Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

ΤΟ ΔΗΛΩΝΩ ΑΠΕΡΙΦΡΑΣΤΑ, ΕΙΜΑΙ FΑN ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΧΑΤΖΗ…





Κύριε Τάκη Χατζή, επειδή έχετε μάλλον κομματάκι μπερδευτεί να σας διευκολύνω, αν μου το επιτρέπετε. Ως προς τους κατασκευαστές του βλακωδώς μονταρισμένου βίντεο της Ν. Δ. οι άνθρωποι κύριε Τάκη μου, είναι ηλίθιοι με περικεφαλαία!
Ως δε προς τον πρωθυπουργό, αν δεν πληροφορήθηκε το περιεχόμενό του, φαίνεται ότι τον έχουν γραμμένο κανονικά!
Αν το πληροφορήθηκε, όμως, και δεν αντέδρασε δύο τινά μάλλον ισχύουν κύριε Τάκη μου, ή δεν ξέρει τι του γίνεται ή αποδεδειγμένα πλέον είναι καραφασισταριό του κερατά!
Και δυο κουβεντούλες κύριε Τάκη μου, για το ταξίδι του Τσίπρα στην Αμερική και την ομιλία του στο Ινστιτούτο BROOΚINGS που τον καλέσανε, αν είναι δυνατόν, να μιλήσει…
Εγώ μαζί σου είμαι κύριε Τάκη μου, είναι δυνατόν αριστεροί έστω ημιτρομοκράτες, όπως αποκαλεί τον ΣΥΡΙΖΑ και ο αξιόπιστος κ. Δένδιας, να καλούνται να μιλήσουν σε οικονομικά φόρουμ και μάλιστα στην Αμερική; Φωτιά θα ρίξει ο Θεός να μας κάψει…
Οι  αριστεροί πρέπει μόνο να καταγγέλλουν και να αποφεύγουν να συγχρωτίζονται με τους καπιταλιστές… Λαμπρό παράδειγμα το ΚΚΕ που μπορεί να χαροπαλεύει στο 4% αλλά κρατάει ψηλά τη σημαία του σοσιαλιστικού απομονωτισμού!
Και το κυριότερο Τάκη μου, ποιος του έδωσε το δικαίωμα στον κύριο Τσίπρα και να ανοίγει διάλογο με Ευρωπαίους και Αμερικανούς αξιωματούχους; Αυτό είναι προνόμιο μόνο των κομμάτων του εθνικόφρονος τόξου…
Είμαι περήφανος για σένα κυριε Τάκη μου, έχω όμως κι ένα παράπονο, που επιτρέπεις στην κυρία Καλογεροπούλου να προπαγανδίζει υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ και των ημιτρομοκρατών που τον απαρτίζουν… Παρακολουθώντας τη σημερινή εκπομπή νόμισα ότι κάποια στιγμή θα την χαστούκιζες, αλλά δεν το έπραξες… και με απογοήτευσες…
Ψηλά τη σημαία του νεοφιλελευθερισμού κύριε Τάκη μου και μη ξεχνάς ότι είμαστε μαζί σου… ΟΡΜΑ ΚΥΡΙΕ ΤΑΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΞΕΠΑΤΩΣΕ ΤΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ… ΜΗΝ ΚΟΛΩΝΕΙΣ, ΕΧΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ  ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΣΟΥ…

1 σχόλιο:

Der Grieche είπε...

Χάρρυ...........

Το γέλιο της Πάτρας........!
Εχει κάνει κατά καιρούς "τρομερές" παρεμβάσεις......! Για γέλια..!