Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Δημοσιο της συμφορας

Ηρθε η μερα σημερα να παω στον οαεδ,ειναι η χαρμοσυνη στιγμη που μου υπογραφουν για το επιδομα μακροχρονιου ανεργου,200 ευρω,κατι ειναι και αυτο απο το τιποτα,τιποτα δεν μενει φυσικα μετα απο λιγες μερες,μονο οι λογαριασμοι ειναι περισσοτεροι απο αυτο το ποσον.

Εφτασα στην Πειραιως,μια βρωμα απο κατρουλιλα εξω απο τα γραφεια που ηταν κλειστα,9-5 ωρες εξυπηρετησης του κοινου,και το κοινο ηταν απο τις 7 απ'εξω και τσακωνοταν ποιος ειναι πρωτος και ποιος δευτερος.


Και εδω"Πρωτα ο πολιτης"σε δραση σκεφτηκα,100 και πλεον ατομα να στοιβαζονται μεσα στην ζεστη εξω απο την κεντρικη πορτα,οι υπαλληλοι εμπαιναν και εβγαιναν.


Αυτο το χαλι γιατι το επιτρεπεται ρωτησα μια που εδινε εντολες απο μεσα.....


Τα παραπονα σας στην κυβερνηση απαντησε,μας αυξησαν τις ωρες εργασιας,μας μειωσαν τους μισθους,κοντευε να εκραγει...και ο πολιτης τι φταιει για αυτο?της απαντησα,απομακρυνθηκε.


Πανικος να μπουν ολοι μαζι,ενω υπαρχει κλιματιζομενος χωρος αναμονης γιατι αφηνουν τον κοσμο εξω?ας τους αφησουν να μπουν οταν ερχονται και μετα ας εξυπηρετουν απο τις εννεα,θα μου πεις εδω δεν μπορουν να λυσουν αλλα και αλλα προβληματα,αυτο θα λυσουν?

Ουρες παντου,υπαλληλοι μετρημενοι στα δακτυλα,βλεπετε οι εργαζομενοι δημοσιοι εχουν και αδεια αλλα οι ανεργοι οχι,ποιος θα εξυπηρετησει τοσους ανθρωπους?

Ολες..κυριες στους οροφους,με γλωσσα μεγαλυτερη απο τα χερια τους,απαντουν λες και ειναι συνδικαλιστες οταν τους αναφερεις οτι το χαρτομανι,οι υπογραφες και οι σφραγιδες δεν βοηθανε στην επιλυση της γραφειοκρατιας.


Αν δεν σας καταργησουν και δεν διαλυσουν το κρατος αυτο που εσεις κανατε ετσι δεν θα αλλαξει τιποτα ειπα στην υπαλληλο που με εξυπηρετουσε.

Τοτε δεν θα εχουμε κρατος μου ειπε....γιατι εχουμε τωρα της απαντησα...ελεγε κατι απο μεσα της οτι θα δειρει καποιον σημερα,σκεφτηκα οτι θα με πανε μεσα και δεν την εδειρα εγω την φωκια.

Να μου φερνετε φωτοτυπια αυτο και αυτο το εγγραφο μου ειπε,να το βγαζετε εσεις της απαντησα,με 200 ευρω θελετε να σας φερνω και φωτοτυπιες,το φωτοτυπικο ειναι εκει,προηγουμενως βγαζατε δεκα δεκα σε καποιον αλλον,αν βαριεστε θα τις βγαζω εγω.

Δεν υπαρχει διαταξη οτι οταν υπαρχει φωτοτυπικο πρεπει να εξυπηρετουν τους πολιτες?
Γιατι κανουν οτι αγνοουν το ελαχιστο που μπορουν να κανουν για να μας εξυπηρετησουν?

Τελικα τελειωσε και αυτο το μαρτυριο του"Πρωτα ο Πολιτης"ενδιαμεσα μια καθαριστρια με ειρωνευοταν ενω μαζευε τα σκουπιδια του οροφου,βλεπετε αν τους θιξεις τους ανικανους εχουν και αυτη την νοοτροπια,μετα σου λενε εμεις ειμαστε εδω να σας βοηθαμε.


Τις τσεπες σας βοηθατε,δεν σας εβαλε κανενας με το ζορι,αν δεν μπορειτε να παραιτηθητε,ρεμαλια.


Αυτα λοιπον,ξερω γινομαι κουραστικος με τις εμπειριες μου στα δημοσια γραφεια,αλλα ρε παιδι μου μια φορα να δω καποιον να δουλευει με ευχαριστηση και οχι αυτο το χαλι που αντιμετωπιζουμε ολοι καθε τοσο.


Με ευχαριστηση δεν δουλευουν οσοι εχουν μειωμενες αποδοχες και αυξημενο ωραριο θα μου πειτε.


Και γιατι να τα πληρωνουμε ολα αυτα εμεις?

Γιωργακη,τα καταφερες,το διαλυσες το κρατος,που ηταν μισοδιαλυμενο.
ΥΓ Η γραμματεας στο γραφειο του πρωην συνδικαλιστη και νυν υπουργου εδειξε δυσφορια με τα παραπονα μου,τι να κανουμε οταν λες σε καποιον ποια ειναι η δουλεια του...την οποια δεν την κανει σωστα τοτε ελληνικο συνηθειο εναι να δυσφορει,δεν παει ο υπουργος να σταθει με τις ωρες εξω απο τον οαεδ να δει την γλυκα?
Οχι δεν παει,διοτι δεν εχει επαφη με την πραγματικοτητα.

Read more: http://harrytsopanos.blogspot.com/2011/08/blog-post_3484.html#ixzz1VTlowVpL

Δεν υπάρχουν σχόλια: