Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Πριν πάω αύριο να ψηφίσω να μην ξεχάσω …



 
Πριν πάω αύριο να ψηφίσω να μην ξεχάσω να πάρω μαζί μου την αστυνομική μου ταυτότητα που δείχνει ότι είμαι Έλλην πολίτης και δικαιούμαι να ψηφίζω.
Α, να μην ξεχάσω να θυμηθώ ποιός άφησε άνεργο το παιδί μου, την γυναίκα μου,

μείωσε δραματικά την δουλειά μου και άρα τα εισοδήματά μου, με κατέστησε μπαταχτσή και οφειλέτη σε όλα αυτά που...
με ευλάβεια και απαρέκλιτα πλήρωνα,

μου φορολογεί την περιουσία των συγχωρεμένων των γονιών μου που έφτυσαν το αίμα τους για να φτιάξουν ένα σπίτι,

έκανε κόκκινο το δάνειό μου και θα μου πάρει η τράπεζα το σπίτι μου, που αν δεν μου το πάρει η τράπεζα ψήφισε νόμο να μου το πάρει η εφορία αν χρωστάω δεν μπα νάναι και η 1η κατοικία,

στέρησε σε μένα και την οικογένειά μου την θέρμανση τους κρύους μήνες του Χειμώνα,
με ανάγκασε να κλείσω στο γκαράζ για τρία χρόνια φέτος το καινούργιο αυτοκίνητο 2000 κυβικών που ό ίδιος με συμβούλευσε να αγοράσω εξανεμίζοντας τον κόπο μου και τα δεδουλευμένα που το πλήρωσα, 

που με φορολόγησε από το πρώτο ευρώ,
που μου είχε υποσχεθεί ότι θα έσχιζε τα μνημόνια, ότι θα έφερνε κοινωνική δικαιοσύνη και θα προστάτευε την υγεία και την παιδεία,

που άφησε να κόβουν το ρεύμα από τους ανήμπορους και αυτοί να πεθαίνουν από μαγκάλια,

που με ανάγκασε να κάνω ρυθμίσεις επί ρυθμίσεων με χρήματα που δεν έχω να πληρώνω για την εφορία και το ασφαλιστικό μου ταμείο,

που με έχει αφήσει ανασφάλιστο μέχρις ότου κάνω την ρύθμιση, 

που μου στέρησε την δυνατότητα να μπορώ να αγοράσω ένα δώρο στα παιδιά μου,
που ΠΟΤΕ δεν διαμαρτυρήθηκε για τις ανισότητες στην χώρα μου ενώπιον του Ευρωπαικού Κοινοβουλίου και να απαιτήσει ίσα δικαιώματα για τα παιδιά μας και για την υγεία με τα υπόλοιπα Ευρωπαικά κράτη,

που αφησε να εξευτελιστεί κάθε έννοια ηθικής δικαιοσύνης και κοινωνικής προστασίας,

που με έκανε να χάσω τον ύπνο μου και να κλαίω με όλα αυτά που βλέπω να συμβαίνουν στους ανθρώπους γύρω μου!

ΠΟΥ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΜΟΥ

Άντε και καλή ψήφο!!!!

Κώστας Νταλούκας

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που δεν πρέπει να ξεχάσουμε είναι ένα τσιμπιδάκι
για να πιάσουμε τα μολυσμένα ψηφοδέλτια να τα πετάξουμε
στο καλάθι.
[Εννοείται ότι με γάντια πρέπει να παραλάβουμε και τον πάκο.
Άμα την αρπάξεις χάθηκες!]

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ
ΚΑΝΕΙΣ ;;;;;;;;;;;

ΑΓΓΕΛΙΚΗ