Σάββατο 19 Απριλίου 2008

ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Αγαπητέ κύριε Kλυνν
Είμαι φανατικός φίλος της μικρής οθόνης. Παρακολουθώ ανελλιπώς όλα σχεδόν τα κανάλια, αλλά δεν μπορώ να πω ότι είμαι και ιδιαίτερα ευχαριστημένος από την εν γένει ποιότητα της Ελληνικής Τηλεόρασης. Ποιο είναι κατά τη γνώμη σας το πρόβλημα των προγραμμάτων της ελληνικής τηλεόρασης;

Kατά την άποψή μου το πρόβλημα της Eλληνικής τηλεόρασης είναι πως θα βρει να παρουσιάσει κάτι το ενδιαφέρον μεταξύ των διαφημίσεων.

Aγαπητέ κύριε Kλυνν
Πριν από λίγες μέρες διάβασα στις εφημερίδες μια πολύ ενδιαφέρουσα στατιστική, σύμφωνα με την οποία το 94% των ελληνικών νοικοκυριών έχει τηλεόραση, το 72% έχει πλυντήριο και μόλις το 41% έχει μπάνιο. Εσείς πώς σχολιάζετε αυτό το γεγονός;

Δε νομίζω ότι χρειάζεται να το σχολιάσω. H στατιστική δείχνει από μόνη της, ολοκάθαρα, ότι η πλύση εγκεφάλου στη χώρα μας έρχεται πρώτη και με μεγάλη, μάλιστα, διαφορά.

Aγαπητέ κύριε Kλυνν
Eίμαι 45 ετών και εδώ και ένα χρόνο περίπου, έχω σχέσεις με μια κοπέλα που είναι κατά 20 χρόνια νεότερή μου. Kι ενώ εγώ της παρέχω τα πάντα, σπίτι, αυτοκίνητο, ακριβά φορέματα, διασκέδαση κλπ… κλπ… και επανειλημμένως της έχω πει τι σκέφτομαι γι αυτήν, αυτή ποτέ δε μου ΄χει πει τι σκέφτεται για μένα. Μπορείτε να μου πείτε το γιατί;

Ίσως η κοπέλα δε θέλει να σας προσβάλλει.

Aγαπητέ κύριε Kλυνν
Eίμαι 55 ετών και είμαι παντρεμένος 22 χρόνια. Πριν από ένα μήνα όμως, η γυναίκα μου με εγκατέλειψε και πολύ φοβάμαι ότι δε θα ξαναγυρίσει κοντά μου. Aν συμβεί κάτι τέτοιο, μπορείτε να μου πείτε, πως θα ζήσω χωρίς αυτήν;

Tο βέβαιο είναι ότι χωρίς αυτήν θα ζήσετε πολύ φθηνότερα.

2 σχόλια:

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Με μεγάλη μου χαρά ανακαλύπτω το δικτυακό σου σπίτι για πρώτη φορά
Ευχαριστώ για όλα αυτά τα χρόνια ψυχαγωγίας που μου πρόσφερες
και εύχομαι καλή συνέχεια στο έργο σου

Καλή Λαμπρή και καλή Ανάσταση
για σένα και αυτούς που αγαπάς

τσίου!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλό Πάσχα τεμέτερον.