Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Αντιρατσιστικό-σοκ> Σκληροί χαρακτηρισμοί Βενιζέλου για Σαμαρά και οργή από τις εβραικές κοινότητες της Ευρώπης.




Eνα νέο μέτωπο με το Ισραήλ ανοίγει ο Ελληνας πρωθυπουργός αποσύροντας το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο κι αυτό ενώ επιχειρεί να προετοιμάσει το έδαφος για το κοινό ελληνοισραηλινό υπουργικό συμβούλιο.
Οι Ισραηλινοί με κάθε τρόπο, πολύ ανοιχτά και επιτακτικά έχουν ζητήσει από τον Σαμαρά να τεθεί εκτός νόμου η Χρυσή Αυγή.
Μάλιστα σε ανακοίνωσή του το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο με ημερομηνία 17-5-2013 ζητεί από την "κυβέρνηση και τις δημοκρατικές πολιτικές δυνάμεις να υπερβούν τις μεταξύ τους διαφορές και να θωρακίσουν νομοθετικά τη δημοκρατία στη χώρα μας..."
Αντ΄αυτού βλέπουμε το Νομοσχέδιο να αποσύρεται μετ΄επαίνων του κ. Χαρ. Αθανασίου.
Από την Λειψία τώρα πηγές που πρόσκεινται στον Βενιζέλο υποστηρίζουν ότι ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ είναι αποφασισμένος να περάσει το αντιρατσιστικό Νομοσχέδιο ακόμη κι αν χρειασθεί -ανοίγουμε εισαγωγικά για να βάλουμε μέσα με κάθε επιφύλαξη τα δικά του λόγια όπως μας μεταφέρθηκαν- "να αντικατασταθεί αν χρειασθεί στην πρωθυπουργία ο ακροδεξιός Σαμαράς ακόμη κι αν πρέπει να πάμε σε εκλογές πριν τις γερμανικές!.."
Το σενάριο αυτό λέγεται ότι συζήτησαν οι Βενιζέλος Ζίγκμαρ Γκάμπριελ του SPD αυτές τις μέρες.
Οι Γερμανοί Σοσιαλδημοκράτες εκτιμούν ότι θα καταφέρουν τελικά να κερδίσουν την πρωτιά στις γερμανικές εκλογές του Σεπτεμβρίου.
Ακολoυθεί ολόκληρη η ανακοίνωση του KIS>

Το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος επισημαίνει ότι την εβδομάδα που πέρασε,  υμνητές του Ναζισμού και ορκισμένοι αντισημίτες επιχειρούν να διαμορφώσουν κλίμα Αντισημιτισμού και να στρέψουν την ελληνική κοινή γνώμη εναντίον των Εβραίων, εκτοξεύοντας εναντίον τους ασύστολες κατηγορίες, βασιζόμενοι σε ναζιστικού χαρακτήρα στερεότυπα.
 
Όταν κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος υμνεί μέσα στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, στο ίδιο το προπύργιο της Δημοκρατίας, τον Ναζισμό και όταν αρχηγός κόμματος εκτοξεύει εναντίον των Εβραίων ανυπόστατες και ψευδείς κατηγορίες, τότε ο ακραίος Αντισημιτισμός  απλώνει ανενόχλητα τα πλοκάμια του υποθάλποντας τα ίδια τα θεμέλια της Δημοκρατίας.     
 
Καλούμε την κυβέρνηση και τις δημοκρατικές πολιτικές δυνάμεις να υπερβούν τις μεταξύ τους διαφορές και να θωρακίσουν νομοθετικά τη δημοκρατία στη χώρα μας, να διασφαλίσουν την ισονομία των Ελλήνων πολιτών, όπως προβλέπεται από το Σύνταγμα της Ελληνικής Δημοκρατίας ανεξαρτήτως φυλής χρώματος ή θρησκείας, και να καταπολεμήσουν αποτελεσματικά κάθε απόπειρα αναβίωσης του Ναζισμού στην Ελλάδα.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χάρρυ, γνωρίζεις αν το σιωνιστικό κράτος του Ισραήλ που απαιτεί από όλο τον κόσμο να αναγνωρίσει την δική τους γενοκτονία που συντελέσθηκε από τους εταίρους μας στην υπό διάλυση Ε.Ε Γερμανούς εάν αυτό αναγνωρίζει την δική μας γενοκτονία των Ποντίων αλλά και των ομόδοξων μας Αρμενίων από τους κολλητούς και φίλους τους Τούρκους;
Ο αποκλεισμός των Παλαιστινίων στη Γάζα δεν είναι απάνθρωπος; Αυτοί είναι πάνω από όλα τα έθνη και τις φυλές επειδή αυτοανακηρύχθηκαν περιούσιοι;

Ανώνυμος είπε...

Ας μας βοηθήσει τότε το Ισραήλ να διώξουμε τους εποικιστές και τους Εβραίους τραπεζίτες και θα λυθεί το πρόβλημα τους.

Ανώνυμος είπε...

Χάρρυ αυτό δεν ήταν αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, αυτό ήταν νομοσχέδιο φίμωσης της ελευθερίας του λόγου!
Διάβασε και το αντίστοιχο άρθρο του Στάθη στις 22/5, όπου πολύ σωστά αναφέρεται ότι όπου οι χρυσαυγίτες ή όποιος άλλος προβαίνουν σε βιαιοπραγίες εναντίων μεταναστών, θα πρέπει να συλλαμβάνονται και να φυλακίζονται με αυστηρότατες ποινές!
Αυτά έπρεπε να λέει το νομοσχέδιο ή να κάνει ακόμα αυστηρότερες τις ποινές αν θέλεις και όχι να φιμώνει την ελευθερία του λόγου.
Τότε να καταργήσουμε και τα λαικά τραγούδια που λένε "τη σκότωσα γιατί την αγαπούσα", θα μου πεις δεν είναι το ίδιο αλλά εκεί όδηγούν τέτοιοι νόμοι, που ανοίγουν τις πόρτες για να τους χρησιμοποιεί ο καθείς όπως θέλει!
εδώ όλο τα σχέδιο νόμου:
http://www.real.gr//Files/Articles/Document/234630.pdf

Ανώνυμος είπε...

Βρε, βρε, καλώς τα, τα παιδιά!!!
Πόσους μήνες (χρόνια, αιώνες!) είχαμε να ακούσουμε στην Ελλάδα ή να δούμε κάπου γραμμένη τη λέξη Εβραίος?
Κι αναρωτιόμουν: Τι στο καλό? Σ' όλο τον κόσμο υπάρχουν Εβραίοι! Στην Ελλάδα ΔΕΝ υπάρχουν?

-ΠΟΣΟΙ γνωρίζουμε ΤΙ ΕΙΝΑΙ το περίφημο Κ.Ι.Σ.Ε. (Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος)?
-Τι νομική μορφή έχει?
-Πόση είναι η περιουσία του?
-Όταν γίνονται ΕΚΛΟΓΕΣ, υποστηρίζουν (επίσημα? ανεπίσημα? οικονομικά?) κάποιον βουλευτή, υπουργό, αρχηγό κόμματος, πρωθυπουργό? ΠΟΣΟΙ π.χ. από τους 50 Υπουργούς και τους 300 Βουλευτές στην ΣΗΜΕΡΙΝΗ Βουλή, ελέγχονται ή επηρεάζονται από το ΚΙΣΕ? Παλαιότερα? Υπήρξαν π.χ. πρωθυπουργοί της Ελλάδας Εβραίοι ή Εβραιογενείς ή επηρεαζόμενοι (πόσο σφόδρα?) από Εβραίους? Ποιες εποχές? ΤΙ συνέβη τότε στην Ελλάδα?
-Ποια Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης είναι "δικά" τους? Επηρέασαν αυτά ποτέ το αποτέλεσμα των Ελληνικών εκλογών?
-Αν το ακίνητό μου ή η επιχείρησή μου ΑΝΗΚΑΝ στο ΚΙΣΕ θα πλήρωνα χαράτσι και φόρους στο Ελληνικό Δημόσιο (και πόσους?). Κι αν έκανα "κουμπάρο" μου ή "συγγενή" μου (π.χ. ένας γάμος!) έναν Εβραίο θα μπορούσα «κάπως» έτσι να "γλυτώσω" φόρους?

Κι αν εγώ πληρώνω ελάχιστους ή καθόλου φόρους, τι θα συμβεί με τον ανταγωνιστή μου (το μαγαζί της διπλανής πόρτας) που ΔΕΝ ΕΧΕΙ να πληρώσει τους (εσκεμμένα?) δυσβάστακτους φόρους? Ή θα κλείσει ή θα τον αγοράσω, έτσι? (αφού εμένα μου περισσεύουν τα λεφτά των ΦΟΡΩΝ που εγώ γλύτωσα, ενώ αυτουνού ΟΧΙ!). Εξ άλλου, αφού εγώ είμαι "υγιής", μου δίνουν κεφάλαια οι τράπεζες (κι αν όχι, μου δίνουν οι νέοι μου "κουμπάροι"! – είναι διεθνώς άλλωστε γνωστές οι «άκρες» τους με τους τραπεζίτες), ενώ του γείτονα, που τον "γονάτισαν οι φόροι!"(?), ΔΕΝ του δίνουν!

ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ, ΑΡΚΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ!!!!
Ας βγει π.χ. ο Σαμαράς ή ο Κουβέλης ή ο Βενιζέλος, κλπ και ας μου πουν: Είμαι ή δεν είμαι Εβραίος (ή ότι άλλο είναι τέλος πάντων!) και θέλω να με ψηφίσεις για πρωθυπουργό σου!!!

ΟΣΟ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ, ΤΟΤΕ ΘΕΩΡΩ ΚΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΟΥ, ΑΡΑ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΚΑΙ ΓΙΝΟΜΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ(!) ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ!!!
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ, ΤΙ ΕΙΣΤΕ, ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΖΕΙΤΕ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΦΙΛΟΙ!!!

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ: ΚΑΙ Η ΓΑΙΑ ΠΥΡΙ ΜΙΧΘΕΙΤΩ!!!

ΥΓ. ΔΕΝ είμαι Χ.Α. και ΔΕΝ σκέφτομαι καν κάτι τέτοιο, όσο τουλάχιστον δεν ΑΠΟΚΗΡΥΣΣΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΑ τις Ναζιστικές μ@λ@κ@ς τους!
Οι Γερμανοί (όπως και οι φίλοι τους Τούρκοι) λήστεψαν, βίασαν και σφαγίασαν ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ (εκτός από Εβραίους!). ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΧΘΡΟΙ ΜΟΥ!!!
ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΤΗ Χ.Α.?
(τόσο που να εμφανιστούν δημόσια!!! ΚΑΤΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΟ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ!!!)

ΜΗΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ Μ@Λ@Κ@Σ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΑΧΤΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ -ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ/ΠΟΛΙΤΙΚΟ???
Λέω, ΜΗΠΩΣ???

Ανώνυμος είπε...

Η ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΤΥΠΟΥ Χ.Α

ΜΟΝΟ ΤΑ ΙΟΥΔΑΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

Τέταρτε ανώνυμε, ο πρώτος είμαι. Αν πρόσεξες έγραψα για τους «εταίρους» μας στην Ε.Ε το "εταίρους" το έγραψα με ειρωνική διάθεση αλλά τα εισαγωγικά δεν τα είχα βάλει επειδή συνέχισα με "στην υπό διάλυση Ε.Ε Γερμανούς" που σημαίνει ότι εγώ δεν θεωρώ εταίρους και φίλους τα κράτη αυτής της «ένωσης».

Ανώνυμος είπε...

Μάλιστα... ο αρχηγός του κόμματος που κ@τέκλεψε την χώρα το παίζει τώρα και αντιρατσιστής.

Ανώνυμος είπε...

Αν πασοκ και νδ είναι αντιρατσιστές τότε ο ''αντιρατσιστής'' γίνεται αυτομάτως κάτι το απεχθές.

Παναγιώτης

Ανώνυμος είπε...

Οι Εβραίοι να κοιτάξουν τα του οίκου τους και να μη ανακατεύονται στις εσωτερικές υποθέσεις άλλων κρατών.

http://www.palestineresist.gr/