Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΜΠΑΝΙΑ ΣΑΣ ΚΙ Η ΤΥΧΗ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ!

Κλειδώνουν τα μέτρα των 11,5 δισ. - Αναμένονται σφοδρές αντιδράσεις

"Κλειδώνουν" τα μέτρα των 11,5 δισ. -

Στα επόμενα 24ωρα θα αποφασισθούν τα οριστικά μέτρα για την εξοικονόμηση συνολικά 11,5 δισ. ευρώ, με τις αναταράξεις να έχουν ήδη ξεκινήσει...
Τη στιγμή που η ύφεση βρίσκεται στο 6,4% η κυβέρνηση και ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς είναι έτοιμοι να ανακοινώσουν τις επώδυνες για την κοινωνία αποφάσεις.
 
Εκτός από τις αποκρατικοποιήσεις που αναμένεται να προχωρήσουν άμεσα, η κυβέρνηση φέρεται αποφασισμένη να προχωρήσει σε περικοπές σε συντάξεις και επιδόματα για μια ακόμη φορά. Το δυσεπίλυτο και μάλλον άλυτο πρόβλημα είναι η αποφυγή των περικοπών στις συντάξεις των 700 ευρώ που αποτελούν το 68% του συνολικού αριθμού.

 Ο κ. Σαμαράς θα συναντηθεί πριν από τους πολιτικούς αρχηγούς με τον επικεφαλής του Eurogroup Ζαν-Κλοντ Γιουνκέρ. Τα προβλήματα όμως στις Κοινοβουλευτικές Ομάδες των τριών εταίρων έχουν ήδη ξεκινήσει με τις πρώτες αντιδράσεις να έχουν ξεσπάσει στη ΔΗΜΑΡ.
 
Ο πρωθυπουργός είπε ότι οι Έλληνες θα πρέπει να μείνουν ενωμένοι, ενώ ο κ. Στουρνάρας επιχαίρει την πολιτική του υπουργού Εργασίας κ. Βρούτση που κατηγορεί τους εργαζόμενους γιατην πρόωρη συνταξιοδότηση, απειλώντας με φορολόγηση του εφάπαξ.
 
Οι αντιδράσεις αναμένονται να είναι σφοδρές με την ανακοίνωση των μέτρων και την "επιστροφή" από τα "μπάνια του λαού".

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Και τι να κάνουμε δηλαδή; Μπες εσύ μπροστά, οργανώσου και σε ακολουθούμε! Κάνε κάτι πιό ουσιώδες. Λάδι πολύ και τηγανίτα τίποτα...

Xenophon είπε...

Καλέ μου φίλε Βασίλη (Χάρρυ ), (επέτρεψε μου τον ενικό και το φίλε, αλλά μια και σε βλέπω- ακούω από μικρό παιδί, δεν μπορώ να σε αποκαλέσω διαφορετικά πλέον)
Δουλεύω από 18 χρονών, μόνος χωρίς στήριγμα (οι γονείς μου με άφησαν πρόωρα για τους αγίους τόπους).
Είμαι 41 κλεισμένα πλέον, με μια επιχείρηση καταδικασμένη και ανενεργή εδώ και ενάμιση χρόνο σχεδόν, με χρέη σε όλες τις τράπεζες, εκτός από την τράπεζα αίματος και την τράπεζα σπέρματος.
Δεν αγόρασα σπίτι, ούτε και έχω, δεν αγόρασα καγιέν, ουτε και με ενδιέφερε ποτέ.
Ότι χρήματα είχα τα έβαλα στην μικρή μου επιχείρηση, το όνειρο της ζωής μου.
Ούτε δραχμή (συγνώμη euro) για την δική μου τσέπη.
Το τζίν που φοράω ακόμα και σήμερα κοντεύει 7 χρόνια πάνω μου.
Το αυτοκίνητο μου κλείνει αισίως τα 13 χρόνια
Το μηχανάκι μου τα 15.
Στο ενοίκιο από τα 19 μου μέχρι σήμερα.
Οι διακοπές στη ζωή μου, ελάχιστες…
Ψήφιζα και ψηφίζω ως έλλην πολίτης κατά συνείδηση
Πάντα έχοντας στο μυαλό μια φράση σου.
Δεν ψηφίζω αυτόν που θα κάνει το μεγαλύτερο καλό, αλλά αυτόν που θα κάνει το μικρότερο κακό.
Φέτος ψήφισα πάλι κατά συνείδηση.
Οι περισσότεροι Έλληνες όμως όχι.
Το ίδιο φαγητό και πάλι στο τραπέζι μου και ας μην το παρήγγειλα εγώ.
Έφτασε Αύγουστος, Να ναι καλά η Παναγιά που μας φυλάει και μας κρατά ακόμα ζωντανούς, λέω κάθε μέρα.
Δεν έχω και πολλά πράγματα πλέον να κάνω.
Για μπάνιο μένει να πάω, να πάρω το καφεδάκι μου στην παραλία, όσο ακόμα μπορώ να το πληρώνω , να απολαύσω την θάλασσα και τον ήλιο, μακριά από την τηλεόραση (την οποία σταμάτησα να παρακολουθώ εδώ και πολύ καιρό)
Να χαζέψω τα πιτσιρίκια να παίζουν στο νερό (των άλλων, γιατί εγώ βλέπεις δουλεύοντας τις περισσότερες ώρες και με μεγάλο το αίσθημα ευθύνης απέναντι στο θέμα παιδί, στερήθηκα και αυτή τη χαρά)
Να γίνω και εγώ παιδί, έστω και για λίγο…
Μη με κάνεις να αισθάνομαι άσχημα και γι αυτό φίλε μου Χάρρυ (Βασίλη)

Το καθήκον μου το έκανα με την ψήφο μου…
Δεν έχω κάτι άλλο να κάνω
Είμαι μόνος.
Δεν έχω αρχηγό να ακολουθήσω.
Δεν πιστεύω σε κανέναν πια
Δείξε μου τον άνθρωπο που θα με κάνει να ξαναπιστέψω στην δημοκρατία και τους θεσμούς της και εγώ θα αφήσω και την ξαπλώστρα μου και τον καφέ μου και θα τρέξω
Να φωνάξω, να ζητήσω, να βοηθήσω , να βρίσω, να διεκδικήσω, να παλέψω και ότι άλλο χρειαστεί!
Δεν μπορώ να πάρω μόνος μου το ρόπαλο και να κατέβω στη βουλή…
Είμαι μόνος μου ανάμεσα σε λίγους
Είμαι ο διπλανός σου ‘Ελληνας
Μη με κάνεις να αισθάνομαι περισσότερο μαλάκας απ ότι νιώθω…

Ανώνυμος είπε...

Σωστό και το πρώτο σχόλιο και ακόμα περισσότερο το δεύτερο. Καλά σου λέει ο ανθρωπος. Τι να κάνει, ποιόν να ακολουθήσει, ποιόν να πιστέψει; Αφού κάτι υπάνθρωποι μας έχουν πείσει οτι τα έχουμε φάει όλοι μαζί και καθόμαστε τώρα σαν τους μ@λ@κες και περιμένουμε πότε θα βγεί η ψηχή μας...

Ανώνυμος είπε...

an htan seksoyalikh praksh 8a eixes ksanapsei th gkomena kai 8a thn eixes sto perimene.opote ti 8a kanei kai ayth...8a paei me allon.


filika panta.

zero00