Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Σ’ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ;



«Σε καθημερινή μάχη μετατρέπεται η εργασία για το προσωπικό του Τζανείου, καθώς πλέον τα υλικά όπως οι σύριγγες γίνονται είδος προς εξαφάνιση. Είναι ενδεικτικό σύμφωνα με καταγγελίες εργαζομένων ότι για να βρουν τις απαραίτητες σύριγγες για τους ασθενείς τρέχουν από τμήμα σε τμήμα και από όροφο σε όροφο. Και δεν είναι το μοναδικό νοσοκομείο που αντιμετωπίζει ανάλογα προβλήματα»


Τι θα βγείτε να πείτε στο κόσμο ρε Σαμαροβενιζελικά κατακάθια;  Σε λίγες μέρες τα μισά από τα νοσοκομεία της χώρας θα τεθούν εκτός λειτουργίας! Σε λίγες μέρες, χωρίς φάρμακα, χωρίς χειρουργεία, με τα νοσοκομεία παροπλισμένα, οι άρρωστοι και οι ηλικιωμένοι θα πεθαίνουν σαν τα κοτόπουλα!
Και ρωτά την Τσαπανίδου και την κάθε Τσαπανίδου των γκεμπελοκάναλων, αύριο πάλι θα απευθύνετε στο όποιο εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ την ίδια μουρόχαυλη ερώτηση, «κι αν σας πουν όχι από την ευρωζώνη θα καταγγείλετε το μνημόνιο και θα επιστρέψετε στη δραχμή;» Αυτός είναι ο γκαϊλές σας, γαμώ το χαΐρι μου;


Εδώ πεθαίνει κόσμος ρεεεεε... Αυτοκτονούνε άνθρωποι, παιδιά λιποθυμάνε γιατί υποσιτίζονται, νέοι πέφτουν σε κατάθλιψη, συνταξιούχοι λιμοκτονούν...
Δε ντρέπεστε να ρωτάτε στημένες μαλακίες και να κουβαλάτε νερό στο μύλο των βιαστών του Ελληνικού λαού; Η δουλειά σας και το σκατομεροκάματό σας, δηλαδή, μετράει παραπάνω από την ύπαρξη και την αξιοπρέπεια του ρημαγμένου Έλληνα πολίτη;

Σ’ αυτήν την ερώτησή μου μπορείτε να απαντήσετε;

7 σχόλια:

P. T. είπε...

Γεια σου βρε Χάρρυ Κλυνν, γίγαντα! Με συντροφεύεις από τα νεανικά μου χρόνια, με τον Γκαούτσο Κότσο και λοιπά... Αχ, πού 'ναι εκείνα τα χρόνια; Κου-Κου-ε, δεκαεφτά τοις εκατό!!! Θυμάσαι;;; Δες ένα αρθράκι μου, φίλε: Προεκλογικός διχασμός. Άρθρο του Παναγιώτη Τουμάση στο Πολιτική Σάτιρα: http://politikisatira.blogspot.com/2012/05/blog-post_2005.html

Παναγιώτης Τουμάσης

Ανώνυμος είπε...

Είναι απλό τώρα που τελειώνουν τα υλικά θα τελειώσουν και τους υπαλλήλους κατά τα λεγόμενα και του Μάνου του "δραστικό"

Ανώνυμος είπε...

Πάντα φρέσκος, πάντα επίκαιρος, ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΧΑΡΥ! ΘΗΡΙΑ ΕΝΗΜΕΡΑ

Ανώνυμος είπε...

oλες οι χωρες που μπηκαν στο μνημονειο το πρωτο πραγμα που καταστραφηκε ηταν τα νοσοκομεια της....το ξεραμε το ειχαμε δει....καποιοι μας εφεραν και μας σ αυτη την κατασταση....

Ανώνυμος είπε...

Ρε κλειδώστε του γέρους και όσους είναι πάνω απο 55 ετών στα σπίτια να μην πάνε να ψηφίσουν στις εκλογές(Απο 55 ετών και πάνω εκλεγήκαν Πα-ΣΟΚ και Ν.Δ.)...
Σπάστε τους τα πόδια στην χειρότερη να μην μπορούν να περπατήσουν...
Θα μας πάρουν στο λαιμό τους..
Έλεος πια με το ΠΑΣΟΚ την Ν.Δ., την Ντόρα και τον Κουβέλη!

Ανώνυμος είπε...

Για όσους ψηφίζαν ΠΑΣΟΚ - Ν.Δ. και κυρίως τους μεγάλους σε ηλικία...
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8G1bwt3czkg
Αφιερωμένο...

Delta είπε...

ρε φιλε ειμαι 56 ετων αλλα ΔΕΝ ειμαι σκατο-κοματοσκυλο-πασοκο-ΝΔ αλητης. υπαρχουν και 20αρηδες που γλειφουν κωλους για 500 ευρω. εγω με κινδυνο της προσωπικης μου ακεραιοτητος αγνιζομαι οπως μπορω για την Ελλαδα μας.
δες το μπλογκ μου>
http://kopais.blogspot.com/