Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ Ο ΚΩΣΤΑΣ Ο ΧΑΡΔΑΒΕΛΑΣ…





Αφού λέει διάφορες χιλιοειπωμένες ανοησιούλες (http://goo.gl/fdDDY)
περί γλυτωμού από την κόλαση της δραχμής, και που δε γίναμε τελικά Αργεντινή, όπως ονειρευόταν ο σύντροφος Αλέξης, και που αφήσαμε πίσω τις θανάσιμες παγίδες του 2012 και δεν τις παίρνουμε μαζί μας το 2013, και άλλα της πλάκας, το φιλαράκι μου ο Κωστής ο Χαρδαβέλας δένει τη σούπα με την ηρωική προτροπή «πάμε λοιπόν γερά και δυνατά για τη νέα Ελλάδα του 2013!!!»
Που πάμε ρε Κωστάκη, με 1.500.000 άνεργους  και το 40% των Ελλήνων κάτω από τα όρια της φτώχειας; Άσε που οι 4000-5000 (τόσοι περίπου θα είναι μέχρι να τελειώσει το 2013)  αυτόχειρες εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να έρθουν μαζί μας στο δρόμο που χάραξε η Μέρκελ…
Πάντως, η αισιοδοξία και σιγουριά σου Κωστή μου, είναι άξιες θαυμασμού!
«Εδώ θα είμαστε και στις 31 Δεκέμβρη του 2013 για να τα ξαναπούμε»
Είσαι σίγουρος ότι θα ήμαστε και στις 31 Δεκέμβρη 2013 εδώ; Ξέρω κι εγώ ρε Κωστάκη… Κι ο ΓΑΠ σίγουρος ήτανε και ο Παπακωνσταντίνου και ο Στουρνάρας που έλεγε για τις αρχές του2012 και το ΔΝΤ που έλεγε για 2011 και ύστερα για το 2013 και τώρα για το 2015…
Μακάρι Κωστάκη μου, να είμαστε εδώ και του χρόνου τέτοια μέρα και μακάρι να πάνε τα πράγματα όπως λες… αλλά δεν είσαι καφετζού Κωστάκη μου, δημοσιογράφος είσαι, έτσι δεν είναι;
Εκτός και αν στην προκειμένη περίπτωση προτιμάς το ρόλο της καφετζούς… Καλή Χρονιά, Κωστάκη μου, όσο γίνεται…

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Το γνωστό παπαγαλάκι του ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ σε νέες περιπέτειες.... Αφού καθόμαστε και τον διαβάζουμε και δεν τον αντιμετωπίζουμε ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ..... Καλή Χρονιά και ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ στους Συν - Έλληνες.