Δευτέρα, 28 Δεκεμβρίου 2015

ΚΙ ΟΜΩΣ! Μήπως δεν ψήφισαν περισσότεροι από 200.000 στη ΝΔ;



Τελικά οι 400.000 ψηφοφόροι στις κυριακάτικες εκλογές της ΝΔ δεν ήταν ούτε οι μισοί! Το Candianews αναζήτησε ένα στοιχείο που εμφανίστηκε τις πρώτες ώρες των αποτελεσμάτων, πριν αρχίσουν οι θριαμβολογίες (που συνδέθηκαν με πολιτικό μήνυμα!) για την "αναπάντεχη συμμετοχή".
Γύρω στις 10 το βράδυ της Κυριακής είχε δοθεί η πληροφορία στα μέσα ενημέρωσης, για την καθαρή πρωτιά Μεϊμαράκη και τη μάχη της δεύτερης θέσης ανάμεσα σε Μητσοτάκη και Τζιτζικώστα, αλλά και το μονοψήφιο ποσοστό του Άδωνι. Σύμφωνα με μια εικόνα (φωτογραφία) από τους κεντρικούς υπολογιστές στους οποίους συγκεντρώνονταν τα αποτελέσματα, η οποία αναρτήθηκε στο facebook από έναν - προφανώς χειριστή των Η/Υ της ΝΔ (είχε γραφεί και το όνομα του χρήστη που έκανε την ανάρτηση- Ουίλιαμ Αντωνίου), στο 6,59% της ενσωμάτωσης του αποτελέσματος αντιστοιχούσαν 10.531 ψηφοφόροι. Ο Ευάγγελος Μεϊμαράκης είχε 4.968 (47,4%), ο Κυριάκος Μητσοτάκης 2.514 (23,99%), ο Απόστολος Τζιτζικώστας 2.378 (22,69%), ο Αδωνις Γεωργιάδης 621 (5,93%)
Το πρώτο αυτό συγκεντρωτικό αποτέλεσμα (μάλλον ήταν και το μοναδικό που δόθηκε με τέτοια μορφή, δλδ ενσωμάτωση, αριθμό ψήφων κλπ) αναρτήθηκε σε όλα σχεδόν τα μεγάλα ειδησεογραφικά portals, αλλά πλέον στα περισσότερα έχει εξαφανιστεί!
Σε μερικά, όπως το newsit και iefimerida η πληροφορία εκείνης της ανάρτησης υπάρχει και σήμερα, μαζί με την εκτύπωση που είχε δημοσιευτεί στο facebook. Τις εικόνες από τις αναρτήσεις θα τις δείτε στο τέλος του κειμένου.
Δείτε την εικόνα από τον υπολογιστή (πατώντας πάνω τη βλέπετε σε μεγάλο μέγεθος)









Στην ουσία τί σημαίνει αυτό; Με απλούς υπολογισμούς, αν οι 10.531 ψήφοι αντιστοιχούν στο 6,59% της ενσωμάτωσης, τότε το 100% είναι 159.802 ψήφοι! Θέλετε να είναι 200.000; Ακόμα όμως και αν θεωρηθεί ότι τα πρώτα 82 τμήματα της ενσωμάτωσης είχαν λίγους ψηφοφόρους (μέσος όρος 128), ο αριθμός των 400.000 (ουδέποτε ανακοινώθηκε μέχρι στιγμής συγκεκριμένο νούμερο) είναι απίθανος, αφού στα υπόλοιπα θα έπρεπε να είναι σχεδόν τριπλάσιος, φτάνοντας δηλαδή τους 331 ανά τμήμα!
Αν όμως, όπως δείχνουν τα στοιχεία, ο αριθμός των ψηφοφόρων είναι μια πολιτική απάτη, τί γίνεται με το αποτέλεσμα για τον αρχηγό της ΝΔ; Αν οι 160.000 έγιναν 400.000 (μέχρι τώρα ακριβής αριθμός δεν έχει ανακοινωθεί, πέρα από το γενικό και αόριστο "πάνω από 400.000", ή "400.000", το οποίο με το κλείσιμο της κάλπης ήταν "σχεδόν 300.000"), οι ψήφοι και άρα τα ποσοστά της εσωκομματικής ψηφοφορίας - που κάποιοι με μεγάλο κομματικό πατριωτισμό χαρακτήρισαν "νίκη της δημοκρατίας"- πόση σχέση με την πραγματικότητα έχουν;
Τα τμήματα αυξήθηκαν... μετά το τέλος της ψηφοφορίας!
Υπάρχει και ένα ακόμα στοιχείο που ενισχύει τη βεβαιότητα ότι όλα αυτά δεν είναι αληθινά: στην εικόνα από το κομπιούτερ βλέπουμε ότι το σύνολο των εκλογικών τμημάτων είναι 1245. Χθες βράδυ ο πρόεδρος της κεντρικής εφορευτικής επιτροπής, Γιάννης Τραγάκης, ανακοινώνοντας το αποτέλεσμα (πάντα χωρίς να λέει ακριβή αριθμό ψηφοφόρων) έβαλε... άλλα 6, ανεβάζοντάς τα στα 1251!
Από τις ίδιες δηλώσεις του κ. Τραγάκη προκύπτει ένα ακόμα ερωτηματικό. Το αποτέλεσμα που ανακοινώνει είναι από 1062 από τα (αυξημένα) 1251 τμήματα. Όπως λέει, "περίπου από το 85%". Παρότι όμως το επαναλαμβάνει 3 φορές, στην επίσημη ανακοίνωση της ΝΔ, στην οποία υπάρχει η απομαγνητοφώνηση των δηλώσεων, παραλείπεται η συγκεκριμένη αναφορά, αν και στο κείμενο υπάρχει ακόμα και η διόρθωση του "σαρδάμ" που κάνει ο κ. Τραγάκης προσπαθώντας να πει τα φαξ με την ελληνική ορολογία ("...και θα πάρουμε τις τηλεομοιοτυπίες, δηλαδή τα fax..."). Ποιος ο λόγος;
Δείτε τη δήλωσή του από την επίσημη σελίδα της ΝΔ, αλλά και το βίντεο της δήλωσής του. Στο 1' περίπου θα ακούσετε να λέει 2-3 φορές ότι "αυτό το αποτέλεσμα είναι περίπου στο 85%). Δε θα το δείτε όμως στο κείμενο.






Δεν υπάρχουν σχόλια: