Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

Στην Εφημερίδα των Συντακτών “Βόμβα” Μαρτίνη για off shore πεθαμένου πολιτικού δυό μερες πριν την Εξεταστική !

Untitled-1Μιλώντας στην 


«Εφημερίδα των Συντακτών» ο προφυλακισμένος πρώην πρόεδρος των δύο νοσοκομειακών ιδρυμάτων, κατονομάζει υπουργούς των προηγούμενων κυβερνήσεων με κύριους «υποκινητές» τους «γαλάζιους» Άδωνη Γεωργιάδη και Μάκη Βορίδη,”για να αρπάξει το “Ντυνάν” ο Σάλλας” όπως λέει χαρακτηριστικά η εφημερίδα ενώ δεν αφήνει «εκτός κάδρου» και τις μεθοδεύσεις που έγιναν παλαιότερα επί ΠΑΣΟΚ, με τον Ανδρέα Λοβέρδο να παίζει σημαντικό ρόλο στις πελατειακές πρακτικές που αναπτύχθηκαν εντός της Διοίκησης του «Ερ. Ντυνάν».
Αφού σχολιάζει τα όσα έχουν ειπωθεί σχετικά με τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό, ο οποίος έχει κατηγορηθεί από τη Διεθνή Ομοσπονδία του Ερυθρού Σταυρού, ο πρώην πρόεδρος του «Ερρίκος Ντυνάν» έκανε λόγο για παλαιότερη τροπολογία Βορίδη, η οποία «κάλυψε µε επιπλέον ασυλία όχι µόνο για τυχόν σφάλµατα ή παρατυπίες προηγούµενων αιρετών διοικήσεων αλλά σκανδαλωδώς και για πράξεις και παραλείψεις και επί των ηµερών τους».
Ακόμα, ανέφερε πως «το µισό διοικητικό συµβούλιο στον Ερυθρό ήταν άνθρωποι του υπουργείου επί κυβέρνησης Σαµαρά. Τέσσερα µέλη είχε ο Ερυθρός Σταυρός, τρία µέλη ο υπουργός», ενώ σε άλλο σημείο σχολίασε πως «μόνο ο Κώστας Καραµανλής και ο Αλέξης Τσίπρας δεν µου ζήτησαν ποτέ τίποτα».
-Σας κατηγορούν ότι τόσα χρόνια είχατε διατηρήσει ένα απαρχαιωµένο καταστατικό και συνεχώς εκλεγόσασταν πρόεδρος
Το 2013 µια παρεούλα κάποιων διπλωµατών, παραγόντων της Ν.∆. και του εφοπλισµού, έλεγε ότι δεν είχα φτιάξει καινούργιο καταστατικό. Ουδέν ψευδέστερο, γιατί το 2013 ήταν έτοιµο το καταστατικό, το οποίο επεξεργάστηκε το γραφείο του νοµικού Απόστολου Γεωργιάδη. Εγινε τηλεδιάσκεψη µε το εξωτερικό και τότε µε φώναξε ο φίλος µου, ο Αδωνις Γεωργιάδης, και µου λέει: «Ανδρέα, δεν σε θέλουν οι δεξιοί». «Ασε τις βλακείες», του λέω. «Θέλει να βάλει κι ο Σαµαράς τους δικούς του», µου απαντά ο Αδωνις. Ο Σαµαράς εξαφανίστηκε από ένα σηµείο και µετά, ενώ µου είχε στείλει τον Κ. Μπούρα λέγοντάς µου: «Ανδρέα µου, σου στέλνω τον άνθρωπό µου». Εκτοτε δεν τον ξαναείδα τον Σαµαρά. Μου έλεγαν να ρίξω το συµβούλιο για να µπουν οι δικοί τους. Τον Γενάρη εκείνης της χρονιάς εξελέγην µε 70% στη γενική συνέλευση και τον Σεπτέµβρη, αηδιασµένος από τους εκπρο- σώπους τής τότε κυβέρνησης, που µου έκαναν και τον φίλο, παραιτήθηκα από πρόεδρος του Ερυθρού Σταυρού.
