Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

ΜΟΥ ’ΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΞΕΡΑΣΩ…


ΣΚΗΝΙΚΟ: ΓΝΩΣΤΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΤΟΥ ΚΟΛΩΝΑΚΙΟΥ (Τρώνε μαζί – χωρίς τον Πάγκαλο) Εκείνος (Βαγγέλης Βενιζέλος) Εκείνη (Όλγα Τρέμη)
Εκείνος: Όλγα, σε θέλω στο ΠΑΣΟΚ…
Εκείνη: Βαγγέλη, ξέρεις πόσο σε εκτιμώ, αλλά δεν νομίζω ότι μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο. Τι θα πουν ο Μπόμπολας και ο Βαρδινογιάννης;
Εκείνος: Δεν θα αντιδράσουν, το έχω συζητήσει με τον Σταύρο. Άλλωστε απώτερος στόχος μου είναι να σου δώσω το υπ. Τύπου η το υπ. Τουρισμού, όποιο προτιμάς.
Εκείνη: Θα το σκεφτώ Βαγγέλη. Άφησέ με να το σκεφτώ…

Σκέφτομαι ότι οι άνθρωποι αυτοί χρόνια ολόκληρα ελέγχουν και καθοδηγούν τη ζωή μου ’ρχεται να ξεράσω…

6 σχόλια:

greekfloyd είπε...

δεν κατάλαβα, αυτή η συζήτηση στα αλήθεια έγινε σε εστιατόριο? και κάποιος τους κρυφάκουσε?

Ανώνυμος είπε...

ΕΙναι τοσο εξαθλιωμενοι πνευματικα και ψυχικα που δε δινουν φραγκο αν τους ακουσει κανενας. Τους εχω ικανους να κανουν αυτη τη συζητηση και σε διαλογο τηλεορασης στο MEGA

Ανώνυμος είπε...

Συγγνωμη που το λεω, αλλα εγω ξερασα ηδη, και ειχα φαει μανεστρα! οποτε φανταζεστε το απολτελεσμα.
Συνελληνες, ισως πολλοι απο εμας χαθουμε,αλλα δεν θα σκυψω το κεφαλι. Θα πεσω παιρνοντας μερικους απο αυτους μαζι μου.

Εσσεται Ημαρ

Βασίλειος Περαντζάκης είπε...

Αν είναι αλήθεια τότε οι εκλογές είναι στημένες...

Gelosoil είπε...

πριν σχολιασω θα ηθελα πληροφοριες για το γεγομνος ,και κατι που να αποδυκνυει οτι ειναι αληθες?Το ακουσες ο ιδιος?ειναι κατι που ακουσε αλλος?πριν αυτα απαντηθουν ,δεν θα επρεπε να σχολιασω,το ισως,η το πιθανον,οσο και αν τους εχω ικανους για τετοια.Αλλα δεν πεφτω στο δικο τους επιπεδο,αγωνας για διαφανεια ξεκινα απο τον εαυτο μας ,ε,δεν ειναι ετσι?αλλοιως ειμαστε τα ιδια σκατα .

eirini yannourakou είπε...

Μιλάτε σοβαρά οταν λέτε εάν τους άκουσε κανείς? Οχι λοιπόν δεν τους άκουσε κανείς.Αυτό σημαίνει ότι δέν έγινε ή οτι οι εκλογές ειναι στημένες? Θα μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο από να στήσουν τις εκλογές?Τι θα τους εμποδίσει? Ο βρεγμένος αγαπητέ τήν βροχή δέν την φοβάται.Το θέμα δέν είναι αυτοί αλλά εμείς τι θα κάνωμε στις εκλογές.Για τα υπόλοιπα ακούστε τον harry klin.Κάτι καταλαβαίνει ο άνθρωπος.