Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

ΤΙ ΨΗΦΙΣΕ Ο ΝΙΚΟΣ;




Εν τω μεταξύ στον χθεσινό «ΕΝΙΚΟ» ο Νίκος Χατζηνικολάου μας αποκάλυψε ότι δεν ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ, λες και δεν το υποπτευθήκαμε…
Με συγχωρείτε κιόλας, όπως έλεγε η αείμνηστη Βασιλειάδου, αλλά τι ψηφίσατε κύριε Χατζηνικολάου τη ΝΔ του Σαμαρά, το ΠΑΣΟΚ του Βενιζέλου, το άλλο ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ ή το ΠΟΤΑΜΙ του Μπόμπο Σταυράκη; Παρακάτω δεν προχωράω…
Επί τη ευκαιρία… Έγραψες και μια «κατινιάρικη» κακοήθεια για μένα στο διαδίκτυο ότι τάχα σου ζήτησα 10.000 ευρώ προκειμένου να συνεργαστούμε, εσύ φυσικά αρνήθηκες κι εγώ σε αντίποινα άσκησα σκληρή και άδικη κριτική προς το πρόσωπό σου! Τόσο φτηνιάρη λοιπόν με θεωρείς Νικολάκη; Μήπως, Νικολάκη, μας τα λες ανάποδα; Εγώ ήμουν διατεθειμένος να αγοράσω ραδιοφωνική ώρα από τον Real FΜ για να παρουσιάσω ένα ραδιοφωνικό πρόγραμμα 60 λεπτών, δεδομένου ότι είχα εξασφαλίσει «δυνατό» σπόνσορα που θα με κάλυπτε οικονομικά. Η πρόταση έγινε στον κ. Χρήστο Μπάρλα. Βλέπεις  εσύ, μεγαλοεκδότης γαρ, δε μου έκανες την τιμή της απευθείας συνομιλίας! Ο κ. Μπάρλας είπε ότι θα μεταφέρει την πρότασή μου σ’ εσένα και θα μου απαντήσει… Πέρασαν μήνες …. Κι ακόμα περιμένω απάντηση.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Γιαυτό τον αποθέωνες Χάρυ στο πρόσφατο παρελθόν; Για να σου κάνει την χάρη; Και τώρα που δεν έκατσε φάση τον βρίζεις; Κρίμα σε είχαμε για καλύτερο.
Βασίλης από Κόρινθο