-∆ηλαδή συνταχθήκατε µε τη «γραµµή»;
∆εν συντάχθηκα. Υπάρχει και ανάρτηση του Αδώνιδος ως υπουργού που µε ευχαριστεί για τις παραιτήσεις. Μπαίνουν οι δικοί του, αρχίζουν να τρώγονται µεταξύ τους και αντί για 3 µήνες που µπήκαν, έχουν περάσει τώρα 5 χρόνια και είναι διορισµένοι.
-Σε ποιους αναφέρεστε συγκεκριµένα;
Από τον Γενάρη του 2013 µέχρι σήµερα είναι δοτές οι διοικήσεις. Ανάλογα πώς ήθελε ο Αδωνις ή οποιοσδήποτε άλλος υπαγόρευε. Ενδεχοµένως και ένας γνωστός βιοµήχανος φαρµάκων. Αυτόν τον επισκέφθηκα καθότι υπήρχαν πολύ αρνητικά δηµοσιεύµατα από συγκεκριµένη ιστοσελίδα και καθώς εγώ είχα άριστες σχέσεις µε τον πατέρα του -συνεργαζόµασταν χρόνια µε το «Ντυνάν» – πήγα και τον βρήκα. Και του λέω «γιατί µε βρίζεις;». «∆εν είναι τίποτα προσωπικό. ∆εν έχω τίποτα µε σένα, ρε Ανδρέα, απλά µε βολεύει να είναι πρόεδρος κάποιος άλλος», µου απάντησε.
Μέχρι τώρα όσα αναφέρετε έχουν µόνο ηθική διάσταση. ∆εν αντιλαµβάνοµαι οποιοδήποτε σκέλος που να αφορά ποινικές ευθύνες πρώην υπουργών που σήµερα κατηγορείτε.
Τον Σεπτέµβριο του 2014 το «Ντυνάν» βγήκε σε πλειστηριασµό, για να περάσει στη συνέχεια στην Ηµιθέα Α.Ε (όμιλος Πειραιώς). Οι τότε διοικήσεις του «Ντυνάν» αµέλησαν να υποβάλουν ισολογισµό για το 2013. Το αποτέλεσµα ήταν να µην ενηµερωθεί το ∆ηµόσιο για οφειλόµενους φόρους 4,5 εκατοµµυρίων ευρώ. Πέντε µέρες πριν από τον πλειστηριασµό, ο Βορίδης πέρασε µια τροπολογία η οποία κάλυψε µε επιπλέον ασυλία όχι µόνο για τυχόν σφάλµατα ή παρατυπίες προηγούµενων αιρετών διοικήσεων αλλά σκανδαλωδώς και για πράξεις και παραλείψεις και επί των ηµερών τους. Μέχρι σήµερα οφείλονται 9 εκατοµµύρια ευρώ (µαζί µε τα πρόστιµα) από φόρους. Το ακόµα χειρότερο είναι πως ενώ εγώ παραιτήθηκα τότε, µόλις προχθές ήρθε από την Εφορία πρόστιµο και κατάσχεση γιατί είµαι – λένε – ισόβιος πρόεδρος του «Ντυνάν».
Εναντίον σας εκκρεµούν δύο πολύ σοβαρές κατηγορίες για κακουργήµατα. Η µία αφορά την υπόθεση της µίζας 3,2 εκατοµµυρίων µάρκων και η άλλη το θέµα των εκπτώσεων στο νοσοκοµείο. Τι απαντάτε;
Η πρώτη υπόθεση που αφορά το µείζον θέµα, αν έκλεψα ή δεν έκλεψα, ακόµα είναι ανοιχτή και δεν έχει καταθέσει ο κυριότερος µάρτυρας. Οµως προφυλακίστηκα για τα «τζάµπα» νοσήλια. Εχω καταγγείλει στην ηγεσία της ∆ικαιοσύνης και στο υπουργείο τον ακέραιο εντός εισαγωγικών ανακριτή Τσιρώνη. Αυτός έκλεισε γρήγορα γρήγορα την υπόθεση και έστειλε τον φάκελο στο Συµβούλιο Εφετών. Και ο… µη ακέραιος κύριος Πεπόνης τον γύρισε πίσω για περαιτέρω ανάκριση. Πώς αυτό συνάδει µε προφυλάκιση;
Τώρα κατηγορείτε αυτόν που σας διώκει. Είναι µια πάγια τακτική.
Τον καταγγέλλω για συγκεκριµένο λόγο. ∆εν εξετάζω την ουσία. Ψηφίστηκε νόµος και όποιος έχει αναπηρία πάνω από 67% δεν µπαίνει στη φυλακή. Εµένα η αναπηρία µου είναι 75%, διαπιστωµένη από το ΚΕΠΑ. Πριν από λίγες µέρες γύρισα από τη µονάδα εντατικής θεραπείας του Τζανείου. Και δεν µε βγάζουν. Ο νόµος δεν εφαρµόζεται µόνο σε µένα. Με κρατάνε µέσα για να µην ακουστούν όλα αυτά.
-Επί της ουσίας των αδικηµάτων δεν απαντάτε.
Θα τα ακούσετε στη Βουλή. Το µισό διοικητικό συµβούλιο στον Ερυθρό ήταν άνθρωποι του υπουργείου επί κυβέρνησης Σαµαρά. Τέσσερα µέλη είχε ο Ερυθρός Σταυρός, τρία µέλη ο υπουργός. Θεώρησαν ότι είµαι χούφταλο, πράγµατι µπορεί να πεθάνω ανά πάσα στιγµή, αλλά µερικοί δεν µε ξέρουν και νοµίζουν ότι στη φυλακή θα µε φιµώσουν. Μπορούσα να είχα βγει από την πρώτη βδοµάδα και ένας δικηγόρος µού είπε «πες σε ποιον ανήκε αυτή η off shore», δεδοµένου ότι δεν είναι δική µου, «και βγαίνεις αµέσως». Του λέω «πού θες να ξέρω εγώ;». Οτι αυτή η off shore διακίνησε δικά µου χρήµατα είναι δεδοµένο, αλλά εγώ δεν έχω ιδέα ποιανού είναι. Κάποιοι µου έλεγαν τότε «έλα, µωρέ, πες το όνοµα ενός πεθαµένου».
-Τι έγινε µε τα νοσήλια;
Θα τα πω αναλυτικά στην επιτροπή, θέλω να τους έχω µπροστά µου, να τους βλέπω όλους στα µάτια. Τα 50 άτοµα που γράφονται είναι ελάχιστος αριθµός, θα ακουστούν πολύ περισσότερα, όπως και για τους διορισµούς που γίνονταν και τι µου ζητούσαν. Μέχρι που να φύγει ο Λοβέρδος, από τους αρχιτέκτονες της άλωσης του «Ντυνάν», το διοικητικό συµβούλιο από το 2006 και µετά συνδιοικούνταν µε το ∆ηµόσιο. Και αντιπρόεδρος ήταν πάντα εκπρόσωπος του υπουργού, µε αποκλειστικές αρµοδιότητες για όλα τα οικονοµικά. Η συνευθύνη ήταν για όλα τα µέλη του συµβουλίου.
-Θα πείτε τα ονόµατα στη Βουλή;
Ναι, είναι άνθρωποι των ΜΜΕ, επιχειρηµατίες, πολιτικοί, πάρτε τον κατάλογο των δικαστών για τα ρουσφέτια του Αθανασίου κτλ. Εκτός από αυτά τα 50 ονόµατα, είναι περίπου 17.000 αυτοί που είχαν εκπτώσεις. Οι περισσότεροι ήταν από την κοινωνική υπηρεσία, µη δηµιουργούµε εντυπώσεις.
