Πέμπτη 16 Αυγούστου 2007

The king of the net!

Το κείμενο που ακολουθεί μου το έστειλε φίλος που το βρήκε κάπου στο διαδίκτυο. Νομίζω ότι είναι χαριτωμένο και με ευχαρίστηση το φιλοξενώ.

ΧΚ

Είμαι που λες δικέ μου, αραγμένος στη leather θερμαινόμενη πολυθρόνα μου...

..Σκέτος Βούδας υπερδιπλάσιε!!

..Αραχτός λοιπόν μπροστά στο πσί.. Ότι έχω παραλάβει το νέο super duper RouTeR, GT vts 16v με ABS, L_GPS, NBA και FBI, κι έχω βγει στο διαδίχτυ για σερφάρισμα, που επρόκειτο να αλλάξει σελίδα την ιστορία..

Κάτσε καλά ογκόλιθε, έτσι? Μιλάμε για μηχάνημα με 4.000 bps πλέον, ε? Όχι αστεία!

Έχω εφοδιαστεί και με τσιγάρα μπόλικα και κατεβαίνω πλακωμένος με προορισμό το M/H..

Κι όπως βγαίνω γκαζωμένος αριστερά.. και προσπερνάω με 350 ΚΒ/s έναν ΜΗ Guru, που προσπέρναγε μία Συγχορδία Ματζόρε, που πήγαινε να προσπεράσει μία Περαστική Νότααα..

... .. .

..Τσάαααααφ!.. Βλέπω από τη γυαλιστερή επιφάνεια της οθόνης του πσι μου, έναν Φθασμένο στα 50m απο πίσω μου, να μου αναβοσβήνει τα λαμπάκια για να με προσπεράσει!!

(Μπιιπ.. Μπιπ.. Μπιιιιπ!)

Τρελάθηκα, τεράστιε! "Που πα' ρε Καραμήτρο", λέω μέσα μουυυ.. , "Δεν γεννήθηκε ακόμα το άτομο, που θα προσπεράσει τον StaSi!" ..και κατεβάζω 4η! ..Κόλλησα στην πολυθρόνα από την επιτάχυνση, ο ογκόλιθος!!

Στην οθόνη κολλήσανε 2 Viruses (Γκαπ..! Ντουπ..!), 3 Spywares (Σμπουφ!,Μπανγκ!,Ντζςςς!),και ένα κουτσό Trojan Horse (..#$%&..!) ..!

Καλά που είχα κόκκινο wallpaper και δεν φαινόντουσαν τα αίματα, δικέ μου! ... .. .

Για να δούμε πίσω, φαίνεται ακόμα ο ..Φθασμένος??

Γυρνάω να δω.. και τον βλέπω στα 20m να ξανακορνάρει για να προσπεράσει!

Αλλά εγώ πού να κωλώσω τρισυπόστατε, ε? Τσίτα το γκάζι..

Πόσα να γράφουν τα κοντέρ των DSL speed tests τώραα?? ..400, μεγάλε!!

Kαι στην οθόνη τι είναι αυτό που γράφει..

"Στα μπλόκα της internetιάς, να σπάσει των admin ο τσαμπουκάς!!" ??

..Χμμμ.. Είχα πάρει παραμάζωμα μια διαδήλωση από 500 forumίστες (..&amp;amp;<@/#^;{%..!!) που είχαν κλείσει το εθνικό δια-δίκτυο, και είχε μείνει το πανό επάνω στο πσι μου!!

Και με το που πάω να βάλω μία λίστα mp3 με τα Best of, του Μιχαλάκη του Χατζηγιάννη, να παίζει στο winamp... .. .

..Τσάαααααφ!.. Εκείνη την ώρα ακούω γδούπους από τον tower του εργαλείου μου! (ντουπ,ντουπ,ντουπ!), και τα παίρνω στο κρανίο, ε?

-"Ποιος είναι ρε παιδάκι μου τέτοια ώρα?", λέω..

-"Άνοιξε, ρε φίλε..", μου λέει ένας τύπος.. (banned member τελικά), που μισοκρεμόταν από το DVD player, "..γιατί σφήνωσα στον πύργο με το πανό!"

-"Δεν χωράς, ρε μεγάλε!" του λέω, "Είναι μονοθέσιο το εργαλείο.. Κατέβα και πάρε κάναν’ άλλον! "

Και ..Τσάααααακ!.. πατάω το κουμπί και ανοίγει το ηλεκτρικό πορτάκι του DVD player..

"Ο αγώνας τώρα δικαιώνεταιιιιι.. ." μου λέει ο bannαρισμένος και τόνε παίρνει ο αέρας τον δικό σου,

και τον πάει και τον σκάει επάνω στο πσι του Φθασμένου!! (..@*#>&<_!)>

Κι όπως σκάει πάνω στον ανεμιστήρα του εργαλείου του τελευταίου, ..Χλάααααατς!.. του ανεβαίνει η θερμοκρασία του ατόμου στους 100΄C και χάνει τον έλεγχο! Πετάει και ένα Explorer-Crash, δύο auto-restarts, και ένα τελικό crashάρισμα de Windows και πάει και καρφώνεται δικέ μου, στον server του MusicHeaven (..%&amp;amp;*#%&#*..!)..

Πωωωω…! Και γραμμώ τα δυστυχήματα, ε? Αλοιφή το άτομο!!

Και το πσι του??? ..Από "εργαλείο" έγινε ..KFC!

Καλά να πάθει ρε παιδί μου ο άσχετος! Το "πετρωμένο" φυγείν αδύνατον!

Ήθελε να κάνει κόντρες με τον StaSi.. the king of the Net, τον Βασιλιά Του Διαδιχτύου!

Δεν γεννήθηκε ακόμα το άτομο, που θα προσπεράσει τον StaSi!, Lέμεεεε..!!

..Αφού είμαι οδηγάρα, ο ογκόλιθος!

THE END

(Βασισμένο στο "Billy, the king of the road", του Χ. Κλυνν)

4 σχόλια:

the BluElephant είπε...

"Ο αγώνας τώρα δικαιώνεταιιιιι.. ."... καλααααά.... εδώ ήμαστε.....!!!!

"Πετάει και ένα Explorer-Crash"

γιαυτό ο κόσμος του χώνει την καμένη αλεπού

κατά τα άλλα.... άψογο κείμενο

mouxlas21 είπε...

sostost o tipos ...poli empneysmeno

...akoma gelao :) (akou ekei "ένα κουτσό Trojan Horse")

Ανώνυμος είπε...

Τώρα που σας βρήκα δε θα σας αφήσω από τά μάτια μου.

Καλησπέρα.

Ανώνυμος είπε...

Εμπνευσμένο. Κι άλλο, κι άλλο!