Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟΣ ΞΑΝΑ ΣΤΟ FACEBOOK





Οι γερμανοτσολιαδορουφιάνοι   της συγκυβέρνησης των Τσολάκογλου ενοχλήθηκαν από την ανάρτηση που επιβράβευσαν με τα like τους 2.000 και πλέον φίλοι μου και βομβάρδισαν το fb ζητώντας να κατεβεί η φωτογραφία. Τελικά η φωτογραφία κατέβηκε και μου ανακοινώθηκε ότι είμαι προσωρινά μπλοκαρισμένος. Παρακαλώ τους φίλους μου στο κατέβασαν την ανάρτησή μου αυτή, να την κυκλοφορήσουν όπου μπορούν… ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΑ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ…

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΓΑΜΗΣΕ ΤΟΥΣ ΧΑΡΡΥ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Γαμώ τη δημοκρατία σας Αντωνάκη, Γιωργάκη, Βαγγελάκη, Φωτάκη, Θοδωράκη, Αλεξάκη και λοιποί μαλάκες κυβερνώντες!
Γαμώ τη φάρα που σας έφερε στην Ελλάδα σκατοσιωνιστές του κερατά.

Ανώνυμος είπε...

Τι είναι αυτό που κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια;
3 ανίκανοι με κούφιο κεφάλι και γλώσσα μόνο για να γλύφει.

tromaktikotero είπε...

Σιγά βρε χαρρυ απλά τη δουλειά τους κάνουνε μην το κάνεις και θέμα.
Δυστυχώς αλλά αυτά είναι μόνο η αρχή
μην τυχόν και καταφέρουν να ΔΙΧΑΣΟΥΝ
τον ελληνικό λαό .
Ο ελληνικός λαός να μην χάσει το δρόμο προς την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ .