Δευτέρα 3 Αυγούστου 2015

Τα κανάλια των ολιγαρχών να κλείσουν






Επειδή έχω λάβει πολλά μέιλ για τις απολύσεις των τεχνικών στον ΑΝΤ1, θέλω να πω πως εγώ θέλω να κλείσουν τα κανάλια των ολιγαρχών. Αν τα κανάλια των ολιγαρχών κλείσουν, δεν θα δουλεύει κανείς πια σε αυτά.

Δεν χαίρομαι όταν κάποιος άνθρωπος χάνει την δουλειά του αλλά, όπως πάνε τα πράγματα, σε λίγο κάποιοι θα μας ζητήσουν να βγούμε στον δρόμο επειδή θα χάσουν τη δουλειά τους η Τρέμη, η Χούκλη, ο Τσίμας και ο Πρετεντέρης.
Μπορεί στο μέλλον κάποιοι να μας ζητήσουν να διαμαρτυρηθούμε επειδή πτώχευσαν ο Μπόμπολας και ο Αλαφούζος.
Δεν μπορώ να είμαι αλληλέγγυος με όλους.
Δεν μπορώ να είμαι αλληλέγγυος με αυτούς που δεν έδειξαν καμία αλληλεγγύη στους εκατοντάδες χιλιάδες συνανθρώπους τους που έχασαν τις δουλειές τους τα τελευταία χρόνια, και ξύπνησε μέσα τους η επανάσταση όταν έχασαν ή κινδύνευσαν να χάσουν την δουλειά τους.
Δεν μπορώ να είμαι αλληλέγγυος με τους εχθρούς του λαού -που κάνουν μαύρη προπαγάνδα επί χρόνια κατά των εργαζομένων-, ούτε με τους υπαλλήλους τους. Τα κανάλια των ολιγαρχών είναι εχθροί του λαού.
Καταλαβαίνω πως αυτά που γράφω δεν θα με κάνουν πολύ συμπαθή αλλά εννοώ να γράφω τα πράγματα όπως τα αντιλαμβάνομαι εγώ.
Και δεν μπορώ να είμαι υποκριτής σαν τους «αριστερούς» που βρίζουν τους καναλάρχες επειδή απολύουν, αλλά έκαναν γαργάρα τις απολύσεις στον 902 και τον Ριζοσπάστη, ενώ κάποιοι έφτασαν στο σημείο να βρίζουν τους απολυμένους.
(Αν οι πάντες θέλουν να μείνουν τα πράγματα όπως έχουν και να παραμείνουν οι πάντες -ακόμα και οι Φωτόπουλοι- στην θέση τους, ας με ενημερώσουν για να πάω κι εγώ να δουλέψω για τους ολιγάρχες. Πέντε χρόνια τώρα έχω χάσει πάρα πολλά χρήματα. Ευχαριστώ.)
 pitsirikos

Δεν υπάρχουν σχόλια: