Κυριακή 2 Αυγούστου 2015

ΠΕΣ ΜΟΥ





Πες μου για το όνειρο
που χάθηκε μέσα
στη νύχτα των ποδοβολητών,
για τις θαμμένος ιστορίες
στα μάτια των ανεστίων.

Πες μου
για τα δωμάτια του φεγγαριού
και τις κρύες νύχτες
του καλοκαιριού,
για της ανατομικές ντροπές
της εφηβείας…

Πες μου
για την άλλη αντίληψη
που δίψασε νερό και αλάτι…

Μίλησέ μου
για το θρόισμα των φύλλων
και το κελάηδισμα των πουλιών,
για τους τοίχους
με τα νεκρά συνθήματα,
για τα παγωμένα πρόσωπα
των επαναστατών.

Άσε με να μάθω
για τις σκονισμένες πλαγιές
και τα νεκρά έλατα,
για τις λέξεις
που έρχονται από εποχές
μυθικές.

Για ‘κείνες τις σκέψεις
που μας παν’ μακριά

σε παλιά τραγούδια
και παραμύθια,
για τις αμφιβολίες των Θεών
που φωτίζει
το ακίνητο όραμα της ζωής
και διαλύει
το μυστήριο του θανάτου…

Θέλω να ξέρω αν η ζωή
είναι τυχαία,
ένα πυροτέχνημα
και τέλος!

Κυρίως αυτό θέλω…

Θέλω να γνωρίσω το Θεό
που υπάρχει μέσα στη βροχή,
το χρόνο που χωρίζεται
πριν και μετά απ’ αυτόν…

Τους απελπισμένους
που μόνο απελπισμένα πράγματα
κάνουν
Και για όλους εκείνους
που πέθαναν
με τα μάτια κλειστά
και την καρδιά ανοιχτή…

Θέλω να γνωρίσω
κάποια πράγματα
που ξεχνιούνται δύσκολα,

θέλω να προσευχηθώ
τώρα που καμιά προσευχή
δε θυμάμαι…


Τώρα που ξημερώνει
και ασχημαίνουν όλα…

Θέλω εν τέλει
να γνωρίσω τους ποιητές
που με τα ψέματα λένε
τις πιο μεγάλες αλήθειες…

Βασίλης Ν. Τριανταφυλλιδης (Χάρρυ Κλυνν)
Από την τέταρτη υπό έκδοση ποιητική μου συλλογή "ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΘΑ ΘΥΜΙΖΕΙ" Εκδόσεις Γαβριηλίδης


Δεν υπάρχουν σχόλια: