Κυριακή 7 Αυγούστου 2016

«Με ή χωρίς την άδειά σας συνεχίζουμε...»

 
Ντοκουμέντα και στοιχεία από τις επίσημες συμβάσεις για το όφελος των 765 εκατομμυρίων ευρώ που επέφερε στο Ελληνικό Δημόσιο η επαναδιαπραγμάτευση της κυβέρνησης για τους τέσσερις οδικούς άξονες (Ιονία, Ολυμπία, Ε65, Μορέας), σε σχέση με τις αρχικές απαιτήσεις κατασκευαστών και παραχωρησιούχων, έδωσε στη δημοσιότητα χθες ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης.

Κατασκευαστές: 297.220.000 ευρώ


Απαντώντας σε υψηλούς τόνους στη Νέα Δημοκρατία, που έκανε λόγο με επίσημη ανακοίνωσή της για παραποίηση στοιχείων για τα δημόσια έργα στο πλαίσιο των όσων παρουσίασε ο υπουργός Μεταφορών στη Βουλή, ο Χρ. Σπίρτζης έδωσε στη δημοσιότητα σχετικά στοιχεία, πίνακες και έγγραφα, τα οποία επιβεβαιώνουν παράλληλα τα όσα είχε γράψει η “Αυγή” στο φύλλο της 4ης Αυγούστου. Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά στη σχετική ανακοίνωση ο υπουργός Μεταφορών για τους επιτελάρχες της Ν.Δ., «επέλεξαν να τοποθετηθούν επισήμως και το ξεγύμνωμα θα είναι επώδυνο». Με αριθμούς και στοιχεία από τις συμβάσεις, ο ελληνικός λαός, σύμφωνα με τον Χρ. Σπίρτζη, κέρδισε:
Στην Ολυμπία Οδό, 171.834.053 ευρώ, καθώς:
Οι απαιτήσεις από κατασκευαστές και παραχωρησιούχους ήταν:
Παραχωρησιούχοι: 89.558.540 ευρώ
Η τελική συμφωνία, μετά την επαναδιαπραγμάτευση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ:
Κατασκευαστές: 145.181.837 ευρώ
Παραχωρησιούχοι: 69.762.650 ευρώ
Στην Ιονία Οδό, 230.240.276 ευρώ, καθώς:
Οι απαιτήσεις κατασκευαστών και παραχωρησιούχων ήταν:
Κατασκευαστές: 317.422.135 ευρώ
Παραχωρησιούχοι: 89.818.141 ευρώ
Η τελική συμφωνία μετά την επαναδιαπραγμάτευση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ:
Κατασκευαστές: 150.000.000 ευρώ
Παραχωρησιούχοι: 24.000.000 ευρώ
Στον Ε65, 137.403.444 ευρώ, καθώς:
Οι απαιτήσεις κατασκευαστών και παραχωρησιούχων ήταν:
Κατασκευαστές: 181.758.601 ευρώ
Παραχωρησιούχοι: 23.144.843 ευρώ
Η τελική συμφωνία μετά την επαναδιαπραγμάτευση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ:
Κατασκευαστές: 60.000.000 ευρώ
Παραχωρησιούχοι: 7.500.000 ευρώ
Στον αυτοκινητόδρομο Μορέας, το τελικό όφελος για τον Έλληνα πολίτη ανήλθε σε 225.000.000 ευρώ.
Συνέπεια των παραπάνω, είναι το το συνολικό όφελος για το Ελληνικό Δημόσιο και τον πολίτη να υπολογίζεται στο ποσό των 764.477.773 ευρώ!
«Αυτή είναι η αλήθεια, αυτό δημοσίευσε η “Αυγή”, αυτό αποκαλύψαμε στη Βουλή» τονίζει σε αυστηρή γλώσσα σχετικά με τα ντοκουμέντα από τις συμβάσεις ο υπουργός Μεταφορών και συνεχίζει: “Λέτε ψέματα. Είπε η Ν.Δ., τα παπαγαλάκια και η παρέα της στα ΜΜΕ, αυτοί που συνήθως πρώτα πετούν λάσπη, ακολούθως διαψεύδονται και μετά ζητούν γονυπετείς συγγνώμη.
Τον ίδιο κατήφορο, που ξέρουν τόσο καλά, θα ακολουθήσουν και τώρα. Μόνο που δεν φρόντισαν αυτή τη φορά να 'καλυφθούν' πίσω από τη βιομηχανία με τα 'αποκαλυπτικά δημοσιεύματα', που αμέσως μετά γίνονται 'κοινοβουλευτικός έλεγχος' τάχα, και θέμα στα ίδια πάντα ΜΜΕ, για να ολοκληρώσουν τον κύκλο της λάσπης".
Το πάρτι τελείωσε. Η χώρα αλλάζει σελίδα
Στην ίδια ανακοίνωση, ο Χρ. Σπίρτζης συνεχίζει με σκληρή γλώσσα προς τη Ν.Δ. και φιλικά προσκείμενα ΜΜΕ πως «Ήρθε η ώρα να το καταλάβετε καλά. Δεν είμαστε ούτε θα γίνουμε ποτέ ίδιοι. Το δικό μας μοναδικό μέλημα είναι ο ελληνικός λαός και τα συμφέροντά του. Σας το είπαμε και χθες, μετέχετε στο κλειστό κλαμπ των καναλαρχών, εκδοτών και τραπεζιτών, που για χρόνια ξεζουμίζει τον ελληνικό λαό κι εσείς δίνετε τη μάχη της σωτηρίας και της επιβίωσης αυτής της ιδιότυπης ολιγαρχίας που είχατε εγκαταστήσει στη χώρα. Λίγη ντροπή επιτέλους. Το πάρτι τελείωσε. Η χώρα αλλάζει σελίδα. Πάρτε το απόφαση και μην τρελαίνετε με υπερωρίες το φιλόξενο σύστημά σας στα ΜΜΕ. Απλώς εκτίθενται. Και αυτοί, και εσείς μαζί τους. Είσαστε το χθες της διαπλοκής, της λάσπης και της χρεοκοπίας και είμαστε το αύριο, μιας άλλης Ελλάδας, με δίκαιη ανάπτυξη, για τους Έλληνες» σημειώνει ο υπουργός Μεταφορών.
Με ή χωρίς την άδειά σας συνεχίζουμε
Και συμπληρώνει στο ίδιο επιθετικό ύφος: "Με φόντο τόσο την απρόσκοπτη συνέχιση του διαγωνισμού για τις τηλεοπτικές άδειες, όσο και τις καταθέσεις τραπεζιτών και καναλαρχών στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, συζητήθηκαν και ψηφίστηκαν δύο νομοσχέδια που βάζουν φρένο στις χρόνιες στρεβλώσεις των δημοσίων συμβάσεων, των δημοσίων έργων και των παραχωρήσεων σε βάρος του ελληνικού λαού.
Όπως ήταν φυσικό και πλέον σύνηθες, η γνωστή παρέα του κλειστού κλαμπ τραπεζιτών, καναλαρχών, εκδοτών και του παλιού πολιτικού συστήματος (Ν.Δ., Δημοκρατική Συμπαράταξη και Ποτάμι) συντονίστηκε με τη γνωστή γκεμπελίστικη τακτική 'λάσπη - λάσπη, κάτι θα μείνει'. Σήμερα απαντάμε, για μια ακόμη φορά, με στοιχεία για ΟΛΕΣ τις απόπειρες αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης και για τη λάσπη που ρίχνουν.
Με ή χωρίς την άδειά σας, συνεχίζουμε..." καταλήγει η ανακοίνωση του υπουργού Μεταφορών.
Αξίζει να σημειώσουμε πως ήδη αργά προχθές το βράδυ ο Χρ. Σπίρτζης είχε εκδώσει μια πρώτη ανακοίνωση απάντησης στη Ν.Δ. με τον χαρακτηριστικό τίτλο (εμπνευσμένο από το περίφημο σποτάκι του ΣΚΑΪ για τον διαγωνισμό των τηλεοπτικών αδειών) «Η αλήθεια να λέγεται».
Όπως υπογράμμιζε, «Ό,τι και να κάνετε, ο διαγωνισμός για την αδειοδότηση των καναλιών θα γίνει. Τα δημόσια έργα δεν θα δίνονται μόνο σε έξι εταιρείες και το τραπεζικό σύστημα δεν θα δίνει θαλασσοδάνεια, ή δάνεια χωρίς εγγυήσεις, στους λίγους εκλεκτούς σας». Και σημείωνε ακόμη σκωπτικά προς την αντιπολίτευση, μεταξύ άλλων: «Αφήστε τους κουμπάρους και δείτε τους συνεταίρους που έχετε στα γραφεία σας. Στα τρία από τα οκτώ έργα του Πάτρα - Πύργος τη μεγαλύτερη έκπτωση έχει δώσει ο συνεταίρος του ανθρώπου που είναι δεξί χέρι του προέδρου της Ν.Δ. Κ. Μητσοτάκη. Ο άνθρωπος που του έδωσε το πρώτο φιλί μετά την εκλογή του ως προέδρου της Ν.Δ.».
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: