Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

14.000.000.000 € πλήρωσαν οι πολίτες τη "διάσωση" της Eurobank!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

και εγω οταν το ειπα αυτο (γιατι τα δικα μου παιδια δεν τα σκεφτεται κανεις, μονο οι αλλοι εχουν) ολες οι κεντροαριστερες δημοκρατισσες με κοιτουσαν με ανοιχτα ματια !

Ανώνυμος είπε...

Πάρα πολύ ωραία ανάλυση!!!
Καλό είναι να τα βλέπουμε κάποια στιγμή όλα συγκεντρωμένα για να αντιλαμβανόμαστε το ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΛΗΣΤΕΙΑΣ εις βάρος των Ελλήνων!!!

Θα επισημάνω όμως μια ... παράλειψούλα:
ΠΟΙΟΙ είναι αυτοί οι ... γ@μ@μ@νοι οι ΙΔΙΩΤΕΣ για τους οποίους έγινε αυτή η ΛΗΣΤΕΙΑ?
ΠΟΙΟΥΣ ΚΕΡΑΤΑΔΕΣ ΘΑ ΞΕΠΛΗΡΩΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΜΟΥ ΕΓΩ & ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ???

Και τι ήταν τέλος πάντων αυτοί?
Πέρναγαν απ' έξω και είπαν "Α, έχω 2-3 Δις πρόχειρα! Δεν μου δίνεται εμένα τις μετοχές να ... παίξω?"
ή
ΑΥΤΟΙ ΛΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΗ ΧΩΡΑ 10-ετίες τώρα, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο?

Τα πράγματα είναι πολύ απλά παιδιά:
ΑΝ ΔΕΝ ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΗΘΕΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ!!!
ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΚΛΑΒΟΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΣΟΡΟΣ & ΡΟΤΣΙΛΝΤ!!!!