Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

ΦΤΥΣΙΜΟ ΚΑΙ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ


Πόσα κλέψατε ρε αληταράδες και ζητάτε από τον ταλαίπωρο να πληρώσει τα δικά σας κλεψιμαίικα; ΠΟΣΑ ΚΛΕΨΑΤΕ ΡΕ ΚΛΕΦΤΕΣ; ΠΟΣΑ ΚΛΕΨΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ…

Μην τους αποδοκιμάζετε, μην τους γιουχάρετε, μην τους πετάτε γιαούρτια… ΠΛΑΚΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΡΑΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΛΕΨΑΝ…

Όσοι κατάλαβαν , κατάλαβαν και όσοι επιμένουν να βρίσκουν τη δικαιολογία ακόμα κι εκεί που δεν υπάρχει, δικαίωμά τους… Ας παύσουν ορισμένοι να ρωτάνε τι κάνω εγώ και ας ρωτήσουν τον εαυτό τους τι είναι αυτό που κάνει…

Τα καμουφλαρισμένα πασοκόσκυλα ας παύσουν να παριστάνουν τις μυξοπαρθένες, τους πολιτισμένους και τους νομιμόφρονες, δίνοντας στην ουσία τράτο στους κλέφτες και στους προδότες της πατρίδας…

ΟΥΤΕ ΦΤΥΣΙΜΟ, ΟΥΤΕ ΚΡΑΞΙΜΟ ΣΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΕΙΟΔΟΤΕΣ… ΠΑΡΤΕ ΤΟΥΣ ΣΒΑΡΝΑ ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΕΙΤΕ… ΠΛΑΚΩΣΤΕ ΤΟΥΣ… ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙΣΤΕ ΤΟΥΣ… ΟΙ ΒΙΑΣΤΕΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΒΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ…

3 σχόλια:

Μαίρη (Ginger) είπε...

Ποσο δικιο εχεις μόνο που δεν υπαρχει ενα πνευμα να συντονισει ολο αυτον τον κοσμο που τους μισει θανασιμα. Σαν βδελες βρωμερες εχουν καθισει στο σβερκο μας κι οσο δεν τις αποτιναζουμε το αιμα μας θα πινουν. ΩΣ ΠΟΤΕ πια?

tassos είπε...

Φίλε Χάρη, η οργή περισσεύει κι όσο αργεί να εκτονωθεί τόσο πιο βίαιη θα είναι η εκτονώση, κι όποιον πάρει ο χάρος. Σε αυτή τη χώρα που από το 1985 περίπου έχουμε κοινοβουλευτική δικτατορία (ναι ξεπεράσαμε κατά 20 χρόνια την γνωστή επταετία)έχουμε υποστεί γάγγραινα. Ο αναπόφευκτος ακρωτηριασμός θα συμπεριλάβει και δημόσια αλλά και ιδιωτικά παράσιτα που τρέφουν τόσα χρόνια. Αλλιώς γιατρειά δεν έχει, αλλά χρειαζόμαστε καλό χειρούργο και όχι τους εκδοροσφαγείς που μας παρουσιάζουν για γιατρούς. Σίγουρα από κάπου θα κάνουμε την αρχή, αργά ή γρήγορα. Ζητείται επειγόντως ο κατάλληλος χειρούργος κι όχι "μασέρ"...

Ανώνυμος είπε...

Βιντεο: ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΘΗΝΩΝ,ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΙΩΠΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΚΟΝΕΣ,ΑΛΛΑ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ...ΤΥΧΑΙΟ;;;;
0.54 ΄ ΕΛΑ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ Η ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ (κοιτάχτε αρχεία μου από τηλεόραση, σπίτι μου από αστυνομικούς, από σχολεία κλπ, πόσοι μου λένε ότι μου ρίχνουνε ραδιενέργεια, καυσαέρια, κοκ.)
0.49΄ ΦΟΒΑΤΑΙ Κ Η ΤΟΝΙΑ (το ονομά μου είναι αυτό)
0.07΄ ΤΗΣ ΒΑΖΕΙ ΣΥΣΤΗΜΑ Η ΤΟΥΛΑ (κοιτάχτε αρχεία όπως στη ταινία καυσαερίων τα συστήματα κ τα φωταέρια από χώρους που έχω καταγράψει τέτοια ακούσματα)
0.26 ‘ ΠΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟ (τους χτυπάνε όπως κ άλλα βίντεο έχω στις ταινίες μου από βασανισμούς, να μην μιλήσουν για το Γρηγορόπουλο)

Β΄ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ:
0.11΄ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟ ΘΕΛΟΥΝΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝΕ

Απαντώ για την εντύπωση που σας κάνει όπως λέει ο τίτλος στο βίντεο. Η πέτρα του σκανδάλου είμαι εγώ, για τα βασανιστήριά μου συμβαίνουν τα φαινόμενα στις διαδηλώσεις. Ήδη διαθέτω αρχεία στις ταινίες μου από άλλη διαδήλωση στο ΑΤ Καλλιθέας, που φωνάζουν κανονικά κ το επίθετό μου, ότι το ΠΑΣΟΚ ΠΛΗΡΩΝΕΙ όλο τον κόσμο για να με βασανίζουν. Όσο για τους εισαγγελείς, έχουν πιαστεί όλοι από τη κυβέρνηση. Αφού σε κάθε καταγγελία μου για όλα όσα βλέπετε να μου κάνουν μου απαντάνε εγγράφως ότι είμαι τρελή κ βάζουν υποθέσεις στο αρχείο. Καταδικαστική απόφαση που ήδη έχω για ένα άτομο κ δείχνω στην ταινία μου δεν εκτελείται. Απλώς για τους τύπους τον καταδικάσανε σε ποινή φυλάκισης, αλλά τον αφήνουν ώστε να παίζει παιχνίδι βιασμού μου μαζί με την αστυνομία έξω από την πόρτα του σπιτιού μου. Αυτοί είναι οι λόγοι παιδιά που σκοτώνονται οι άνθρωποι. Κ αυτοί είναι οι λόγοι για τους θανάτους Γρηγορόπουλου, Ευαγγελινέλη, Χαραλαμπίας, Καστρή τουλάχιχτον γι αυτούς που έχω στοιχεία. Αλλά όπως βλέπω κ άλλοι υπάρχουν για τους οποίους δεν έχω ντοκουμέντα ακριβή. Αν προσέξετε στα λεπτά που έχω αναφέρει στα πιο πάνω βίντεο, έχω πιάσει κ το όνομα του Γρηγορόπουλου. Προσπαθείστε να βρείτε τα λεπτά κ θα δείτε ότι έχω δίκιο. Ακόμα περισσότερο θα αντιληφθείτε το δίκιο μου αν μελετήσετε τις ταινίες μου που είναι προσωπική μου δουλειά των βασανιστηρίων μου τέτοιων ώστε να μου αφαιρούν κ το οξυγόνο μου με χημικά μέσα στο διαμέρισμά μου.
----
Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΟΔΗΓΕΙ Κ ΣΕ ΒΑΣΑΝΙΣΜΟΥΣ Κ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΜΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΑΥΤΩΝ ΚΌΣΜΟΥ ΠΟΥ ΑΜΟΙΒΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΟΣΕΙΣ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ. ΒΛ. K AKOY ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥΔΟΥΛΕΙΑ:


Συμπληρωματικά των ταινιών για γρηγορόπουλο: http://www.youtube.com/watch?v=jVDy_C2qC5U ΑΣΤ ΧΕΙΛΗ-ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟ 20-9-06
http://www.youtube.com/watch?v=xwcbfZ5NJog ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ 2-12-06 (Ν)
http://www.youtube.com/watch?v=qxrdKdrtIng ΑΛΕΞΗΣ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΡΚΟΝΕΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Κ ΚΡΑΤΟΣ (Ν)
Ή ΒΛ.ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ: http://sino-mosies.blogspot.com/

ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Κ ΑΕΡΙΩΝ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: http://www.youtube.com/watch?v=6pTI3bI-X24
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΣΠΝΕΥΟΥΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΗ ΑΕΡΙΑ ΚΑΤ ΕΝΤΟΛΗ ΠΑΣΟΚ Κ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΤΗΣ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ,ΥΓΡΑΕΡΙΩΝ ΚΛΠ –ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ- ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ, ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΟΥΝ,ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ (09:`14΄ λεπτά έχει τη συμμετοχή της τηλεόρασης στον ψυχολογικό βιασμό μου καθώς κ στο τέλος της ταινίας 14:56’ )
Επίσης για βιασμό μου από εκπομπές τηλεόρασης ώστε να μην μπορώ να ανοίξω τηλεόραση βλ. κ ταινία: http://www.greektube.org/content/view/160723/2/ 2ο μέρος: ΒΙΑ ΟΛΟΣ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧ ΣΤΑ ΜΑΡΤΥΡΙΑ


http://www.youtube.com/watch?v=Tve8IC0xD0U ΟΛΟΙ ΘΑ ΒΡΙΖΟΥΝ ΛΕΝΕ ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ Κ ΘΑ ΑΜΟΙΒΟΝΤΑΙ: (N)

http://www.youtube.com/watch?v=EPuSAoxRm0w -ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΚΑΣΤΡΗ Κ ΑΣΤ ΒΙΑ-ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΚΑΣΤΡΗ Κ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΒΙΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ -ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΖΩΗ