Τρίτη, 23 Φεβρουαρίου 2016

“Διορισμένοι” από τη ΝΔ οι δύο από τους τρεις συλληφθέντες δημοσιογράφους

 
 
Ο Παναγιώτης Μαυρίκος, διευθύνων σύμβουλος της «Μαυρίκος Ελληνικός Τύπος Α.Ε.», όσο ήταν ακόμη υπάλληλος της ΔΕΗ, άρχισε να αποκτάει τίτλους εφημερίδων, μεταξύ άλλων, τις εφημερίδες«ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ», «24 ΩΡΕΣ», «ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΗ», «ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ», «Αθλητική Ημέρα» και «ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ».

Ωστόσο, εντυπωσιάζει ο τρόπος που ο κ. Μαυρίκος εξασφάλιζε την κρατική διαφήμιση για τις εφημερίδες του. Συγκεκριμένα, ήδη από το 2009 υπάρχουν καταγγελίες από μεγάλες εφημερίδες όπως η Καθημερινή, ότι ο Παναγιώτης Μαυρίκος εξασφάλισε για τις εφημερίδες «Ακρόπολις» και «24ώρες», με πανελλαδική κυκλοφορία τον «αστρονομικό» αριθμό των 1.000 φύλλων, κρατική διαφήμιση ύψους 150.000 ευρώ για το έτος 2008! ( περίοδοι διακυβέρνησης από τη ΝΔ ).

Οι «επιτυχημένες εκδοτικές ικανότητες» του Παναγιώτη Μαυρίκου φαίνεται ότι εκτιμήθηκαν δεόντως από την τότε κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Έτσι εκτός από την κρατική διαφήμιση με την οποία «προικίστηκε» ο νεαρός εκδότης, κατά την περίοδο της εκδοτικής του ανόδου, διορίζεται και υποδιοικητής στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής, με κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας.

Σύμβουλος όμως του αντιπροέδρου της ΝΔ και αρθρογράφος για την ίδια την Google παρουσιάζεται να ήταν και ο έτερος των συλληφθέντων δημοσιογράφων που φέρονται να εμπλέκονται σε υποθέσεις ” εκβιασμού “,Παναγιώτης (Τάκης) Μουσσάς.

Πιο συγκεκριμένα ο Παναγιώτης (Τάκης) Μουσσάς είχε προσληφθεί στο Γραφείο Τύπου του υπουργείου Εξωτερικών το 2012 όταν υπουργός ήταν ο αντιπρόεδρος της ΝΔ Σταύρος Δήμας. Παλαιότερα είχε εργαστεί και ως εκφωνητής δελτίου ειδήσεων στο Star Channel.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το αστυνομικο ρεπορτάζ, οι τρεις συλληφθέντες κατηγορούνται ότι εκβίαζαν δημόσιους οργανισμούς και επιχειρήσεις καθώς και τράπεζες. Συγκεκριμένα, οι τρεις πλησίαζαν στελέχη δημόσιων οργανισμών και τραπεζών και τους απειλούσαν πως είτε θα τους δώσουν κρατική διαφήμιση είτε μέσω των μέσων ενημέρωσης που είχαν θα τους δυσφημούσαν.

Τους απειλούσαν πως εκτός από την εφημερίδα, θα τους δυσφημούσαν και σε site που είχε ο εκδότης με ειδησεογραφία για τα νότια προάστια.

thefaq.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: