Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Aνεξαρτητοποιήθηκε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Μ. Κασσής

«Εγώ δεν πρόκειται να κατεβάσω τα παντελόνια μου στην τρόικα»

Εκτός ΠΑΣΟΚ βρίσκεται πλέον ο βουλευτής Ιωαννίνων του ΠΑΣΟΚ Μ. Κασσής μετά τη θυελλώδη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του κόμματος από όπου αποχώρησε εκνευρισμένος.

«Εγώ χθες βράδυ έφυγα από το ΠΑΣΟΚ. Δεν ψηφίζω τα μέτρα» είπε σήμερα το πρωί στον ΑΝΤ1 ο βουλευτής και μίλησε για “τζάμπα μάγκες» μέσα στο κόμμα.


«Τζάμπα μάγκες είναι αυτοί που δεν διάβασαν το μνημόνιο και ο Λοβέρδος που γυροφέρνει στις πλατείες», είπε ο ανεξάρτητος κατά δήλωση του, πλέον βουλευτής.


«Εγώ δεν πρόκειται να κατεβάσω τα παντελόνια μου στην τρόικα» είπε λίγο αργότερα στο Mega.


«Δεν υπογράφω δηλώσεις μετάνοιας σε αυτούς που διοικούν το ΠΑΣΟΚ και έφεραν το κόμμα στο 4%», είπε ο κ. Κασσής και εξαπέλυσε σκληρή επίθεση μιλώντας για στελέχη που θέλουν να “γίνουν υπουργοί του Σαμαρά”.


O κ. Κασσής επέκρινε την ηγεσία του κόμματος, λέγοντας πως προτιμά να θυσιάσει περιφερειακά στελέχη, παρά να χάσει τα μεγαλύτερα ονόματα του κόμματος ενώ ήταν επικριτικός με τον Γιώργο Παπανδρέου, για τον οποίο σχολίασε πως πήγε σπίτι του πλέον του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: