Σάββατο 18 Αυγούστου 2012

ΕΣΕΙΣ ΕΝΑΝ ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝΝ... ΕΧΕΤΕ;

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΤΕΧΝΟΥΣ
Τριάντα έργα τέχνης (ζωγραφική) του Χάρρυ Κλυνν διατίθενται προς πώληση σε τιμές μισές από αυτές των Γκαλερί!
Διαλέξετε τον πίνακα που σας αρέσει και αποκτήστε τον.
Επικοινωνία:
klynnart@gmail.com


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σέβομαι τα χρόνια και την πορεία σου και τη δουλειά σου.
Είχα γράψει σκληρα πράγματα στο σχόλιο αλλά τα έσβησα μόνος μου γιατι ξέρω πως στο μπλογκ σου δεν σβήνεις σχόλια.
Εύχομαι να τα σπρώξεις όλα και να τσεπώσεις το παραδάκι.

Ανώνυμος είπε...

Δεν λέει πληροφορίες, τι ειναι αντίγραφα ;
Με τι χρώματα ;

Παναγιώτης.

Ανώνυμος είπε...

ΣΙΓΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΣΟΥ ΧΑΡΡΥ....
Ιδού η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ τέχνη:

ΕΜΕΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΘΗΝΩΝ: Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΔΙΑΚΟΥ "ΠΗΔΙΟΤΑΝ" ΜΕ ΚΟΥΡΔΟΥΣ!!!

Οι κυβερνήσεις πέφτουνε, αλλά ο διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, Γιώργος Λούκος, μένει στην θέση του για να συνεχίσει το ανθελληνικό έργο του. Το εν λόγω «μπουμπούκι» διορίστηκε από την κυβέρνηση του Καραμανλή το 2005 (υπουργός Πολιτισμού ο πρώην μαοϊκός Πέτρος Τατούλης) και έκτοτε κανείς δεν τολμά να τον κουνήσει, γιατί τον γουστάρει τρελά η Αριστερά. Στα 7 χρόνια που διαφεντεύει την Επίδαυρο και το Ηρώδειο ο Γ. Λούκος, έχουν παρελάσει από τις σκηνές τους Τούρκοι, Σκοπιανοί, καραμπινάτοι Κίναιδοι, πάσης φύσεως Ανθέλληνες, ενώ έχουν κοπεί όσοι προσπαθούν να παράγουν Ελληνικό Πολιτισμό, όπως το Κρατικό Θέατρο της Κύπρου, το Λύκειο των Ελληνίδων και οι Χοροί της Δώρας Στράτου.

Αυτή την φορά, ο Γιώργος Λούκος ξεπέρασε τον εαυτό του: Ενέκρινε μετά πολλών επαίνων το βρωμερό θεατρικό έργο της αναρχοαριστερής ηθοποιού και συγγραφέως Λένας Κιτσοπούλου (φωτογραφία), «Αθανάσιος Διάκος, η Επιστροφή», το οποίο παίχτηκε πρίν λίγες ημέρες (14 και 16 Ιουλίου) στο Φεστιβάλ Αθηνών, στο θέατρο της οδού Πειραιώς. Ακόμη και η «Αυγή» της περασμένης Κυριακής βγήκε και έκραξε αγρίως το ανοσιούργημα της Κιτσοπούλου!.. Ούτε μία κριτική υπέρ δεν εισέπραξε το εν λόγω Ανθελληνικό κατασκεύασμα από τους δεκάδες αριστεροκουλτουριάρηδες γραφιάδες που λυμαίνονται (ΚΑΙ) την Θεατρική ΚριτικήΑπολαύστε υπόθεση του Έργου που είναι γραμμένο σε Δεκαπεντασύλλαβο, για να ειρωνευτεί τον στίχο των Δημοτικών μας Τραγουδιών:

Ο Ήρωας της Ελληνικής Επαναστάσεως, Αθανάσιος Διάκος, ξανάρχεται θαυματουργικά στην ζωή και ζεί στην Αθήνα του 2012 μαζί με την γυναίκα του την Κρουστάλλω. Δουλεύει σε μια ψησταριά (ντροπή, ρε βρωμιάρηδες!) στου Ψυρρή, σουβλίζει όλη μέρα αρνιά και κοτόπουλα και έχει ως υπαλλήλους ντελιβεράδες... Κούρδους Λαθρομετανάστες. Επειδή η Κρουστάλλω είναι όμορφη, ο Αθανάσιος Διάκος την ζηλεύει και με κάθε ευκαιρία την ξυλοφορτώνει όταν γυρίζει σπίτι. Η Κρουστάλλω για να τον εκδικηθεί, τον απατά στην συζυγική κλίνη με τον Κούρδο λαθρομετανάστη παραγιό του, ο κερατάς ο Διάκος κάποτε το μαθαίνει και την σφάζει με τα ίδια του τα χέρια!

Περιττό να πούμε ότι η Λένα Κιτσοπούλου (που προ τριετίας είχε ζητήσει σε συνέντευξή της να πηδιώνται οι Ελληνίδες με μελαμψούς Λάθρο για να... ομορφύνει η Ελληνική Φυλή!!) σκιαγραφεί τον Αθανάσιο Διάκο ως έναν άθλιο Ελληνάρα, σάν έναν homo-malakas που βρίζει χυδαία, ξυλοφορτώνει και τελικά σφαγιάζει την έγκυο (από τον Κούρδο, φυσικά!) σύζυγό του, την Κρουστάλλω!.. Λεφτά δεν υπάρχουν για τον Ελληνικό Στρατό, αλλά υπάρχουν για να καταπολεμάται ο Ελληνικός Ρατσισμός με τέτοια χυδαιότατα Ανθελληνικά έργα που ανεβαίνουν σε πανάκριβες παραγωγές του Φεστιβάλ Αθηνών.

Eglimatikotita