Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016

Ποινική δίωξη κατά Κοντομηνά για φοροδιαφυγή




Ποινική δίωξη για τα αδικήματα της φοροδιαφυγής και της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομη δραστηριότητα ασκήθηκε στον Δημήτρη Κοντομηνά μετά από έρευνα των οικονομικών Εισαγγελέων στα οικονομικά στοιχεία του επιχειρηματία
Η ποινική δίωξη αφορά χρηματικό ποσό περίπου 48 εκατομμυρίων ευρώ που έχει καταλογιστεί αρχικά και φαίνεται να προέκυψε ως διαφορά μεταξύ καταθέσεων και δηλωθέντων εισοδημάτων του κ. Κοντομηνά για την περίοδο 2006-2008.  
 Η υπόθεση σε βάρος του κ. Κοντομηνά εντάσσεται στις έρευνες που διεξάγουν εδώ και περίπου ένα χρόνο οι οικονομικοί εισαγγελείς με βάση τα στοιχεία που έχουν στην διάθεση τους από τις ενοποιημένες λίστες φοροδιαφυγής.  
  Ο επιχειρηματίας κλήθηκε από τους Εισαγγελείς σε εξηγήσεις για την απόκλιση που εμφανίζουν τα οικονομικά του στοιχεία της επίμαχης περιόδου και φέρεται να αρνήθηκε την διάπραξη αξιόποινης πράξης. Είχε επίσης καταθέσει προσφυγή και στην Διεύθυνση Επίλυση Διαφορών (Δ.Ε.Δ.) της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων προκειμένου να προσβάλλει τις πράξεις που εκδόθηκαν σε βάρος του από την Φορολογική Διοίκηση πλην όμως από τον επανέλεγχο που διενεργήθηκε δεν έγιναν δεκτές οι αιτιάσεις του.  
Έτσι η Εισαγγελία Πρωτοδικών προχώρησε στην άσκηση των ποινικών διώξεων και η δικογραφία διαβιβάστηκε ήδη σε ειδικό ανακριτή.

Τί απαντά ο Κοντομηνάς για την ποινική δίωξη

Απάντηση στην ποινική δίωξη που ασκήθηκε εις βάρος του για τα αδικήματα της φοροδιαφυγής και της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομη δραστηριότητα, έδωσε ο Δημήτρης Κοντομηνάς.
Ο επιχειρηματίας κάνει λόγο για μια εντατική προσπάθειά στοχοποίησής του που διεξάγεται εξαιτίας των εξελίξεων που αφορούν την αδειοδότηση των καναλιών.
Διαβάστε ολόκληρη την απάντηση:
«Σε απάντηση των σημερινών δημοσιευμάτων περί διώξεώς μου για φοροδιαφυγή και ξέπλυμα μαύρου χρήματος, που με προσβάλλουν βάναυσα και καταπατούν το τεκμήριο αθωότητάς μου, θέλω να δηλώσω τα εξής:
1. Στο πλαίσιο ελέγχου μου, εξ αφορμής και μόνο της κατάφωρα κατασκευασμένης σύνδεσης του ονόματός μου με τη λίστα LAGARDE (ενόσω έχει αποδειχθεί ότι ουδέποτε διατηρούσα λογαριασμούς στην HSBC Γενεύης), το ΚΕΦΟΜΕΠ υπό την ηγεσία του απομακρυνθέντος κ. Μασίνα, εξέτασε ως μη δικαιολογημένες καθ’ όλα νόμιμες και φορολογημένες συναλλαγές εταιρειών μου ύψους περί τα 100 εκ. ΕΥΡΩ. Σε συνέχεια ο έλεγχος ακύρωσε σε ποσοστό 70% το αρχικό ποσό.
2. Ήδη σήμερα έχω προσφύγει ενώπιον των αρμοδίων διοικητικών δικαστηρίων, την κρίση των οποίων περιβάλλω με την πλήρη εμπιστοσύνη μου, για να επανεξετάσουν το σύνολο των εξηγήσεων και παραστατικών που αποδεικνύει την πλήρη νομιμότητα και διαφάνεια των φορολογημένων ήδη συναλλαγών μου.
3. Η ποινική μου δίωξη, την δεδομένη στιγμή, ξεκάθαρα εντάσσεται στην προσπάθεια στοχοποίησής μου, εν σχέσει προς τις τρέχουσες εξελίξεις στην αδειοδότηση των καναλιών και αποσκοπεί στον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης από την πρωτόγνωρη κατάλυση της πολυφωνίας και της ανεξαρτησίας των ΜΜΕ».
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: