Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

O Γιώργος Μαυρίδης με ενα συγκινητικό και γενναίο κείμενο τάσσεται υπερ του ΟΧΙ



Ο Tattoo artist και παρουσιαστής του World Party, Γιώργος Μαυρίδης, με το κείμενο που ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook συγκίνησε και ταρακούνησε τις 200 χιλιάδες followers του και όχι μόνο..

Η ανάρτηση του : 

«Εδω και 2 μέρες θέλω να σχολιάσω τα γεγονότα πού συμβαίνουν στην χώρα μας.Η αλήθεια είναι ότι αυτό που με κρατούσε πίσω μέχρι να γράψω αυτό το κείμενο, βρίσκεται στα σχόλια που δέχομαι κατά καιρούς από άγνωστους, που με αποκαλούν , "βολεμενο"κάθε φορά που αναφέρομαι στην πολιτική και οικονομική κατάσταση της χώρας.

Επειδή όμως η κατάσταση έχει εκτροχιαστεί θέλω πολύ να χρησιμοποιήσω το δικαίωμα που μου δίνει η δημοκρατία και να εκφράσω την άποψή μου. Πριν το κάνω όμως, θα γράψω 3 πράγματα που μέχρι σήμερα είχα υποσχεθεί ότι δε θα αναφερθώ ποτέ...Είμαι 37 χρόνων και είμαι παιδί που με μεγάλωσε μια μάνα και μια γιαγιά, εμένα και την αδερφή μου. Ο πατέρας μου μπαινόβγαινε σε φυλακές με αποτέλεσμα η μητέρα μου να δουλεύει όλη μέρα για να μας μεγαλώσει. Δε θα πω παραπάνω για αυτό τον άνθρωπο γιατί ζει και δε θέλω να τον στεναχωρήσω ασχέτως με το τι έκανε στην οικογένεια μας.


«Ξεκίνησα να δουλεύω σε ηλικία 15 ετών γιατί απλά δεν γινόταν αλλιώς. Δε θα ξεχάσω ποτέ τα χρόνια που πήγαινα στο σχολείο και δεν είχα λεφτά να πάρω τυρόπιτα και είχα ταράξει στην τράκα όλους τους συμμαθητές μου. Πήγα νυχτερινό για να βγάλω το σχολείο και δούλευα τα πρωινά σε γυραδικο και τα βράδια μετά από το σχολειό 10-2 σε πιτσαρία πακετας.

«Μέχρι τα 30 μου έζησα μια ολόκληρη ζωή σε μόνιμη οικονομική κρίση, έκανα ότι δουλειά μπορούσα για να τα φέρνω βόλτα. Είχα το μαγαζί μου που έφτιαξα με αίμα και συγχρόνως δούλευα νύχτα σε μαγαζιά για να πληρώνω τα ενοίκια μου.



«Τα τελευταία 5 χρόνια και μετά άπω πολύ ιδρώτα κατάφερα να είμαι καλα οικονομικά και να μπορώ να βοηθήσω επιτέλους τους δικούς μου ανθρώπους.Τις τελευταίες 24 ώρες πρέπει να πάρω μια απόφαση για το τι θα ψηφίσω στο δημοψήφισμα. Για πρώτη φορά μου δίνεται η ευκαιρία να αποφασίσω εγώ και όχι οι άλλοι.

Δέχομαι μια απειλή στο ότι αν πω Όχι, θα χάσω ότι έχω κάνει μέχρι τώρα στην ζωη μου με τόσο κόπο.

Με τρομοκρατουν ότι με περιμένει η καταστροφή αν πω Όχι.

Θα γίνω φτωχός αν ψηφίσω Όχι...

Θα γυρίσουμε στην δραχμή και θα τα χάσουμε όλα.

Θα χρεοκοπησουμε.

Εεε λοιπόν θα ψηφίσω ΟΧΙ....

Μακάρι αυτό το ΟΧΙ να είναι η αρχή για να μην υπάρξει ποτέ ξανά κάνενα παιδί πεινασμενο, καμία μάνα να δουλεύει για 400 ευρω και να σκυβει το κεφάλι, καμία γιαγιά να παρακαλαει να πάρει την σύνταξη της.

ΟΧΙ και ας τα χάσω όλα, ας ξαναρχίσω από την αρχή, θα ξαναδουλεψω από την αρχή, την δουλειά δεν την φοβήθηκα ποτέ.

Το κεφάλι δε το εσκυψα ΠΟΤΕ σε κανεναν πουστη.

Την Κυριακή θα βάλω στον φάκελο ένα μεγάλο ΟΧΙ μαζί με τα αρχιδια μου και θα το στείλω στην ευρωπαϊκή κεντρική τράπεζα...»

Γιώργος Μαυριδης



[Σημ: Οι φωτογραφίες ειναι από τον προσωπικό λογαριασμό του Γιώργου στο Facebook]

Δεν υπάρχουν σχόλια: