Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

Ο Μουλόπουλος στον Alpha: «Να γιατί επιστρέφω στον ΔΟΛ. Αυτός θα είναι ο ρόλος μου. Αυτή θα είναι η γραμμή» - ΡΟΥΚΕΤΕΣ για τα... ποντίκια


Ο Βασίλης Μουλόπουλος
Ο Βασίλης Μουλόπουλος

Οι απαντήσεις του Βασίλη Μουλόπουλου
«Ο κ. Μιχελάκης ως τί γύρισε στον Αντέννα; Είχε δουλέψει επί χρόνια και μετά έγινε υπουργός Τύπου. Δεν έγινε καμία φασαρία. Εκτός αν απαγορεύεται σε όποιον έχει θητεύσει στον ΣΥΡΙΖΑ να πάει κάπου αλλού. Τότε μιλάμε για άλλου είδους δημοκρατία», τόνισε στον Alpha989 ο Βασίλης Μουλόπουλος μιλώντας για τις εξελίξεις στον ΔΟΛ και διερωτήθηκε μέσω της χρησιμοποίησης ακόμα ενός παραδείγματος: «Όταν ο κ. Καψής, άλλος εξαίρετος συνάδελφος και πρώην υπουργός Τύπου, πήγε στον ΣΚΑΪ, ανησύχησαν το ΠΑΣΟΚ ή η Νέα Δημοκρατία; Μήπως θεωρούν τσιφλίκια τους όλα αυτά τα πράγματα και φοβούνται μήπως χάσουν το τσιφλίκι τους;»
Ο Βασίλης Μουλόπουλος αναφέρθηκε στον ρόλο που προτίθεται να αναλάβει: «Οι λύσεις είναι και επαφές με πολιτικές δυνάμεις και μία διοίκηση. Δουλειές που έκανα και παλαιότερα. Δεν έχω κάποια φιλοδοξία να γίνω κάτι. Είμαι αρκετά μεγάλος πλέον και συνταξιούχος», σημείωσε και ξεκαθάρισε ότι «ο Μουλόπουλος δεν έχει λεφτά. Δεν είναι πλούσιος ούτε από τη δημοσιογραφία ούτε από την πολιτική. Δεν είναι επενδυτής. Πηγαίνει γι’ αυτό τον λόγο. Καταρχάς να διατηρηθούν οι 400 θέσεις εργασίας. Κι έπειτα για να μπορέσουν να πληρωθούν».
Φυσικά δεν άφησε ασχολίαστες τις τάσεις φυγής κάποιων στελεχών του ΔΟΛ. «Όταν άλλοι φεύγουν στη δύσκολη κατάσταση, εγώ πηγαίνω. Μου θυμίζει τα ποντίκια που εγκαταλείπουν το πλοίο. Εγώ έχω μία άλλη ηθική», τόνισε.
Όσο για τη γραμμή των ΜΜΕ του ΔΟΛ, ο Μουλόπουλος ήταν σαφής: «Το συγκρότημα ήταν κατεξοχήν οι εφημερίδες της λεγόμενης Δημοκρατικής Παράταξης. Της Κεντροαριστεράς, μετά. Εκεί θα παραμείνουν», υπογράμμισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: