Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

TO ΡΑΠ ΤΟΥ ΤΡΑΜΠΑΚΟΥΛΑ


Στον καινούργιο μου δίσκο «Η ΜΙΚΡΗ ΜΑΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΜΕ ΤΙΣ ΛΟΓΧΕΣ» που θα κυκλοφορήσει τη άνοιξη συμπεριλαμβάνεται και το τραγούδι «Το ραπ του Τραμπάκουλα» σε στίχους Γιάννη Μπελεσιώτη και μουσική Μάκη Ιωαννίδη…  Όλο το άσχημο παιχνίδι που παίχτηκε σε βάρος του Ελληνικού λαού (με την ανοχή μας βέβαια) με τη φωνή του Χαράλαμπου Τραμπάκουλα…

Εγώ σχολειό δεν πήγα δεν ξέρω γράμματα
και είμαι μπερδεμένος  μ’ αυτά τα πράματα
Ό,τι είχα και δεν είχα ήταν η στάνη μου
και δέκα μέτρα χώμα για το μποστάνι μου

Και μου ‘ρθαν κάποια μέρα για να με πείσουνε
πως είμαι σε ανάγκη να με δανείσουνε
Μου είπαν να επενδύσω  στο μέλλον μου εδώ
Και το βιοτικό μου να αλλάξω επίπεδο

Να απλώσω το κονάκι να γίνει δίπατο
να πάρω ένα τζιπάκι για τον περίπατο
Στα πρόβατα στην πλάτη να βάλω τζι πι ες
να σπρώξω ακόμα κάτι  ν’ ανοίξουν οι δουλειές

Μου βάλαν και μια τσούπρα να λέει γλυκόλογα
και μ’ έψησε  να πάρω και κάτι ομόλογα
αλλάξανε με τζάκι την παλιοσόμπα μου
και μου ανανεώσαν την γκαρνταρόμπα μου

Εγώ στη μεζονέτα και στην τζιπάρα μου
Και τ’ άλλα όλα γραμμένα πα στην παπάρα μου
Ερχόσαντε οι δόσεις μέσα στα φάκελα
Κι αντί να τις πληρώνω έστελνα φάσκελα

Περάσαν δέκα χρόνια που ζούσα σαν μποέμ
Τζακούζια  και πισίνες  και στο χωριό Cayenne
Κορίτσια δύο μέτρα ετοιμοπόλεμα
Χαζός ήμουν να φύγω από το βόλεμα;

Και τώρα με ξυπνάνε κάπως απότομα
Κι εδώ που έχω φτάσει είμαι για σκότωμα
Η μεζονέτα στάνη κοτέτσι η Cayenne
Κι αρμέγω με Armani και σώβρακα σατέν

Εγώ σχολειό δεν πήγα δεν ξέρω γράμματα
και είμαι μπερδεμένος  μ’ αυτά τα πράματα
σα μπάλα από μυτζήθρα με τουλουμιάσανε
Τραμπάκουλα με λένε και μου τη σκάσανε…

Δεν υπάρχουν σχόλια: