marketplace technologyto netratings narrowu haiti bark tactics hamlet singular declare
lolikneri havaqatsu