-∆εν έχετε τεράστια ευθύνη για όλο αυτό που περιγράφετε ενώ εσείς ήσασταν πρόεδρος;
Υπάρχει ευθύνη για το διοικητικό συµβούλιο, που ήταν ενήµερο. Ηµασταν κοινωφελές ίδρυµα και έπρεπε να κάνουµε εκπτώσεις και καλά κάναµε σε χιλιάδες περιπτώσεις φτωχών. Οµως κάποιους άλλους όχι απλά δεν έπρεπε να τους αφήσουµε, αλλά έπρεπε να τους κυνηγήσουµε. Οταν έρχεται ένας πρωθυπουργός ή κάποιος µεγάλος και σου λέει «ευχαριστώ, Ανδρέα µου, φεύγω, γεια σου», παίρνεις κανονικά ένα πολυβόλο και τον κυνηγάς να πληρώσει.
-Ναι, αλλά δεν έγινε.
∆εν έγινε. Θα το θεωρήσω άδικο για µένα εάν δεν εξεταστούµε κατ’ αντιπαράσταση µε όλους τους υπουργούς που αναφέρω επώνυµα. Θέλω να µε βλέπουν, όπως και οι αρχηγοί των κοµµάτων τους. Εγώ δεν ζήτησα ποτέ τίποτα από κανέναν. Ολοι αυτοί µε εκλιπαρούσαν για χάρες. Κεντρικό ρόλο στα θέµατα του Ερυθρού έπαιζε διαρκώς το υπουργείο Ανάπτυξης επί Χατζηδάκη µε διαταγές Αντ. Σαµαρά-Κων. Μητσοτάκη. Μπορώ να αποδείξω πως εκτελεστικός βραχίονας και άµεσος συνοµιλητής των ενδιαφεροµένων για το «Ντυνάν» ήταν ο Νότης Μηταράκης. Ο ίδιος αλληλογραφούσε µε την οµάδα του µάνατζµεντ διότι ήταν πολύ φίλος και συµφοιτητής ενός στελέχους µας. Ο αρµόδιος υπουργός Υγείας, Ανδρέας Λυκουρέντζος, δεν δέχθηκε ποτέ να µε δει.
-Γιατί θέλετε απέναντί σας τους πολιτικούς αρχηγούς;
Θέλω να πουν όλοι αν µε ξέρουν προσωπικά. Τους ξέρω όλους τους πολιτικούς. Μόνο ο Κώστας Καραµανλής και ο Αλέξης Τσίπρας δεν µου ζήτησαν ποτέ τίποτα.
-Πολιτικά ανήκετε στη Ν.∆.;
Ε, όχι, µε διέγραψαν γιατί συνεργάστηκα µε τον Γεννηµατά. ∆εν ψήφισα κανένα κόµµα δύο φορές συνεχόµενα παρά µόνο αν ήταν Καραµανλής επικεφαλής της Ν.∆. Με την Ντόρα Μπακογιάννη, τον Προκόπη Παυλόπουλο, τον Αδωνι και πολλά στελέχη της ∆εξιάς είχα από στενές έως αδερφικές σχέσεις. Ο Κυριάκος είναι πολύ µικρότερός µου αλλά µε ξέρει καλά. Ενα θα σας πω: Τα µέλη των εκπροσώπων του Ερυθρού Σταυρού άλλαζαν όλα κατά καιρούς, ένα µέλος δεν άλλαξε ποτέ. Ποτέ! Η κυρία Σάκη Κυπραίου (σ.σ.: εξ απορρήτων γραµµατέας του επίτιµου προέδρου της Νέας ∆ηµοκρατίας Κωνσταντίνου Μητσοτάκη).
-Αφού δεν είχατε στενές σχέσεις µε τον Κυριάκο Μητσοτάκη, γιατί ζητάτε να έρθει απέναντί σας;
Γιατί ερχόταν ως µελλοντικός διάδοχος να κοιτάει στον τοµέα της Υγείας, τι γίνεται στο νοσοκοµείο κ.λπ. Και βεβαίως είχαµε αποκτήσει µια οικειότητα. Κυριάκο τον έλεγα εγώ, πρόεδρο µε έλεγε αυτός. Αυτά µέχρι που µπήκα φυλακή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: