Έχουμε ξαναγράψει για την ανεπάρκεια ορισμένων υπουργών της κυβέρνησης μιλώντας γενικά κι αόριστα, όχι γιατί δε μπορούμε να πούμε ονόματα αλλά για να μην τους εκθέσουμε και να τους δώσουμε μια ευκαιρία να δουλέψουν για τον ένα και μοναδικό σκοπό. Τη σωτηρία της χώρας και την ελάφρυνση των βαρών των πολιτών.
Φαίνεται ότι κάποιοι εκλαμβάνουν την ανοχή ως αδυναμία, όμως, δεν είναι έτσι κι επειδή ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι, είναι καιρός να πούμε κάποια πράγματα με τ’ όνομά τους.
Πάμε σήμερα να αναλύσουμε το φάκελο “υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών και Μεταφορών”. Βαρύγδουπος τίτλος που, όμως, έχει πολύ δουλειά και χρειάζεται κότσια, μυαλό και ανθρώπους που μπορούν να τα βγάλουν πέρα στο δεύτερο πιο σημαντικό υπουργείο μετά από το Οικονομικών. Και που, όμως, μετά την εκταμίευση της δόσης θα γίνει πρώτο υπουργείο καθώς η ανάπτυξη είναι το μεγαλύτερο στοίχημα της κυβέρνησης. Αν η εξασφάλιση της δόσης έδωσε μια παράταση στην Ελλάδα και ταυτόχρονα στην κυβέρνηση, το αναπτυξιακό στοίχημα θα καθορίσει το μέλλον της, αυτό είναι ξεκάθαρο.
Δυστυχώς, όμως, εδώ αρχίζουν τα δύσκολα. Στο πιο σημαντικό υπουργείο βρίσκονται δύο άνθρωποι που εδώ κι έξι μήνες έχουν δώσει δείγματα γραφής που κρίνονται επιεικώς απαράδεκτα. Ο Κ. Χατζηδάκης και ο Ν. Μηταράκης, το δίδυμο της ανάπτυξης και της ανταγωνιστικότητας έχουν καταφέρει να κάνουν το υπουργείο τους, το πιο… αντιαναπτυξιακό και πιο κοιμισμένο υπουργείο που υπάρχει.
Γύρω – γύρω πέφτουν κανονιές κι αυτοί στην πλατεία Συντάγματος αγρόν αγοράζουν. Οι μισθοί μειώθηκαν κατά 25% αλλά παρ’ όλα αυτά οι τιμές των προϊόντων βρίσκονται στα ύψη. Η πιο σημαντική δουλειά που έχουν στο υπουργείο Ανάπτυξης, είναι να ρίξουν τις τιμές προκειμένου να επιβιώσει ο κόσμος, και ούτε αυτή δε μπορούν να την κάνουν. Περιμένουμε πότε ο κ. Χατζηδάκης και ο κ. Μηταράκης θα αφήσουν κατά μέρος την… κυριλέ κολωνακιώτικη πολιτική και θα τα βάλουν με τα καρτέλ της αγοράς. Ακόμη και ο Κίμωνας Κουλούρης καλύτερη δουλειά έκανε βγαίνοντας στις λαϊκές με το eyeliner.
Περιμένουμε να δούμε σκληρή μάχη στο μέτωπο της κερδοσκοπίας στα καύσιμα, αλλά στο υπουργείο δεν ασχολούνται με τα… ποταπά αυτά θέματα. Ακόμη και το κύκλωμα με το λαθρεμπόριο καυσίμων που πιάστηκε πρόσφατα και ήταν επιτυχία της οικονομικής αστυνομίας, ο κ. Χατζηδάκης το έμαθε από τις εφημερίδες.
Άραγε κάνουν τίποτε για την ενίσχυση των εξαγωγών; Ακούσατε καμιά παρέμβαση προς αυτή την κατεύθυνση;
Έκανε καμιά αποκρατικοποίηση του δικού του τομέα ο κ. Χατζηδάκης; Η δε περίφημη ρύθμιση δανείων έχει γίνει το πιο σύντομο ανέκδοτο μεταξύ των δανειοληπτών.
Όσο για την περίφημη ανάπτυξη μέσω των ξένων επενδύσεων, περιμένουμε ακόμη να δούμε πότε ο κ. Χατζηδάκης με τον κ. Μηταράκη θα μας πουν το σχέδιό τους, αν έχουν από αυτό. Μέχρι τότε θα ακούμε για ανάπτυξη και επενδύσεις μόνο από τον Τσίπρα, που τις διώχνει φυσικά.
Βέβαια, από το υπουργείο βγαίνουν συνεχώς δελτία τύπου και στήνονται συνεχώς συνεντεύξεις για να ανακοινωθούν εκατομμύρια που όλο έρχονται, αλλά κάπου έχουν κολλήσει.
Τα ψέματα έχουν τελειώσει. Το στοίχημα της ανάπτυξης, της προσέλκυσης επενδύσεων, της ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας και της μείωσης των τιμών, δε μπορεί να κερδηθεί με φουα γκρα πολιτική. Ο κ. Χατζηδάκης και ο κ. Μηταράκης, καλοί άνθρωποι, ευγενικοί, μπορεί να είναι ικανοί σε άλλους τομείς, αλλά εδώ τα έχουν κάνει θάλασσα.
Χρειάζεται ανθρώπους που θα πατήσουν πόδι και θα τα βάλουν με όλο τον κόσμο προκειμένου να πάει ο τόπος μπροστά. Και οι διορθωτικές κινήσεις είναι στο χέρι του πρωθυπουργού. Πριν είναι αργά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου