Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

ΟΥΣΤ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΟΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ... Δεν του έδιναν φορολογική ενημερότητα για χρέος ενός λεπτού!

ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ  Γ@&%#!@*^$  ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΑΣ...

Απίστευτο και όμως ελληνικό. Η εφορία αρνήθηκε να εκδώσει φορολογική ενημερότητα για χρέος…ενός λεπτού!
Είτε μπροστά στην απειλή λήψης έκτακτων μέτρων οι φοροεισπρακτικοί μηχανισμοί στη χώρα δουλεύουν με τις μηχανές στο φούλ είτε η γραφειοκρατική παράνοια επανέρχεται στο προσκήνιο το γεγονός επιβεβαιώνει την σουρεαλιστική πραγματικότητα στον κρατικό μηχανισμό.
Ο λόγος για έναν συνταξιούχο υπάλληλο ο οποίος θέλησε να μεταβιβάσει ένα κτήμα και ζήτησε μέσω του συμβολαιογράφου του φορολογική ενημερότητα. «Ο συμβολαιογράφος μου τηλεφώνησε πως δεν μπορεί να πάρει φορολογική ενημερότητα καθώς έχω χρέη στο Δημόσιο.
Επειδή πλήρωνα πάντα τους φόρους μου. Αποφάσισα να πάω να δω τί συμβαίνει», αναφέρει ο ίδιος ο «οφειλέτης»  στο protothema.gr και συνεχίζει «Μου είπαν πως από λάθος του συστήματος από το χαράτσι που είχα πληρώσει εμφανιζόταν πως χρωστάω ένα λεπτό. Αναγκάστηκα λοιπόν να βγάλω διπλότυπο είσπραξης και να πληρώσω το ένα λεπτό για να μπορέσω να πάρω τη φορολογική ενημερότητα».
Για του λόγου το αληθές δείτε το διπλότυπο είσπραξης που εξέδωσε η εφορία για το αστρονομικό ποσό του ενός λεπτού…
http://bit.ly/PenFaE


 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς οι καταγγελίες μου (2004) δεν βρήκαν απάντηση!! Zητώ το αυτονόητο:
Πρέπει να αποκαλυφθούν οι Εφιάλτες !!!