Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

ΤΑ 400 ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ..


@Δεν αργήσαμε, βιαστήκαμε να αποκλειστούμε... Μας έφαγε η αριστεροσύνη μας και η ψευδαίσθηση ότι πετύχαμε.
@"Μπορείς να κόψεις όλα τα λουλούδια, αλλά δεν μπορείς να εμποδίσεις την Άνοιξη να ‘ρθει"
Πάμπλο Νερούντα
@Δε θα υπάρξει το αύριο όπως το γνώριζες και οι άλλες μέρες που θα ξημερώσουν θα έχουν το χρώμα της γλώσσας του φιδιού          
@Δε θα μάθουμε ποτέ την πηγή από την οποία πίνουμε...
@Κανείς δε μιλάει για τις νίκες και θριάμβους, όλοι θρηνούν το νεκρό αύριο...
@Πώς να το πω, αξιοπερίεργο; Όλοι θέλουν να τους καταλάβω, αλλά κανένας δε θέλει να καταλάβει εμένα!
@Αυτό που φοβόμαστε μη χάσουμε, το έχουμε χάσει ήδη...
@Ως παιάνες θα διεμβολίσουν το φόβο οι λόγοι της οργής, ως πολεμικά εμβατήρια και το τέλος των τυράννων θα ηχήσει ως νικητήριο σάλπισμα
@Το κλειστό στόμα είναι πιο πικρό κι από το κινίνο...
@Έλληνας αν και χτυπημένος μέχρι θανάτου, στο τέλος πάντα σηκώνεται
Liberation
@Κουράστηκα πολύ, πενήντα χρόνια στο «μεϊντάνι» ούτε που να με νικήσουν, ούτε που τους νίκησα. Ακόμα παλεύουμε...
@Μονάχα βράδυ υπάρχει εδώ, κι ο ήχος από το ποτάμι που κλαίει...
@Πήρανε τα τραγούδια αιχμάλωτα μου και τα βασανίζουν, τα παίζουν και τα ξαναπαίζουν και τα ξαναπαίζουν... Κι όλο κι αιμορραγεί πιο πολύ το τραύμα μου που ‘ναι καλά κρυμμένο κάτω από το χαμόγελό μου.
@Ντυμένες στα μαύρα με συνάντησαν Στέλλα και Αντιγόνη κι εγώ ούτε μαχαίρι κρατούσα, ούτε ελπίδα!
@Μαζεμένοι στο πρυτανείο της διαπλοκής οι υποχείριοι προετοιμάζονται για την εξόδιο ακολουθία της Δημοκρατίας...
@Ώρες που φεύγουν, ώρες που χάνονται και μόνο η διαδρομή της σταγόνας μένει, ίχνος ζωής, στους νοτισμένους υαλοπίνακες του χρόνου.
@Δε θα εξαιρεθεί κανείς κι ούτε πάλι κανείς θα διαφύγει  της κατηγορίας των σοφιστών. Οι πράξεις της προδοσίας έχουν καταμετρηθεί μία προς μία.
@Δεν έχει πλέον καμιά διέξοδο, καμιά διαφυγή, ηθελημένα αποδεχτήκαμε  την αιχμαλωσία μας που την μετονομάσαμε  Ελευθερία.
@Αν υπάρχει τέλος, υπάρχει και αρχή, είναι όμως επίπονος ο δρόμος της επιστροφής, γεμάτος αιχμαλωσίες και εξεγέρσεις...
@Δεν έχω τίποτα να δω, τίποτα να ξεχάσω... Είμαι σχεδόν ζωντανός!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Απειλές Φώτη Μπόμπολα στους συντάκτες πως θα κλείσει τις εφημερίδες και θα τους πετάξει όλους στο δρόμο,χωρίς αποζημίωση, αν ο ΣΥΡΙΖΑ εκλεγεί πρώτο κόμμα!

http://attikanea.blogspot.de/2012/05/blog-post_3440.html

Πέτρος Δ. είπε...

"Θα κλείσω με μια φράση του Λουντέμη όταν τον έφεραν στην Αθήνα για να δικαστεί -με την κατηγορία της εσχάτης προδοσίας- για το βιβλίο του «Βουρκωμένες μέρες» και συγκεκριμένα για το διήγημα «Οι λύκοι ανεβαίνουν στον ουρανό».
Όταν φτάνει να περιγράψει το δράμα του παιδιού του όταν ο ίδιος βρισκόταν στη Μακρόνησο ο πρόεδρος παρατηρεί: «Απορώ … πώς δεν υπογράψατε μια δήλωση για να σώσετε από τη δοκιμασία εσάς και το παιδί σας…».
Και ο Λουντέμης απαντά: «Χρειάστηκαν εκατομμύρια χρόνια για να γίνουν τα τέσσερα πόδια δύο. Δεν θα τα κάμω πάλι τέσσερα εγώ!»" Ιωάννης
("Την προδοσία πολλοί αγάπησαν τον προδότη ουδείς")

Το είδα στο blog "Γαργαλιάνοι".

Ανώνυμος είπε...

κ. Τριανταφυλλίδη, επείδη είμαι 45 χρονών και με πολύ καλή ακόμη μνήμη, σαν τώρα σας θυμάμαι, πριν 24 χρόνια, το 1988, να δηλώνετε στην τηλεόραση με "καμάρι" τσάτσος του Κοσκωτά. δεν ξέρω πόσα φάγατε από τον Κοσκωτά τότε, αλλά έχω μια απορία: Πόσο δικαιούται, ηθικά, πάντα, ένας τσάτσος (οποιουδήποτε), δηλαδή ένα κοινό λαμόγιο, ένας αδίστακτος τυχοδιώκτης, να έχει άποψη και δημόσιο λόγο για τα προβλήματα της κοινωνίας και της χώρας του, παριστάνοντας μάλιστα και τον κίνσορα της ηθικής; Αυτό μου κάνει, ξέρετε, πολύ αποκρουστικό και αποτρόπαιο...

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Ανώνυμε...
Επειδή κι εγώ είμαι 50 χρονών και επίσης έχω πολύ καλή μνήμη είμαι σε θέση γνωρίζω τα χαρακτηριστικά της φυλής μας και ξέρω ότι πίσω από την ανωνυμία κρύφτηκαν πολλοί Έλληνες για αν συκοφαντήσουν άλλους Έλληνες και ενώ έχω να αντιπαραθέσω πολλά στο δημοσίευμά σας όσον αφορά τον Χάρρυ Κλύν, δε θα το κάνω για ευνόητους λόγους. Θα χρησιμοποιήσω όμως τη ίδια ανωνυμία για να σας δώσω να καταλάβετε πόσο λάθος είναι ο τρόπος που διαλέξατε για να κατηγορήσετε κάποιον.
Φιλικά - Ανώνυμος