Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΙ ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΩΣΑΝ ΤΟ ΛΑΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!



Σουλτς: Η ελληνική κυβέρνηση επέλεξε το μνημόνιο δεν το επέβαλαν οι Ευρωπαίοι.

Τα μέτρα λιτότητας στην Ελλάδα ήταν αποκλειστική επιλογή της ελληνικής κυβέρνησης και δεν ήμασταν εμείς (οι Ευρωπαίοι) που τα επιβάλλαμε» δήλωσε ο πρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου Μάρτιν Σουλτς σε τηλεοπτική εκπομπή στο γαλλικό Canal Plus.

«Δεν πρέπει βέβαια να ξεχνάμε ότι η Ελλάδα έχει χρέος 180% του ΑΕΠ της, αλλά

πολλά από αυτά τα μέτρα πρέπει να αλλάξουν γιατί είναι "ανυπόφορα"» πρόσθεσε.

Αναφερόμενος στις δηλώσεις Σουλτς ο ΣΥΡΙΖΑ σε ανακοίνωσή του αναφέρει: «Αποτέλεσμα της εθελούσιας και πρόθυμης συνεργασίας της κυβέρνησης με τους πιστωτές ήταν τα μέτρα λιτότητας. Τα δε περί υπεύθυνης εθνικής διαπραγμάτευσης αποτελούν μύθο».

Και προσθέτει: Οι δηλώσεις Σουλτς αυτές «επιβεβαιώνουν πως τα μέτρα λιτότητας αποτέλεσαν σαφή επιλογή των ελληνικών κυβερνήσεων. Ήταν αποτέλεσμα της εθελουσίας και πρόθυμης συνεργασίας τους με τους πιστωτές. Ο μύθος της "υπεύθυνης εθνικής διαπραγμάτευσης" καταρρέει. Οι συντάκτες των καταστροφικών μνημονίων της υποταγής στους πιστωτές δεν μπορούν παρά να εγγυηθούν μια επαχθέστερη συνέχεια τους».

«Η δέσμευση του ΣΥΡΙΖΑ για το αδιαπραγμάτευτο πρόγραμμά του υπέρ της κοινωνικής πλειοψηφίας αποτελεί τη δημοκρατική προοπτική για να βρεθούμε στο ασφαλές και γόνιμο έδαφος της ανασυγκρότησης, της ανάπτυξης, της αξιοπρέπειας», αναφέρει ακολούθως το γραφείο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ και προσθέτει «πως μια κυβέρνηση κοινωνικής σωτηρίας του ΣΥΡΙΖΑ δεν φοβίζει παρά μόνο το μνημονιακό κατεστημένο, δεν είναι πρόβλημα αλλά ρεαλιστική λύση».
Πηγή: tovima.gr
ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ... ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΨΗΦΟ ΣΤΟΥΣ ΒΙΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Θέλω να εκφράσω την έντονη δυσαρέσκειά του για τον μη διορισμό μου στο δημόσιο για τον οποίο είχατε δεσμευθεί ρητά εδώ και χρόνια για το ρουσφέτι του κόμματος:

Ακόμα περιμένω το διορισμό στο δημόσιο που μου είχατε τάξει από την προεκλογική περίοδο του 2012. Πόσο ακόμα θα περιμένω ρε; Εγώ πάντα στήριζα την παράταξη όποτε μου το ζητούσατε. Αλλά εσείς με γράψατε στα παλαιότερα των υποδημάτων σας.

Αν δεν μπορείτε να ικανοποιείτε όλα τα ρουσφέτια, δεν σας φταίω εγώ. Να προσέχετε σε ποιούς και σε πόσους ακριβώς τάζετε διορισμούς.

Εγώ φταίω πού πίστεψα τα λόγια σας. Τελικά μάλλον ψάχνατε για κορόϊδα.

Τα κορόϊδα όμως κύριοι κάποτε ξυπνάνε. Και εγώ ξύπνησα την Κυριακή.

Θα πληρώσετε που με κοροϊδέψατε κατάμουτρα κύριοι. Η σημερινή μου επίθεση είναι μόνο η αρχή όσων έρχονται!

Ο ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΣ ΤΙΜΩΡΟΣ