Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2008

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Οι μεθυσμένοι συνήθως προτιμούν να οδηγούν. Ίσως γιατί καταλαβαίνουν ότι στην κατάσταση που βρίσκονται δύσκολα μπορούν να περπατήσουν.


ΤΟ ΠΙΑΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Έχετε δει το πορτρέτο της Μόνα Λίζα;

Δε σας θυμίζει τηλεθεατή την ώρα που παρακολουθεί τις δηλώσεις του Γιωργάκη στην τηλεόραση;


ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ

Το πρόβλημα του πάρκινγκ στην Θεσσαλονίκη έχει καταντήσει ανέκδοτο. Χτες που βρισκόμουν στην παραλιακή λεωφόρο πάρκαρα το αυτοκίνητό μου μπρος σε μια καφετέρια και όση ώρα έπινα το κεφεδάκι μου συζητώντας με τα φιλαράκια μου ένα ΟΠΕΛ ΑΣΤΡΑ έσπρωξε 3-4 μέτρα το αυτοκίνητό μου και μου πήρε το πάρκινγκ!

Μετά εμφανίστηκε μια BMW έσπρωξε το ΟΠΕΛ και το αυτοκίνητό μου 3-4 μέτρα και πήρε το πάρκινγκ!!

Μια ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ έκανε ύστερα την εμφάνισή της. Έσπρωξε την BMW, το ΟΠΕΛ και το αυτοκίνητό μου και πήρε το πάρκινγκ!!!

Υποπτεύεστε, ασφαλώς, το αποτέλεσμα…

Τελικά το αυτοκίνητό μου έφτασε στο σπίτι μου, στην Καλαμαριά, 45 λεπτά νωρίτερα από ’μένα!!!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φοβερός όπως πάντα κ. Κλύνν :D
Καλό μήνα!

elt είπε...

Μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι μπορώ να αφήσω μήνυμα στον "τύπο" που έπλασε και διαμόρφωσε τον αίσθημα και το ένστικτο του χιούμορ μου! Είναι αλήθεια;
Κι αν είναι αλήθεια, εγώ πως να σας αναφωνήσω...κ. Κλύνν ή κ. Τριανταφυλλίδη;
Με κάποια επιφύλαξη λοιπόν, κ. Τριανταφυλλίδη, αγαπημένε μου καλλιτέχνη, σας ασπάζομαι θερμά και με ειλικρίνεια, λέγοντας απλά ένα μεγάλο ευχαριστώ...