Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

TWEETS

Πολλοί φίλοι ρωτάνε αν θα κάνω καινούργιο δίσκο και πότε αυτός θα κυκλοφορήσει… Ο Νίκος Στρατηγός ετοιμάζει τις Μουσικές και σύντομα ελπίζω να μπω κι εγώ στο στούντιο… Το πότε εξαρτάται από την πρόοδο της δουλειάς… Σύντομα πάντως, σύντομα… ΤΙΤΛΟΣ: «Η ΜΙΚΡΗ ΜΑΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ ΜΕ ΤΙΣ ΛΟΓΧΕΣ» ΣΤΙΧΟΙ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΕΛΕΣΙΩΤΗΣ -ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝΝ ΚΕΙΜΕΝΑ: ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝΝ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΕΛΕΣΙΩΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗ: ΜΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ-ΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ-ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝΝ



Τίποτα καλό δεν είναι κακό...

Όχι, αγαπητή μου Πόπη, δεν είναι ενδιαφέρον το θεατροπωλείο... Είναι εξευτελισμός και ντροπή. Σιδερένια...


ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ


Γενόσημες ελπίδες...

Ανταγωνιστικά δουλεύουν όλα, εκτός απο την ανταγωνιστικότητα!...

Facebook: Παραμένω στο έλεος των ρουφιάνων...

Στον καιρό της πείνας οι συνταγές μαγειρικής δίνουν και παίρνουν!...

"3 στους 4 Έλληνες: Να πάει φυλακή ο ΓΑΠ για την κατάντια μας..." Πριν 11/2 χρόνο ήμουν ένας στα 11.000.000!...

Σαμαράς: Άλλο συνεργασία και άλλο συγκυβέρνηση! Άλλο κούρεμα κι άλλο δούλεμα...

Τα …κόμματα των Αλαφούζου, Μπόμπολα και Ψυχάρη θέλουν συγκυβέρνηση, αλλά ο Αντώνης Κομανέτσης αντιπροτείνει συνεργασία!!!

Η "λαϊκή εξουσία" αργεί και οι πατάτες τελειώνουν!

Σαμαράς: “θα με κρίνετε από την κυβέρνηση που θα κάνω σε δυο μήνες” Αντώνη, τα μπερδεμένα παραγάδια οι καλοί ψαράδες τα πετάνε...

Δεν υπακούμε σε κανέναν εκτός από το Ελληνικό Σύνταγμά μας, αγνοώντας τις "έντεχνα κατασκευασμένες" αντισυνταγματικές διατάξεις που εισήγαγαν οι κοινοβουλευτικοί απατεώνες των τελευταίων δεκαετιών...

Τί να το κάνω το κίνημα της πατάτας; Εγώ είμαι υπέρ του κινήματος της ροχάλας...

WikiLeaks: «Έλληνας δημοσιογράφος, πληροφοριοδότης της CIA και της Stratfor!» Κάτι μας είπε τώρα το WikiLeaks … Μείναμε εμβρόντητοι!!! Να μας έλεγε «κανένας Έλληνας δημοσιογράφος δεν πληροφοριοδότης της CIA και της Stratfor!» μάλιστα αυτό είναι είδηση….

ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΒΟΜΒΑ ΤΗΣ ALCO: 3 ΣΤΟΥΣ 4 ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΦΥΛΑΚΗ!! Ο Αντώνης Κομανέτσης δεν ασπάζεται την άποψη αυτή και δε συνηθίζει να προδίδει τους συνεργάτες του… Είμαι προσεκτικός στις εκφράσεις μου, είπα «συνεργάτες» δεν είπα «συγκυβερνήτες»...

Δεν υπάρχουν σχόλια: