Δευτέρα 25 Ιουλίου 2016

Παραιτείται από την κατάρτιση του προγράμματος της ΝΔ ο Χρήστος Σκλαβούνης



Την παραίτησή του από την ενασχόληση με την κατάρτιση του προγράμματος ανάπτυξης της ΝΔ ανακοίνωσε ο Χρήστος Σκλαβούνης, κάτι που έγινε γνωστό μέσω του δικηγόρου του.

Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι πήρε αυτή την απόφαση «μέχρι να κλείσει το κεφάλαιο της φερόμενης ανάμειξής μου με την παράνομη δραστηριότητα της διακίνησης μαύρου χρήματος, γεγονός ψευδέστατο».

Το κείμενο της σχετικής ανακοίνωσης, όπως δημοσιοποιήθηκε από τον πληρεξούσιο δικηγόρο του Χ. Σκλαβούνη, Αλέξανδρο Ι. Στρίμπερη, έχει ως εξής:

«Παρατηρώ ότι το όνομά μου εξακολουθεί να γίνεται αντικείμενο εκτενούς δημοσιογραφικής κάλυψης, όπου μου αποδίδονται παράνομες δραστηριότητες, τις οποίες ουδέποτε άσκησα κατά τον εργασιακό μου βίο στην UBS. Με σχετίζουν με διάφορα πρόσωπα, τα οποία δεν γνωρίζω, ούτε ποτέ έχω συνομιλήσει ή έχω συνεργαστεί μαζί τους. Επαναλαμβάνω με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο, ότι η διακίνηση χρημάτων στο εξωτερικό δεν υπήρξε ποτέ μέρος της επαγγελματικής μου δραστηριότητας.

Προσέφερα τη βοήθεια μου στο Πρόγραμμα Ανάπτυξης της ΝΔ όταν μου ζητήθηκε, σε εθελοντική βάση, μη έχοντας καμία οργανική ιδιότητα και θυσίασα με αυτή την εθελοντική συμμετοχή, άλλους ενδεχόμενους ρόλους στην επαγγελματική μου δραστηριότητα. Επειδή δεν επιθυμώ να βλέπω το όνομά μου να στοχοποιείται και να γίνεται αντικείμενο πολιτικής αντιπαράθεσης, για ένα θέμα για το οποίο δεν υπάρχει καμία βάση, αποφάσισα να αποσυρθώ από αυτή την ενασχόληση, μέχρι να κλείσει το κεφάλαιο της φερόμενης ανάμειξής μου με την παράνομη δραστηριότητα της διακίνησης μαύρου χρήματος, γεγονός ψευδέστατο.

Ως Έλλην πολίτης θέλω να παρακαλέσω να σταματήσει η κατασυκοφάντησή μου για πράγματα και γεγονότα, για τα οποία δεν έχω καμία σχέση και τα οποία ερευνούν οι ελεγκτικές Αρχές και η Ελληνική Δικαιοσύνη.

Σέβομαι τη νομιμότητα, αλλά ταυτόχρονα απαιτώ τη τήρησή της και ως προς το πρόσωπό μου και την αποφυγή συκοφαντικών δημοσιευμάτων, καθώς και λεχθέντων για το πρόσωπό μου, που δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια. Άλλωστε, βασικός κανόνας της δημοκρατίας μας αποτελεί ο σεβασμός της ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Κανόνας ο οποίος δυστυχώς αγνοείται και από παράγοντες που παίζουν καθοριστικό ρόλο στο πολιτικό γίγνεσθαι της Χώρας», καταλήγει στη δήλωσή του ο κ. Σκλαβούνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: